Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
will Miłośnik FSO ford scorpio krakow | 2003-08-06 21:47:39 panowie mam pytanko jak sie zabrać za polerke po lakierowaniu?czy wypastowanie autka kilkakrotne super pastą da taki efekt jak polerka szlifierka z gabka?i jak to ewentualnie robić?żeby nie wypalić lakieru?nigdy tego nie robiłem. |
MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-08-06 22:42:32 Jak nie ma zacieków jakiś strasznych to wogole tego nie rób!
Wypastujesz pare razy i samo sie uloży. Z tego co mi powiedzianio to polerki jednak lepiej unikać tym bardziej ze lakier jest nowka (podobno piersza warstwa na zewnatrz najlepsza). |
will Miłośnik FSO ford scorpio krakow | 2003-08-06 22:47:17 uzylem dzisiaj wlasnie pasty tempo i jestem pod wrazeniem tubka 7.50 zł a efekt na prawde duzy.błysk jak nie wiem.wlasnie jak to jest z tą nakladka na wiertarke?droga zabawka?i czy mozna przysporzyc sobie przez nia klopotów?tzn cos w stylu szlifierki?przepalenie lakieru itp? |
MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-08-06 22:50:28 Polerujac lakier zbierasz zewnetrzna warstwe lakieru - po prostu ja sciarasz. Jak masz nowy lakier i jest ładnie to nie ruszaj go bo po co ? Wypastuj i juz.
|
leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2003-08-06 22:51:08
A ile czasu lakier Ci stygł i twardniał? |
cebka Miłośnik FSO Było Wąskie Caro 1.9 ... Lublin | 2003-08-06 23:40:58 U mnie to samo,po malowaniu lakier sie swiecil tylko byl troche szorstki(chyba wina pistoletu).Wziolem papier 2500 ,zaczolem trzec,niedosc ze szlo bardzo dlugo,to jeszcze sie matowy zrobil.Z dachu zaczela farba zlazic i ogolnie gowno z tego.Pasta polerska tez nic nie pomogla.Po zlocie czeka mnie powtorka lakierowania.Najgorsze jest to ze lakier wyniosl mnie prawie 200zl.Zainteresowani moga zobaczyc go na zlocie-niebieski poldek z najbrzydszym lakierem w polsce.Az mi sie plakac chce.
Tyle roboty w pi....... [ wiadomość edytowana przez: cebka dnia 2003-08-06 23:42:24 ] |
Maciek_938 Bydgoszcz | 2003-08-06 23:59:19 Cholera wiem co to jest za ból. Tyle roboty, czasu, serca włożonego a na końcu chce się jeszcz lepiej i Cóż czyli prawdziwe jest powiedzenie, że lepsze jest wrogiem dobrego... Mnie też czeka powtórka, ale to dopiero za jakiś czas. A wogóle u mnie też faktycznie na dachu po tym polerowaniu na mokro wyszło najgorzej Wiem jedno, że jeżelibym wypolerował auto po lakierowaniu na sucho pastą Tempo (lub podobną) to napewno efekt byłby świetny, a tak muszę się jeszcze namęczyć. Dobrze, że mnie akurat inspirują błotniki, ale i tak oczekuję teraz na pistolet... |
cebka Miłośnik FSO Było Wąskie Caro 1.9 ... Lublin | 2003-08-07 00:10:33
|
Maciek_938 Bydgoszcz | 2003-08-07 00:25:14 uuuuuuuu... no to wogóle niezbyt ciekawie, ale to prawdopodobne, że efekt pasty na lakierze nieoryginalnym może wyjść słabo, aczkolwiek u mnie jest nieźle..., lecz jak wszystko poprawię to nie będę już kombinował, tylko dam auto do nawoskowania... |
cebka Miłośnik FSO Było Wąskie Caro 1.9 ... Lublin | 2003-08-07 00:33:09 A moze to jest wina lakieru,to byl akryl,moze jakis przeterminowany. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-08-07 01:03:17 Ja zwykle poleruję "Pastą do polerowania powierzchni lakierowanych" (taką w zielonej tubce). Tylko te miejsca, gdzie lakier jest zbyt chropowaty po pomalowaniu. Nie mam przystawki i zasuwam szmatą. Do wstępnego używam szmaty bardziej szorstkiej, a do końcowego gładkiej. (Dobra jest np stara podkoszulka lub koszula z flaneli). Efekty są bardzo OK. |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-08-07 12:08:46 To i ja zapytam: czym wypolerowac matowa maske silnika? Lakier byl kladziony 2-3 lata temu, ale nieudolnie - na masce zrobil sie matowy. Pasta Tempo pomoze???
pozdrowka Adamus |
Maciek_938 Bydgoszcz | 2003-08-07 19:18:58 Spróbuj efekty mogą być bardzo dobre. A i koszt niewielki około 7.50zł... |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-08-08 02:27:30 Tylko trzeba pamiętać, żeby to robić z wyczuciem i nie za mocno... |
Formula Kiedys 1.4GLI; teraz ... Poznań | 2003-08-08 06:58:46 Ja bym samemu nie kombinowal z elektrycznymi polerkami bo sobie na bank czlowiek wiecej problemu narobi niz pozytku. Recznie ammy pewnosc ze niczego nie zjebiemy.
Pasta tempo jest pasta lekko scierna a sa jeszcze grobo sierne jak ta komus za slaba. Potwierdzam ze do pasty tempo najlepsza jest cienka szamtka flanelowa. Polerowanie zaczyna sie dopiero gry cala szmtka nasiaknie pasta i stanie sie mokra Albo dac samochod na polerke elektryczna koszt do 100zl a afekt 2 krotnie przewyzszajacy tempo. Samochod caly sie swieci |
adi_mzh Chełm | 2006-07-27 21:37:37 Witam. Chciałem się poradzić speców w sprawie polerki. Otóż chcę przepolerować sobie autko po malowaniu a że nie chce mi sie tego robić ręcznie bo jest tego dość dużo to pomyślałem o gąbce polerskiej pod szlifierkę. Ale w specyfikacji gąbki jest że max. prędkośc to 2600 obr/min a moja kontówka ma 11000 obr/min. Gość sprzedający te gąbki powiedział że gąbka bezproblemu wytrzyma ale lakier nie i sie przypali. Macie może w tym jakies dośiwdczenie? da sie czymś obniżyć obroty w kontówce nie posiadającej regulacji? A może wystarczy np. obficie polewać wodą polerowane miejsce? Proszę o pomoc. |
leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2006-07-27 23:18:42 idz do obi, praktikera lub tesco i zainwestuj 30 zeta w polerke elek. |
rdt cinquecento nieruchome Radom | 2006-07-27 23:30:29 wiecej niz 30 zeta
co do kątówki - sprawa jest taka ze jak obnizysz jej obrotki to straci moc i bedzie sie zatrzymywać (mówie rzecz jasna o regulacji fazowej czyli takiej jak np ściemniacz do światła) ja bym kupił gąbke (i to mam zamiar zrobić) na wiertarke a w moim przypadku to na wkrętarke - max obrotów u mnie to 900 ale wiem ze nie poszarpie nic - kątówką bez obnizenia prędkości nawet nie próbuj |