| silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "szybki, cichy, ze sportowym pomrukiem, po warszawie tylko 11 l/100km" | | |
| skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "dobrze dobrana do silnika, precyzyjnie wybiera biegi, trwale i dobre synchronizatory" | | |
| układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "w miare twarde zawieszenie, dobrze trzymajace pojazd na drodze" | | |
| układ hamulcowy | ocena: 1 | komentarz: "szybko sie grzeja i slabo hamuja, nadaja sie do wymiany z modelu delta 1600 turbo" | | |
| widoczność | ocena: 4 | komentarz: "w miare, nie zawadza sie o nic :)" | | |
| jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "mimo lat i przebiegu nic nie trzeszczy i nie odpada, jak to ma miejsce w niektorych wozach" | | |
| ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "w zasadzie wszystko pod reka" | | |
| wentylacja i ogrzewanie | ocena: 2 | komentarz: "zimna w lecie i niestety w zimie, a uklad chlodzenia jest ok." | | |
| przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "mam 180 cm i nie brakuje mi..." | | |
| wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "nie slychac szumow i cicho dochodzi pomruk silnika" | | |
| ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "11 litrow na 100 w cyklu miejskim po warszawie, bezawaryjna, tylko wymieniam plyny co 10-15 tys" | | |
| niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "mialem tylko 1 awarie, pekl uchwyt silnika, i cale szczescie ze tylko on, koszt - 70 PLN, a silnik zaoral dziure warszawska naprawde ostro" | | |
| stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "gdyby nie te hamulce, no i latwiej zeby mozna bylo ja kupic i czesci.... bylby idealny samochod ze srednia 4.8" |
|