Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Anonymous Niezarejestrowany | 2002-10-09 10:21:10 Od pewnego czasu mam powazny problem. Po odpaleniu zwłaszcza przy lekko rozgrzanym silniku obroty skaczą przez chwilę, aż prawie do zgaśnięcia (czasami zgaśnie). A jak chcę ruszyć to muszę dodać więcej gazu bo gwałtownie szarpnie lub zgaśnie (najczęściej zgaśnie tak jak kiedyś w gaźnikowych gdy pompka przyśpieszająca nie podawała paliwa). Komputer pokazuje, że wszystko OK.?????(wszyscy rozkładają ręce). Czasami przy równej jeździe poszarpuje, ale jak dodaję gazu to wchodzi dobrze . Najgożej jak się rusza! Silnik 1.8 CD bez instalacji gazowej tylko benzyna
autoas@wp.pl |
Ptaszyna Daewoo Espero 1.5 16 ... Łódź | 2002-10-09 10:34:18 Moze obluzowany ktorys kabel WN? |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2002-10-09 22:32:27 Sprawdź elektrykę, rozdzielacz zapłonu, kopuła-palec, kable Wn, świece, no i lewe powietrze filtr powietrza z obudową, rezonator powietrza, plastikowy dolot czy nie ma gdzieś pęknięć, miałem podobny problem tyle że na gazie i to pomogło, oczywiście filtr paliwa też należało by sprawdzić. A jak spalanie nie wzrosło ? |
Ptaszyna Daewoo Espero 1.5 16 ... Łódź | 2002-10-09 22:51:45 To w 1.8 i 2.0 macie tylko po jednym rezonatorze? |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2002-10-09 23:27:56 Przy gazie nie wykorzystuje nawet jednego bo jest niepotrzebny. A ty ile masz rezonatorów, jeden w zupełności wystarcza |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2002-10-10 00:03:10 wejście do rezonatora mam zaślepione, teraz we wszystkich nowych samochodach z DU w których montuje się instalację gazową rezonatory są demontowane i wyjście do nich jest zaślepiane. tak naprzykład robią w fabrycznych instalacjach np. w Lanosach. Mi to doradził warsztat montujący instalację do DU na gwarancji |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2002-10-10 00:37:12 odpowiem tak, ja nie zauważyłem , rezonator na wszelki wypadek zostawiłem (też czytałem ten artykuł ). Za to co do wydechu to wiem na 100% że nie należy go zbytnio odciążać po zmienia się recylkulacja spalin i wsumie tracimy na mocy. Jak miałem uszkodzone łącze elestyczne to spaliny uciekały mi jescze przed katem i samochód był mułowaty, teraz jest spoko , elastyka w normi e, przyśpieszanie też. |
Ptaszyna Daewoo Espero 1.5 16 ... Łódź | 2002-10-10 08:12:45 Panowie, panowie...
Rezonator i u mnie zostal wymontowany i zaslepiony korkiem strzalowym. Po co? Po to by przy wystrzale gazu nie rozlecial sie bo wtedy "na szbko" gdzies w trasie nie bylo by czym zatkac dziury i nabierane by bylo brudne powietrze. Ja tez sie zbulwersowalem (hehe) kiedy to zobaczylem i zabralem go do domu. Jaki efekt po jego wymontowaniu? Silnik wpada w zarabiste wibracje -/+ miedzy 2800 a 3200 (jesli dobrze pamietam). Niebardzo wiedzac od czego a tylko podejzewajac, wykrecilem korek, zalozylem rezonator i udalem sie w trase. Wibracje jakos magicznie zniknely!!! Ciekawe tez, ze kiedy samochod stal i patrzylo sie pod maske to przy tych obrotach nie bylo widac wibracji, dopiero w czasie jazdy. Jak go ochronic przed rozpadnieciem? Ja zamierzam opatulic go wata szklana i zywica (ciekawe tylko kiedy sie w koncu za to zabiore, pewnie jak mi sie rozleci ) Oczywiscie korek i srubokret do opaski woze w bagaznikui na wszelki wypadek. Rezonator o ktorym piszemy to maly pikus... Drugi znajduje sie powiedzmy w okolicy reflektora. |
Anonymous Niezarejestrowany | 2002-10-11 12:31:38 Ale mi pomagacie !!! Wszyscy o jakimś rezonatorze a ja nie mam GAZU ZAMONTOWANEGO !! a szarpie dalej . Skupię się chyba na sondzie
Pozdrawiam!!! |