[Dziqu10]Ostatnia prosta - projekt swap 1.8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wczoraj odebrałem samochód od mechanika po wymianie rozrządu, napianaczy, pompy, świec tudzież innych drobnych elementów i w tym momencie uznałem że swap z 1.3 na 1.8 sie zakończył :]. Po pierwszym odpaleniu samochód całkowicie stracił moc nie mam pojęcia dlaczego... za trzecim odpaleniem szedł jak marzenie. Wrażenia z jazdy niesamowite, tym bardziej że nigdy nie jeździlem samochodem powyżej 100KM mocy :] Tak więc pierwsza część projektu zakończona :silnik skrzynia elektryka + osprzęt i bielutkie zegary z obrotomierzem : ] Wizualna część projektu w swoim czasie (i kasie)
  
 
  
 
Popieram Oby tak dalej
  
 
nie lepiej było rsa wpakować?
  
 
na pewno lepiej , tyle że oferty rsa zaczynały się o 500 zł wyżej a musiałem liczyć każdy grosz : ]
  
 
Po długiej przerwie udało mi sie w końcu ruszyć z pracą, silnik który mechanicy wsadzili wcześniej do mojego escorta mówiąc krótko mnie zawiódł, a wpakowałem w niego już sporo pieniędzy...cały plan stanął pod znakiem zapytania, kiedy to na allegro zauważyłem 1.8 RKC za małe pieniądze ze skrzynią i osprzętem no i postanowiłem spróbowac jeszcze raz, na zakup wydałem resztki kasy, więc chcąc nie chcąc wymiane musiałem robić we własnym zakresie, wiem ze dla niektórych wymiana silnika to minuta osiem ale dla mnie było to nie lada wyzwanie , w kazdym razie od 8 do 20 na podwórku udało się wszystko poskręcać. Następnego dnia szybki telefon do elektryka i po kolejnym dniu samochód odpalił , co mnie zaskoczyło to świetna praca silnika, popychaczy praktycznie nie słychać, leciutko tylko faluja obroty, skrzynia takze sprawuje sie świetnie, zakupione nowe kable i świece no i rozrząd(wszystko kupione do poprzednika). dzisiaj essi pojechał na spawanie podwozia bo jak sie okazało dzieki konserwacji poprzedniego mechanika podłużnice tylne pokazał swe wnętrze... ale może wreszcie powolutku będę miał czas zająć sie częścią wizualną. Na początek zakupiłem białe zegary . Wymieniłem tez audio na radio Kenwood KDC 3041 i głośniki helix DB... jednak bez wygłuszenia drzwi ani rusz





sory za jakość fotek , wszystko robione w pośpiechu przed kolokwium
  
 
brawo za samozaparcie... długa droga jeszcze przed tobą
blacharka alusy lakiernik i inne rzeczy ale pomału do przodu
  
 
no no kolego powodzenia w modach

ja właśnie zabieram się do spawa na 1.8 16v ze skrzynia od 1.4

pozdro
  
 
Do essiego doszły nowe felgi alu , zapewne znane już przez wielu użytkowników forum na razie tylko przystawione do samochodu

Doszły także podnośniki przedniej klapy wyciągnięte z jakiegoś audi na szrocie : )

Wewnątrz doszło nowe cb unidena , więcej fotek wkrótce .

[ wiadomość edytowana przez: Dziqu10 dnia 2010-02-21 22:19:21 ]

[ wiadomość edytowana przez: Dziqu10 dnia 2010-02-21 22:24:36 ]
  
 
Słuszne nadwozie i ciekawy kolor Całkiem podobnie do mojego
Pozdro i powodzenia w modzeniu.
  
 
ta puszke filtra nie idzie zamocowac jak trzeba??
  
 
puszka nie od tego modelu silnika i dlatego tak leży, ale tak ma zostać póki co planuje jakieś mocowanie ciekawe ; )
  
 
a masz jakies dokladniejsze foto jak zamontowane masz te lifty maski?? bo mysle nad takim czyms u siebie i szukam jais liftow i mysle nad escortowymi z tylnej klapy...
  
 
najwcześniej w piątek bym miał, teraz wyjechałem na uczelnie;/. Do karoserii przymocowałem kawałkiem kątownika i do kątownika śrubką,(w sumie brat zamocował : P) do klapy jest zamocowany na fabryczny otwór śrubą ale na nim troszeczke maska odstaje więc bede dorabiał otwór.
  
 
lukas1986
nie polecał bym siłowników z tylnej klapy bo są bardzo mocne i nie wiem czy dasz tak łatwo rade zamknąć maske:/
już kombinowałem z nimi kiedyś próbowałem też od renault i tez sztywne. kup oryginalne te tuningowe niby albo pomyśl nad siłownikami od Passata b5 z przedniej maski albo z sedana tylne są króciutkie i dość miękkie
  
 
Mały up , doszła kolejna zdobycz ze szrotu zegareczek Ghia za grosze

  
 
Prace miały iść ostro do przodu ale jak to zwykle bywa plany pokrzyżowała ONA - ruda. Na jesień było robione spawanie podłużnic z tyłu autka i progów , teraz przy okazji wymiany foteli chciałem sprawdzić jak wygląda sytuacja pod tapicerką więc autko zostało całkowicie wybebeszone i oto




tak więc w środę autko jedzie do blacharza i sie okaże co tam wyczaruje. na całe szczęście podłoga przegniła na wylot tylko w jednym miejscu
tu mam pytanie do znawców tematu.. przy wyjmowaniu wszystkich bambetli sama tapicerka była sucha ale już wygłuszenie pod nią było mokre przez co wiadomo wszystko pordzewiało , czy powiedzmy danie jakiejś folii wygłuszającej czy czegoś w tym guscie mogłoby zaizolować to oryginalne wygłuszenie fordowskie czy wogóle je wyrzucić i szukać czegoś innego?
  
 
Prace poszły dalej , do autka doszły alufelgi i wnętrze z Xr3i . Po pospawaniu dziurek w podłodze całą wygłuszyłem matami używanymi do paneli, ale efekt jest całkiem niezły : ). Wreszcie poukładałem kable pod tapicerką od głośników i podłączyłem wysokotonowe które tymczasowo zamocowałem po obu stronach końca tunelu środkowego, ale mimo wszystko... gra muzyka : )


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

I to w sumie chyba na tyle z większych zmian : )
  
 
Zaczyna się robić ciekawie jeżeli chodzi o wygląd Jakieś nakładeczki na progi by się przydały i inny grill. Jak byś chciał nakładki na progi to się odezwij na priv.

Pozdrawiam
  
 
Wszytko pięknie ładnie ale 3 rzeczy musisz zrobić
- Przyciemnić Lampy
- Ogarnąć wizualnie silnik
- Gleba

Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszych modyfikacjach