Nie równa praca silnika 2.5TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na filmie chodzi jeszcze znośnie , ale potrafi wpaść w większe wibracje aż karoserią trzepie, jak dodaje gazu nie ma żadnych objawów,pali z dotyku na zimnym i na ciepłym , podczas jazdy jak puszczę gaz potrafi szarpać , bywa że jak ruszam i dodam gazu i zaraz puszczę to nie z chodzi z obrotów zostaje na ponad 1400 , ale to wszystko nie zawsze , macie jakieś sugestie

http://www.youtube.com/watch?v=8BBJlyP53xk



[ wiadomość edytowana przez: zuku19 dnia 2012-11-23 23:22:24 ]
  
 
Może to włącza się tryb "otrzepywania się ze śniegu"??
  
 
Trochę za wcześnie na zimę hehehe
  
 
Sprawdzić trzeba dawkę paliwa i wyregulować.
  
 
Cytat:
2012-11-27 12:05:27, Mariosomegos pisze:
Sprawdzić trzeba dawkę paliwa i wyregulować.


Tak jak napisałeś , właśnie doczytałem się na innych forach m.inn. na forum BMW.
W związku z tym że nie mam wyświetlacza spalania, sam nie wyreguluje.
Może ktoś z was zna kogoś co za przystępną cenę podepnie kompa i wyreguluje dawkę ?
  
 
Nikt nie podepnie, bo taki komp to nie byle komp tylko drogie toto i raczej nikt czymś takim nie dysponuje "od tak sobie", jeżeli nie ma warsztatu
  
 
Cytat:
2012-11-28 08:15:14, chemik333 pisze:
Nikt nie podepnie, bo taki komp to nie byle komp tylko drogie toto i raczej nikt czymś takim nie dysponuje "od tak sobie", jeżeli nie ma warsztatu



Źle się wysłowiłem , chodzi o warsztat co by miał kompa do omegi i ustawił dawkę
  
 
Ja kilka lat temu robiłem w Warszawie na Jordanowskiej 16. Można znaleźć w googlach telefon i spytać o cenę, bo nie pamiętam. Oczywiście warsztatów takich jest więcej. Ja chyba też muszę to zrobić i pewnie będzie to przy okazji wizyty u Mariosa
  
 
Cytat:
2012-11-29 19:27:23, zuku19 pisze:
Źle się wysłowiłem , chodzi o warsztat co by miał kompa do omegi i ustawił dawkę



U mnie taka usługa kosztuje 100 zł.
A po wyświetlaczu nic nie ustawisz bo to o inną dawkę chodzi.
  
 
Witaj Marios , wszystko ok , tylko ja mam do ciebie ponad 170km w jedną stronę
  
 
czasem warto sie przejechac kawalek dalej i miec dobrze zrobione Wiem z doswiadczenia
  
 
Cytat:
2012-12-05 13:29:05, zuku19 pisze:
Witaj Marios , wszystko ok , tylko ja mam do ciebie ponad 170km w jedną stronę



Chemik333 też tyle ma i jest u mnie parę razy w roku.
  
 
Cytat:
2012-12-05 13:53:22, fatboy82 pisze:
czasem warto sie przejechac kawalek dalej i miec dobrze zrobione Wiem z doswiadczenia



Dobrze gadasz chyba tak zrobię,choć znalazłem w warszawie za 130zł , ale nie znam firmy , po za tym z Mariosem nie widziałem z 5 lat , tylko na razie mam sporo płatności związanych z lawetą , więc najpierw to .
  
 
Witam, masz prawdopodobnie zabrudzony nastawnik pompy wtryskowej ja to przerabiałem i pisałem o tym na forum. Opiłki w nastawniku blokują wirnik względem stojana i pompa po prostu wariuje czasem poczytaj tu po czyszczeniu silnik chodził idealnie. Patrząc po roczniku auta to się zdarza. pozdr. Tomek
  
 
Trzeba sprawdzić kąt wtrysku, czyli ustawienie pompy i dawkę paliwa, czyli ustawienie nastawnika.
Można to ustawić dobrze tylko wtedy, jeśli nie masz jakichś niedomagań w pompie, albo w nastawniku - np. to co napisał Tom_J.
Ja wyczyściłem nastawnik, pompę i cały układ paliwowy od baku, aż po pompę, kupiłem Opel scanner i ustawiłem sobie wszystko sam. Silnik pracuje idealnie.
Dam Ci dobrą radę - nie oddawaj samochodu byle komu, bo Cię ogolą z kasy, a samochód będzie działał co raz to gorzej, albo będzie palił i kopcił jak smok.
Żeby wszystko zrobić jak należy, trzeba stracić sporo czasu, więc za 130pln, to Ci co najwyżej zdejmą kolektor i podkręcą pompę i nastawnik... chociaż mnie by się nie chciało za taką kasę tego robić, mimo że mam już to "obcykane".
Nie wiem, co Marios proponuje przy 2,5TD, ale skoro chemik u Niego robi i jest zadowolony, to nie ma się co zastanawiać. Nie sądzę, aby ktoś lepiej podszedł do tematu, chyba że będziesz miał mega szczęście, że trafisz na kogoś, komu chce się coś zrobić i jeszcze ma o tym pojęcie...
Ogólnie temat jest trudny z powodu tego, że może być wiele przyczyn złej pracy tego silnika (pompa, nastawnik, czujniki itp.). Dlatego Marios jest dobrym wyborem, bo ma pod ręką wiele części...
  
 
Już po sprawie omega poszła na Ukrainę , a ja mam omegę 2.5 V6