silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "Jeśli chodzi o diesla to na razie nie mam powodu do narzekań. Kultura pracy bez zarzutu.
Elastyczność wystarczająca. Moc i moment wystarczające do normalnego poruszania się." | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "Klasyczna skrzynia Renault, więc nie ma co narzekać. szkoda tylko nie nie ma 6-stopniowej skrzyni." | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "Zawieszenie przyzwoite. Dość sztywne, ale to pewnie ze względu na max obciążenie - 600 kg i wysoki prześwit - 16 cm.
Do jazdy po polskich dziurach - znakomite" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Jak na razie bez zarzutu. W górach sprawował się bezproblemowo" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "Do przodu i na boki - bardzo dobre.
Do tyłu (kombi) - ograniczone.
Dodatkowo środkowy pas 2-go rzędu znacznie ogranicza widoczność" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "Miejsce pracy kierowcy - dobre.
Brakuje może tylko regulacji kierownicy w poziomie." | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "Zima i lato zaliczone.
Ogrzewanie i klimatyzacja sprawdziły się bardzo dobrze" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "Miejsca z przodu - bardzo dużo.
W drugim rzędzie - bardzo dobrze.
Bagażnik - ogromny" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "Silnik a nie słychać.
Szumy powietrza dość duże przy większych prędkościach - wiadomo - jak to kombi." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "Koszty utrzymania mnie zaskoczyły.
Przeglądy to groszowe sprawy w porównaniu z cenami Renault (średnio 2 razy niższe).
Spalania największe na autostradzie - ok. 7 litrów (prędkości rzędu 140 - 150 km/h)
W mieście spokojnie mieści się 5,5 litrze.
" | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "Ciężko ocenić na razie bo to nowe auto" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Jak dla mnie doskonały.
Auto nie posiadające na razie konkurencji" |
|