Marki Citroen i Elle kontynuują współpracę

Marki Citroen i Elle kontynuują współpracę22.07.2022
Citroen C3 i "Elle" łączą siły, by wspólnie stworzyć elegancką i nowoczesną serię limitowaną, sygnowaną wyrazistym logotypem słynnego magazynu.

Citroen kontynuuje swoją przygodę z ELLE i prezentuje nową serię limitowaną C3 ELLE. Po raz kolejny wzbogaca gamę bestsellerowego modelu i zaprasza kultową markę kobiecą, by umieściła swoje hasło "Since 1945 & forever" na C3. Logo w formie prostych, białych liter na czarnym pasku nawiązuje do pierwszego numeru magazynu, który ukazał się 21 listopada 1945 r. Partnerska współpraca dwóch francuskich marek z różnych dziedzin zrodziła się ze wspólnej idei dowartościowania kobiety poprzez trendy, elegancję, dobre samopoczucie i tematy społeczne.

"Magazyn ELLE od 77 lat stale towarzyszy kobietom we wszystkich dziedzinach życia, prezentując wyjątkowe i nieporównywalne z niczym podejście do mody, urody, kultury i stylu życia. Ta współpraca wpisuje się w wyznawaną wspólnie z marką Citroen filozofię, stawiającą na piedestale wszystkie kobiety i ich elegancję, wyrażającą się w ich zwyczajach i codziennym życiu" – mówi Sandrine Gay, dyrektorka ds. licencji ELLE.
Citroen C3 Elle

Dzięki nowoczesnej osobowości Citroen C3 ELLE to idealny model dla aktywnej kobiety, zachęcający do stylowego, optymistycznego i pewnego poruszania się po mieście. Wersja jest kontynuacją pierwszej limitowanej serii, której sprzedaż w 2018 roku na całym świecie przekroczyła 9 000 samochodów. Ponieważ klienci C3 cenią sobie możliwość personalizacji samochodu miejskiego (prawie 60% wersji dwukolorowych w 2021 r.) oraz są silnie zorientowani na technologię i komfort (44% wersji Shine i Shine Pack), seria specjalna ELLE 2022 uwzględnia te trendy i motywacje zakupowe klientów.

Wyraziste hasło i zestaw kolorów pełnych świeżości

C3 ELLE jest standardowo oferowany w wersji dwukolorowej, z możliwością wyboru jednego z dwóch kolorów dachu: białego lub czarnego, nawiązujących do barw logotypu ELLE. Kolor czarny, synonim elegancji i szyku, oraz kolor biały, symbolizujący czystość i minimalizm, łatwo łączyć z oferowanymi kolorami nadwozia: Sable, Blanc Banquise, Steel Grey, Gris Platinum lub Noir Perla Nera.

Citroen chce podkreślić uwodzicielską siłę Citroena C3 i oferuje nowy Pack Color Bleu Silver Mat (pakiet kolorystyczny srebrno-niebieski mat) – głęboki lodowy błękit z metalicznymi refleksami, który dodaje mu świeżości i nowoczesności, a także doskonale komponuje się ze wszystkimi kolorami nadwozia. Na zewnątrz kolorowe kropki pokrywają panele Airbump®, obramowania reflektorów na osłonie chłodnicy i obramowanie wokół naklejki dachowej, dzięki czemu C3 ELLE doskonale pasuje do modnych obecnie kolorów.

Citroen C3 Elle

Model C3 ELLE jest zgodny z duchem czasu, ze względu na swój wyrazisty i miejski charakter. Myślą przewodnią jest hasło marki ELLE "Since 1945 & Forever", zapisane białymi literami na czarnym pasku. Umieszczono je na różnych elementach pojazdu, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Czarno-biały pasek ELLE, bezkonkurencyjny i ponadczasowy zestaw kolorystyczny w świecie mody, połączono z charakterystyczną typografią, aby podkreślić współczesność modelu.

Przetłoczenie dachu – charakterystyczny element C3 – otacza pasek z hasłem. Na naklejce dachowej zastosowano grę kontrastów i matowości w zależności od wybranego koloru, aby wyraźniej zaznaczyć niektóre elementy. W przypadku białego dachu matowy efekt zastosowano na niebieskim, ziarnistym obramowaniu przetłoczenia, dla złagodzenia odcienia i nadania całości bardziej jednolitego wyglądu. Aby logo ELLE wyróżniało się na czarnym dachu, pasek jest matowy.

Na części bocznej nadwozia za tylnymi drzwiami znowu pojawia się czarny pasek, tym razem z monogramem ELLE w charakterystycznej dla marki typografii stworzonej w 1945 roku.

Źródło: Citroen