Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Nelson LOB NET MEMBER Omega A&B Wrocław | 2008-07-31 14:31:57 Pierwszą rzeczą którą bym sprawdził na Twoim miejscu jest czujnik płynu chłodzącego który znajduje się po prawej stronie chłodnicy na górze. To właśnie on załącza wiatraki. Kolejną rzeczą jest sprawdzenie faktycznej temp. silniki najlepiej podjechać na techa. Możliwe, że wskaźnik temp wskazuje przekłamaną temp.
Pozdrawiam Nelson |
szyna1 DEADSOUL Kielce | 2008-07-31 14:47:13 oczywiście zaraz to sprawdziłem . Po odpięciu dwu pinowej wtyczki i włączeniu zapłonu wiatraki kręcą sie tak samo. Myślę, że ten czujnik jest od czegoś innego |
Nelson LOB NET MEMBER Omega A&B Wrocław | 2008-07-31 19:28:59 Jest jeszcze czujnik temperatury silnika. Znajduje się on pod kolektorem dolotowym bodajże między 4-5 cylindrem. Jest on koloru zielonego. |
Beny_2_5_TDS Opel OMEGA B Kielce | 2008-08-07 22:33:26 Sprawa została wyjaśniona, a piszę żeby nie zostawić wątku bez wyjaśnień... jakich wiele.
Szyna1 rozpracował temat w swoim aucie. Problem stanowiło za wysokie ciśnienie w układzie klimatyzacji. Po prostu, facet który mu nabijał klimę miał lekko powiedziawszy spier... automat do nabijania klimy. Nasze próby z zamianami między autami przekażników itp na nic się nie zdały. Nawet po odłączeniu jednego z 3, zawsze któryś wiatrak pracował na 2 biegu. Klima, a tym gorzej -klimatronic jest powiązany z większością czujników temp na silniku i na chłodnicach, a ich odłączenie nic nie da, bo komp odczytuje to jako np. awarię czujnika i kręci wentylatorami na II biegu. To samo się dzieje jak silnik w upały ma uwaloną wiskozę. W zeszłym roku pisałem post, aby unikać poleasingowych urządzeń z zachodu do nabijania klimy lub nabijania jej "z butli" ponad wymagane ciśnienie, bo dzieją się takowe problemy - począwszy od wariacji z wiatrakami a skończywszy na rozwalonej klimie. |
szyna1 DEADSOUL Kielce | 2008-08-08 12:19:06 Dzięki Beny_2_5_TDS Pozdrawiam.
|