silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "Moc około 100km. Swietna praca na średnich i wysokich obrotach.Zagina wiele aut z 2.0.Oleju nie bierze wcale.Dźwięk jak na włoskkie auto przystało miły i słyszalny." | |
skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "jest ok ale precyzja nie stoi na najwyższym poziomie" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "duży rozstaw kół oraz osi i niewielka długość powodują iż jest komfort a ciężko wytrącić ją z równowagi.Wiem co piszę gdyż wcześniej miałem Uno Abarth z typowym sport zawieszeniem." | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "Jest ok 4x tarcze przód 260mm a tył 230mm." | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "nie ma problemów" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "detale wewnątrz ładnie wykonane obicia,tapicerka widać że to Lancia-mimo 15 lat na karku nic nie trzela ani stuka" | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "nie ma jakiś wynalazków poza normę Lancii -bez zastrzeżen" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | komentarz: "Standardowo nic na plus ani minus" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "przód super ale tył mało miejsca gdy fotele są pochylone i/lub odsunięte" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "Motor ma być słychać i go słychać ale jak trzeba to jest w miarę cicho." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "7l trasa około 8l miasto. ciężka noga zrobi i 12l- uroki półwyczynowej charakterystyki silnika z 2 wałkami" | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "musiałem wymienic linkę ręcznego, pompę wodną,czujnik ćiśnienia oleju,naprawić dmuchawę- czyli jak na 15 wiosen spoko.aha blacharka trochę do poprawy" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "za śmieszne pieniądze można mieć oryginalny wóz,6cio krotny mistrz świata w rajdach (1987-1992)z tradycjami łądnym wyposażeniem (m.in.komputer,alu,el. szyby szyber,wycieraczki reflektorów.voltomierz,manometr itp)i ciężko spotkać taki wóz (np golfów pełno." |
|