...tóre najchętniej i najczęściej kupowali w ubiegłym roku. Druga i trzecia marka opon, wskazana przez respondentów otrzymały odpowiednio 22,7% i 13,6% głosów. Sukces jest tym większy, że firma triumfowała w tej samej kategorii także w poprzednim roku.
Wyniki badania ogłoszono dzisiaj podczas wielkiej gali Produktu Roku 2007 Reader’s Digest.
W badaniu "Produkt Roku" czytelnicy magazynu Reader’s Digest wybrali swoje ulubione produkty w 36 kategoriach. W ankiecie nie sugerowano konkretnych marek lub produktów. Respondenci mieli wskazywać je spontanicznie. W sumie wybrano 36 rodzajów produktów, zebranych w 6 kategoriach branżowych. W kategorii Auto, oprócz opon, znalazły się jeszcze auto dla kobiety oraz ubezpieczenie komunikacyjne.
"Jesteśmy dumni z sympatii i zaufania, jakim po raz kolejny czytelnicy obdarzyli nasze opony. Zwycięstwo w badaniu potwierdza znakomite dopasowanie opon marki Dębica do potrzeb polskich kierowców. Jednocześnie dzięki profesjonalizmowi i zaangażowaniu naszych pracowników, Firma Oponiarska Dębica S.A. należy do największych polskich eksporterów, a nasze produkty sprzedawane są w kilkudziesięciu krajach świata" – powiedział Zdzisław Chabowski, Prezes Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.
Dębica od lat jest jedną z najsilniejszych polskich marek. W ubiegłorocznym rankingu "Rzeczpospolitej" i firmy konsultingowej Ernst&Young, oceniającym 180 przedsiębiorstw, Dębica została uznana za drugą najbardziej pamiętaną przez konsumentów marką wśród produktów niespożywczych, pokonując w tej kategorii m.in. Amicę, Atlas, Dosię, Lotos, a nawet popularnego Ludwika.