Udział firmy w rynku osiągnął rekordową dla ostatnich 10 lat wartość i wyniósł 9,8 procent, co stanowi wzrost o 0,4 punktu w porównaniu z pierwszym kwartałem poprzedniego roku.
"Tak dobre wyniki pokazują, że nasza strategia wielomarkowości zaczyna działać, podobnie zresztą jak strategia wzrostu w Europie Środkowej i Wschodniej. Co ważne, osiągamy wzrost sprzedaży przy jednoczesnym polepszeniu rentowności sprzedaży, wzroście marż i większej wartości rezydualnej dla klienta", stwierdził Jonathan Browning, Wiceprezes GM Europe ds. Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Posprzedażnej.
"W ubiegłym roku po raz pierwszy w historii sprzedaliśmy ponad dwa miliony samochodów" - dodaje Browning. - "Jednocześnie podwyższyliśmy jakość sprzedaży oraz zwiększyliśmy marże i przychody. Oczywiście musimy nadal działać na polu przychodów i dalszego rozwoju strategii wielomarkowości w celu zapewnienia wzrostu i zysków".
