Polonez z silnikiem Daewoo 1.8 16V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dobry wieczór wszystkim !
Jestem wsumie nie pierwszy raz na stronie tego klubu ale pierwszy raz w forum dlatego ze dzisiaj zarejestrowałem sie w klubie.[takze za wszelkie błęy z góry przepraszam]
Czesto nie bede zaglądał na tą stronkę z tego względu że nie mam zbytniego dostępu do internetu.
Ale przejdzmy do rzeczy bo wszedłem na Warto Wiedzieć -Koszt pięcioletniej eksploatacji Poloneza i zobaczyłem ze ktoś chciał skontaktować sie ze mną odnośnie poloneza z silnikiem 1.8 Nubira Motor który posiadam. Nr. Gadu-Gadu niestety nie posiadam bo i tak w sumie zabardzo nie miał bym jak z niego korzystac przez to ze nie mam internetu w domu.
A wiec tak mój Polonez jest to auto wyprodukowane 2001 roku dokładnie , koloru zielony metalic, z przebiegiem mocno ponad 300 000 km. Samochód kupiłem w przetargu policyjnym z cene 14 000 zł. Dokumentacja którą dostałem potwierdza ze auto wyjechało z fabryki z tym silnikiem a czy było ich wiecej trudno mi powiedzieć ,słyszałem rózne pogłoski ze samochody były produkowane z tym silnikiem a właściwie montowane w Korei ,kto inny mi mówił ze to były auta na export ale przeciez FSO oficjalnie nie exportowało aut za granice. Jeszcze gdzie inndziej ktoś mi mówił ze może to jakas wersja testowa ,róznie,rózne pogłoski jednym słowem były. Moje auto ma ten silnik i widziałem niedawno tez poloneza z taką nalepką jak moja z tyłu "nubira motor" . Samochód jeżdzić ładnie jezdził na początku jednym słowem jak nie polonez ,zrywny był, na trasie mało kto dawał mi rady ale teraz szyku pieniążki do remontu auta bo juz zaczyna kopcić jak mu sie w pedał da. W instrukcji obsługi jest opisany prawie cały ten silnik. Na fakturze zakupu nowego auta mam tez wpisane w rubryce "Nazwa towaru/usługi" Daewoo Polonez Caro Plus
1800 cmm Daewoo Nubira Motor
Silnik jest fajny lecz cała reszta niewytrzymuje tego silnika . Most juz wymieniałem bo się ukręcił. Skrzynia narazie ok. ale coś w niej szumić zaczyna, wał napędowy jest niby wzmocniony ale co z tego jak krzyżki ma od zwykłego poloneza i szybko lecą ,[średnio co 15 tys.km.] W aucie jest cichutko ,silnik mieciutko chodzi, jest na gazie takze dynamika poszła troche w tył ale nawet z tym silnikiem polonez duzo palił benzyny takze zaraz po kupnie jego skusiłem sie na założenie gazu . Benzyny w mieście spalał mi ok 10,5 l. ,gazu ok 12,0 l. spala ,wiadomo masa auta- polonez jest strasznie ciezki w porównaniu do innych zachodnich aut podobnej wielkości.
Tak poza tym to w wyposażeniu auta jest klimatyzacj, c. zamek, 4 szyby elektryczne, el. lusterka. ekonomizer[kontrolka zółta która zmienia sie w czeroną im mocniej się w pedał gazu ciśnie] .

Troszke sie rozpisałem dlatego przepraszam za to ale nie wiem kiedy bede miał okazje znów posurfować w internecie i tu zajrzeć.Teraz niestetu musze juz kończyć , mój czas sie kończy bo jestem w kafejce internetowej. Także do kolejnego usłyszenia.
Do następnego razu........
  
 
Dzięki,że napisałeś. Przyznam , że pierwszy raz słyszę o tym Poldku. Sporo za niego zapłaciłeś. Czy to jest Kombi ?
  
 
no ładne rzeczy bardzo intersująca perełka jak bedziesz mial możliwość, to zagladaj do nas czesciej
pozdro!
  
 
Cytat:
2004-11-03 20:51:13, Marek72 pisze:
Troszke sie rozpisałem dlatego przepraszam za to ale nie wiem kiedy bede miał okazje znów posurfować w internecie i tu zajrzeć.


Ale tam - nie ma za co przepraszać myślę ze wielu z nas "podniosło się trochę ciśnienie" na te wieści, przecież to kolejna perełka i tajemnica fabryki FSO

jeżeli tylko będziesz miał możliwość umieścić (przesłać) zdjęcia tego auta to bylibyśmy bardzo wdzięczni
  
 
ciekawe! ale jak to w "kraju lecha" bywa malo co na stale zrobic w sie da. czemu ***** nie mogli robic tego silnika, 1.6 z guanosa, 1.4 z roverka, diesel'a od psa nawet tego 2.0 hdi 90KM.
to by sprzedaz ruszylo (chociaz troche) i daloby sygnal ze jak sie zmodernizuje reszte to bedzie sie bardzo-dobrze sprzedawal, ale zapewne koreance obawiali sie konkurencji dla swojego "głano-sa" i "nubgówna".
tak pozatym jak wchodzil dełud(okolo 1 klasy technikum) to jakos od razu ich nie Polubiłem. tak bylo na poczatku. a jak jest teraz (niekoniecznie tak samo lub inaczej i Wymyśliłem nazwy calej serii dełudów:
1. tic-stolec
2. sratiz
3. sreksja
4. głanos
5. srespero
6. nubgówno
7. gejuzyna ( leganza)
kolejnosc pomocna przy identyfikacji rzeczywistych nazw.
te nazwy tak dla zrelaksowania i na poprtawe humoru.
trza je koreancom wyslac(głownie tym co teraz od fso kasy sie domagaja i powiedziec im ze za taki chlam co wlepili fso to im sie o innego powinno nalezec).
  
 
zagladaj czesciej i jak by sie dalo zrob fotki tego bolidu, co mnie zainteresowalo to wszystkie szybki elektryczne ciekawe ciekawe
  
 
a to ciekawostka, szkoda że to tylko jakis małoseryjny prototyp .. fajnie jak by sie foty pojawiły, ciekawi mnie tez ten ekonomizer .. gdzie jest umieszczona ta kontrolka ? ah no i tak na marginesie marku to Polonez wcale nie jest STRASZNIE ciezki w porównaniu do współczesnych samochodów .. waży raptem 1115 kg (no może z silnikiem 1.8 zdźiebko więcej)a taki przeciętny golf IV to ponad 1300kg masy własnej ..
  
 
fajnie, ze sie pojawiles. wrzuc fotki, bedzie ciekawie.
moze ten watek przeniesc do watku juz rozpoczetego?
lord- gadasz jak potluczony. sytuacja byla jaka byla i raczej podziekuj walesie- polakowi z krwi i kosci za koreanski prezent.
moze kiedys sie przejedzisz espero, nubira, matizem czy leganza i dojdzie do ciebie, ze nie sa to zle auta. zadaj sobie pytanie, dlaczego ceny espero sa tak wysokie? osobiscie mam dosc twoich komentarzy innych marek.
  
 
Cytat:
12,0 l. spala ,wiadomo masa auta- polonez jest strasznie ciezki w porównaniu do innych zachodnich aut podobnej wielkości. Tak poza



Naprzykład jakich?
  
 
Przede wszystkim to witaj w klubie i drugie przede wszystkim to dawaj foty tego egzemplarza. Mam tylko pytanie czy to jest 16 zaworówka, czy 8V z Espero, bo cuś mi się kojarzy jakiś wątek o takim Poldku, tyle że rozbitym i podobmo własnie 8V.

A co do Lorda - nie jest on aż takim ważnym powodem, żeby przez niego OTować ten wątek, a jego "przemyślenia" są na poziomie przedszkola, bo w podstawówce to już ludzie rozsądniej mówią.


Konkludując - czekamy na zdjęcia
  
 
Witaj ,witaj jak dobrze ze zaglądłeś na forum, wpadaj częściej.
A jak bys mógł to obfotkój go.
  
 
zdjęcia, jak możesz zapodaj zdjęcia


  
 
No no ładnie, przebieg ponad 300.000km...A w ogłoszeniach Polonezy z '92-'95 mają po 100-150 KKM Czemu?

Bardzo fajna sprawa taki motorek....
  
 
ja swoim juz nakrecilem 102000 km! a mam Poldka z 2000roku!
  
 
Ja bym proponował, bo widze ze masz w miesjcowosci wpisane Zielona Góra/Poznań moze jakiś mały spocik, oblukało by sie auto, fotki porobiło, bo naprawde nie widziałem jeszcze takiego, no i ciekawia mnie te szybki elektryczne z tyłu.
  
 
Cytat:
2004-11-03 21:34:49, LORD_VADER pisze:
6. nubgówno


Jezdziles kiedykolwiek Nubira? Co do jedynki sie zgodze to padaczka, ale dwojka jest naprawde ok samochodem. Moj starszy ma juz w ciagu 3 lat prawie 200tys km i nic przy niej nie robil. Jezdzi sie milo i przyjemnie, tylko zeby troche cichsza byla to byloby naprawde super.
  
 
List do FSO-ak

Szkoda gadac z co niektórymi osobami, pisac na pewne tematy itd.. często co niektóre osoby niektóre same sobie zaprzeczaja, narzekajac jaki to burdel w kraju, co ci Koreance narobili, jak moglobyc swietnie w Polsce, jaka mogla być motoryzacja, jakie to produkty FSO są a za jakis czas piszac zupełnie cos innego, jakie to lamenty były jak fiaciora walcem przejechali.
Prawda jest taka ze duza czesc z tych co tak pieknie komentuja to jak by kase miala to od razu by bmw kupili, żelik na wloski, dresiki na siebie i srac na FSO to by było ich motto, może nawet z checia napisali by do binladena aby nie podkładał bomb w USA ale pod FSO( to zdanie w cudzysłowiu). – chodzi ze lamentowali(m.in. na dełuda, a jak się cos napisze często w cudzysłowiu, to lament wielki.
Sam tak nie Zrobię chocby z powody nie lubienia short hair + żel oraz dresów.
Tak często niektórzy Pisza o przedszkolu i podstawowce, a zapominaja ze sami powinni tam trafic bo najwyraźniej zapomnieli co to przenosnia, synonim, żart itd.
Co do tych nazw to Pisałem ze dawno(w 1997) je Wymysliłem dla jaj aby wyśmiać te ich tico, nexsię i espero kolejno kopie starego susuki, kadett’a i ascony. Samochody które nie były i nie są czyms rewelacyjnym. Co innego te nowsze ale nie Twierdzę, ze te nowe to rewelka a i że zle są tez nie Twierdzę.
Wiec zapewne kilka osob się ucieszy ze przez dłuższy niż krootszy czas(około zakupu 1.4 i ewentualnych pytan) nie zobaczycie Mojej aktywności na tym forum. Zwłaszcza ucieszy to pewnego osobnika, który to powiedział ze Moje i car’a wypowiedzi to są ***** i ze jak się nie jest klubowiczem to to i tamto. Krootkią odpowiedz mu Wysłałem, wiec tu problemu nie ma.
To nie żaden foch, tylko Mi już od jakiegos czasu odechciało się czytac, niektórych osob teksty, pisane często posty przezeMnie nie-w-pelni powaznie( w cudzysłowie), były odbierane dwuznacznie, zaczęło Mnie wkoorzac jak niektórzy srali z dupy ogniem jak się nie szanuje FSO a potem co innego gadaja. Jak co niektóre osoby swego czasu walili gadki na humorze to było ok. jak się cos napisze samemu to źle.
Na zakończenie Dodam ze na stronę Będę Zaglądal, do priv’a tez(skrzynki klubowej), na gg, maila itd. Zawiesziona będzie tylko na jakis czas dla odpoczynku dzialalnosc na forum.
  
 
Nr nadwozia bardzo poprosze...

Adamus
  
 
Cytat:
Na zakończenie Dodam ze na stronę Będę Zaglądal, do priv’a tez(skrzynki klubowej), na gg, maila itd.




łaskawca
  
 
Cytat:
2004-11-03 23:47:26, Cosmo pisze:
łaskawca



No właśnie, myśli ze ktoś bedzie tesknił