Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2007-10-22 22:37:39 Nic nie wyskoczy, przy okazji mozesz wymienic uszczelke ktora znajduje sie na laczeniu "pod kostka" - ale w sumie... qrka Ty to rozkrecales - zapodaj informacje co i jak robiles? Masz wogole klucz do gory? Bo tam jedna sruba jest inna i trzeba miec specjalny klucz do tego. Poza tym gora jest nastawnikiem pompy - jak ruszysz to trzeba na nowo dawke ustalac, a to juz z dziesietnymi czesciami milimetra trzeba skrecac... |
Tom_J LOB NET MEMBER Tczew | 2007-10-23 06:48:13 temat ciekawy dla dieslowców:
czyszczenie nastawnika pompy [ wiadomość edytowana przez: Tom_J dnia 2007-10-23 06:50:43 ] |
chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2007-10-23 11:26:36 Ta osemka jest inna niz wszystkie - co drugi bok ma zaokraglony. Jak probowalem czyms to zlapac, to chyba siodemka byla za mala (przez te zaokraglenia) a osemka jezdzila po tym dookola bez oporu... nie pamietam - moze to para 8/9? W kazdym razie juz kiedys byly o tym dyskusje i stanelo na mozliwosci rozwiercenia trzech scianek nasadki.
A powiedzialem o nizszej uszczelce rowniez, poniewaz jak mi zaczela gorna cieknac to i dolna tez sie odezwala ze ma dosyc... wiec jak Ci gorna cieknie to i dolna pewnie niedlugo zacznie - a z dolna to juz sa jakies inne cyrki bo tam wszystko musi wejsc do srodka idealnie... |
pxj Omega 2,5 TD Katowice | 2007-10-23 12:36:47 Nastawnika radzę samemu nie ruszać, sam miałem ostatnio ustawianą dawkę paliw i widziałem jak bardzo jest czuły na każde dotknięcie. Co do demontażu pompy, to po jej ponownym włożeniu trzeba ustawić początęk wtrysku (tzw. zapłon), robi się to przekręcając całą pompę. Bez odpowiedniego sprzętu (komputera, lub blokady i czujnika zegarowego) auto może uda się odpalić, ale i tak trzeba będzie fachowca który to ustawi, od tego zależy np. jak będzie palił przy ciepłym silniku. |
Tom_J LOB NET MEMBER Tczew | 2007-10-23 21:25:21 Panowie,
w linku, który podałem niżej jest podany opis jak dorobić klucz a tę śrubę pompy, paczytać trochę. |
chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2007-10-24 00:21:38 Uszczelka kosztuje grosze - ale jest u pompiarza. |
czerski opel omega cd krasnogliny | 2007-10-25 17:02:10 ja wymieniałem u siebie, a z tąśrubką to poradziłem sobie małym przecinakiem odnośnie uszczelki to jest kwadratowa ja dobrałem odpowiedni oring w motoryzacyjnym (okrągły) i nie cieknie już z rok |
Tom_J LOB NET MEMBER Tczew | 2007-10-25 21:26:00 |
chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2007-10-26 01:51:43 hmmm... to chwila bo cos zglupialem. Zawsze mowiono ze NASTAWNIK pompy reguluje sie przesuwajac sam dekielek pompy znajdujacy sie na jej samej gorze (czyli z ta dziwna sruba jedna). Ale z drugiej strony... patrzac jak tu jest rozebrane to nawet na tych trzech pozostalych - normalnych - srubkach nie da sie tego przesuwac, tylko na tym "nizszym" poziomie... A tam sa chyba wszystkie srubki normalne??? (torx) - wiec w sumie jak to jest? To nie trzeba dorabiac klczyka sobie zeby przestawic dawke paliwa? (czyli NIZSZY poziom ze srubkami) To gorny poziom jest tylko po to aby dobrac sie do wnetrza nastawnika? |
sewcio LOB MEMBER C2,5TD+0,6Tcoupé Sosnowiec | 2007-10-26 09:36:29 chemik333, dobrze wydedukowałeś... |
raro71 omega B carawan siedlce | 2007-10-26 13:21:31 Dla "chemik333"
No niestety, nie ma tak łatwo. Ta jedna, dziwna śruba trzyma dekielek i cały nastawnik. Żeby zmienic dawkę trzeba ją poluzowac. |
czerski opel omega cd krasnogliny | 2007-10-26 16:34:30
ten dekielek to jak pokrywka na garku niech ci nikt nie gada głupot odkręcaj i uszczelniaj ja to roniłem i wiem |
sewcio LOB MEMBER C2,5TD+0,6Tcoupé Sosnowiec | 2007-10-26 18:23:42 Ludzie, zdjęcia są jak BYK... więc po co siać zamęt, że nie jest tak łatwo, skoro widać, że śruby nastawnika, to nie śruby dekielka nastawnika... |
sewcio LOB MEMBER C2,5TD+0,6Tcoupé Sosnowiec | 2007-10-27 15:48:54 Tiaaa i rozumiem, że jak odkręcisz dziwną śrubkę, to już możesz nastawnikiem przesunąć...?? Daj znać, jak już dojrzysz wszytko i przyznaj sobie rację, albo przeproś...
|