Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
darek4488 Sympatyk FEFK Ford Escort MK7 Kombi Łódź | 2012-06-01 10:36:08 Bardzo fajne auto. Szkoda, że na gazie |
SEGE Sympatyk FEFK Focus 01, Dodge GRND ... Garzewo | 2012-06-01 10:39:10 Mnie też się podobuje, miałem chrapkę na takiego ale 2.3 147 km tylko trochę za duży dla mnie, wyposażenie miodzio, to co misie lubią najbardziej Zdążyłeś już zbadać jak ze spalaniem? Wydaje mi się, że powinien brać 10-12/100. |
jethro (S) Escort Driver MK7 kombi warszawa | 2012-06-01 10:48:09 bardzo fajny egzemplarz był... jak można go było zepsuć wsadzając gaz?
'cosworth' i elpegie?! no me gusta mimo wszystko życzę radości z jazdy |
SEGE Sympatyk FEFK Focus 01, Dodge GRND ... Garzewo | 2012-06-01 10:56:31
Dobra niech będzie 10-15/100 przy normalnej jeździe bez specjalnego oszczędzania i butowania Wbrew pozorom te auta nie są takie paliwożerne jeżeli traktuje sie je z głową |
wiesiu666 Sympatyk FEFK Escort Cabrio RS2000 Wrocław | 2012-06-01 11:00:39
a miales takiego ze sie wypowiadasz ?
a to akurat jest sluszny zapis [ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2012-06-01 11:02:01 ] |
SEGE Sympatyk FEFK Focus 01, Dodge GRND ... Garzewo | 2012-06-01 11:03:29 Dobra już się nie odzywam Nie będę się kłócił |
jethro (S) Escort Driver MK7 kombi warszawa | 2012-06-01 11:06:55 fajny egzemplarz wyhaczyłeś
niemniej uważam, że każdy ma prawo do swojej opinii. ja bym wsadził lpg wtedy gdy samochód ma być dla mnie tani i niezawodny i nic więcej się nie liczy lub kupiłem sobie samochód ze zbyt wysokiej półki jak na swoje możliwości ale wtedy bym go nie kupił peace |
Golin Sympatyk FEFK mk7 Cabrio RS2000, ... Grudziadz | 2012-06-01 11:10:25 Ja jestem zwolennikiem gazu bo jak można oszczędzić to dlaczego tego nie robić a gdy auto pali około 20l to tym bardziej. Auto bardzo fajne i ten środek. Szkoda że jest za duże by do essa wsadzić. pozdrawiam |
wiesiu666 Sympatyk FEFK Escort Cabrio RS2000 Wrocław | 2012-06-01 11:19:24 mam to auto na gazie prawie 3 lata i zlego slowa o tym gazie nie powiem,ale dopiero dobrze sie tym jezdzi,jak sam sie zajalem gazem, bo po zalozeniu to same problemy mialem.
A propo najwazniejszych problemow tego auta to naprawa wiazki w komorze silnika pochłonęła ponad 120m przewodu,a to nie byla cala wiazka,bo część mialem juz zrobiona przez poprzedniego wlasciciela. A to cala historia tego auta w moich rekach i sami sobie ocencie i porownajcie z escortem: 164000km Kupno: lipiec 2009, 6500zl 164200km 01.08.2009 Tarcze przód LPR+ klocki, filtr powietrza ok. 350zl 164469km 10.08.2009 LPG Kme Gold + Diego G3 3500zł 166000km 11.09.2009 czujnik ciśnienia oleju (25zł), gumowy uzywany wąż z pompu do termostatu (40zł wraz z termostatem), wymiana 80zł 167100km 30.10.2009 używana chłodnica wody (230zł) + nowy korek po tuningu (20zł), olej silnikowy 10w40 (180zł), olej w ASB z filtrem i wymiana (570zł) 167900km 10.10.2009 przewody i świece zapłonowe Motorcraft (prawie nowe) (150zł) 167980km 14.10.2009 naprawa alternatora, regulator + diody (250zł), pasek wieloklinowy od kompresora klimy (25zł) 168450km 22.10.2009 maglownica używana ale niedługo wcześniej regenerowana (300zł), łączniki stab. Delphi (100zł – nie polecam), gumy stabilizatora (31zł), prawy przedni wahacz Motrocraft (270zł), filtr paliwa Bosch (30zł), robocizna 180zł. 168450km 26.10.2009 zbieżność (100zł – jakoś ceny na chwile podrożały we Wrocławiu) 170000km 23.11.2009 tarcze Mikoda (238zł) + klocki tył Ferrodo SL (68zł) 171000km 10.02.2010 nowa chłodnica wody Bechr (1230zł) + płyn chlodzący EKO2000 175000km 07.2010 Uszczelnienie dolotu (2x oring, nowe uszczelki pod dolot, wymiana wkrętek od gazu, oringi regulatora ciśnienia paliwa, uszczelki pod wtryski) ok. 100zł 179000km 02.08.2010 nowe przewody ukł. chłodzenia (3 węże w około termostatu), z pompy wody do termostatu (60zł), z termostatu przez głowice (90zł ale niestety trochę go naciąłem przy wkładaniu), z chłodnicy do termostatu (70zł), płyn do chłodnicy Motorcraft 182290km 18.10.2010 nowa zębatka impulsatora prędkości (93zł). 185000km ok. 15.01.2011 sprezyny Jamex przód (150zł), jedna oslona amortyzatora (MC 60zł), 2 łożyska amortyzatora Sachs (40zł). Robilem samemu, uruchomilem takze pompowane amortyzatory. 185500km 12.02.2011 konwerter uzywany (180zł), olej skrzyni (ok.7L), filtr MC i uszczelka MC (380zł),nowe szpilki katalizatorow (stare sie polamaly), usluga wymiany tego wszystkiego (400zl) 02.03.2011 VSS wymieniony na uzywke 100zl. 09.04.2011 filtr kabinowy motorcraft 69zl 190400km 24.07.2011 napinacze lewy i prawy z uszczelkami 850zl, nagrzewnica climatron 690zl, waz gorny chlodnicy 75zl, oringi kanalow wodnych miedzy glowicami moze z 30zl, wiazka podluznicy (130m 0,75mm2, 20m 4mm2, 2m 3x0,75mm2 w ekranie) 250zl 192000km 07.09.2011 zbiorniczek wyrownawczy plynu chlodzacego nowy 97zl 192500km koniec wrzesnia 2011 sonda lambda prawa, wymiana na uzywana 50zl oryginalna, PATS z czerwonym kluczem 170zl, "przekaznik" servotronic 10zl 193000km 01.11.2011 wymiana oleju na 5w30 motorcraft (86zl - 5l), filtr oleju oryignalny 39zł, wyplukanie silnika Liqui Molly Engine Flush 30zł, usluga wymiany oleju 45zł 193800km 17.11.2011 uzywane lusterko fotochrom 120zł. 03.2012 wymiana ciegien lewarka ASB oraz samego lewarka,bo moj byl zlamany 100zl 20.03.2012 zmiana kol na RS7 17'' wraz z oponkami takimi 5-6mm 1000zl 197000km 21.05.2012 lusterko fotochrom z C8 lub 807 75zl Razem z kwota zakupu auta: ok. 20226 zl Byly tez naprawa wizualna: - zderzak przod polift nowy oryginalny 500zl + malowanie 350zl - reflektor prawy 200zl - gril, kierunek i halogen prawy 50zl - zaslepki spryskow polift (jeszcze nie zalozylem ) 200zl - zderzak tyl w kolorze nadwozia 250zl - maska w kolorze nadwozia 150zl - prawe mocowanie zderzaka przedniego nowe 100zl Kwota całkiem niemała jak na tak tanie auto, ale kupując to auto mniej więcej wiedziałem ze bardzo tanio nie bedzie,ale nie wiedzialem tez ze tak czesto no i powiem Wam,ze mimo tej sporej kwoty jak na tak tanie auto,to nie żałuje,bo jazda nim to sama przyjemność i wygoda [ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2012-06-01 11:20:29 ] |
SEGE Sympatyk FEFK Focus 01, Dodge GRND ... Garzewo | 2012-06-01 16:25:45 Miałem się nie wypowiadać ale muszę bo lista rzeczy wymienionych i kwota końcowa jest po prostu imponująca szczególnie, że to praktycznie same naprawy nie jakieś widzimisię. Martwiłem się ile muszę jeszcze zrobić w swoim aucie i ile na to wydać a tu proszę, przy Tobie jestem malutki |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2012-06-01 21:33:37
Skad Tys sie urwal?? Takie spalanie to escortem 1,6 mozna zrobic a nie V6 ponad 200konnym i nie lekkim ... Co do LPG - jak sie nie ma w glowie to i w portfelu Jak mozna zaoszczedzic ,i to nie malo, to tylko glupiec by tego nie zrobil A dzisiaj ogladalem skorupke w sedanie z 95 roku, ale UWAGA ... 47tys km przejechane od nowosci ,szkoda,ze 2,0 i bez klimy, ale tak to rodzynek jakich malo [ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2012-06-01 21:38:33 ] |
SEGE Sympatyk FEFK Focus 01, Dodge GRND ... Garzewo | 2012-06-01 22:58:24 Tak jak napisałem wcześniej, na ten temat już się nie wypowiadam bo bez sensu jest się kłócić. Nie wzięło mi się to tak znikąd, wieloma autami miałem okazję mniej lub więcej polatać. Tyle w temacie o spalaniu z mojej strony.
Koledze Wiesiowi życzę jak najlepiej bo na prawdę zrobił na mnie ogromne wrażenie |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2012-06-01 23:27:10 dodam to samo co Damian
nie ma sensu się kłucić miałem okazję pojeździć dokładnie tym samym autem co Sege była to Scorupa z 89r. 2.9 v6 z tym że 12v co do spalania zadziwiało mnie nie raz gdyż przy normalnej jeździe wcale nie dużo przebijało sierre 1.8 fakt auto jest ciężkie ale ma też odpowiedni zasób mocy z essem 1.6 trochę przesadziłeś jeżeli chodzi Ci o Pb ( gazu by tyle brał ) mój tak realnie łyka ok 7.5 benzyny wstawiając mu większy silnik spodziewam się tego że będzie brał trochę więcej gdyż z czegoś ten silnik musi się utrzymać ale z drugiej strony nie będe musiał go tak przykręcać aby ładnie szedł odpowiedni zasób posiadanej mocy przy lekkiej budzie powinien dać ładny efekt końcowy Nie zgodził bym się również z faktem że Ess 1.3 żre mniej niż npp. 1.6 silnik trzeba troche podbujać na obrotach ( nie wspomne już o pełnym aucie tzn. 4-5 osób ) większy silnik radzi sobie z obciążeniem dużo lepiej niż ten o mniejszej pojemności ale to przecież wszycy wiemy |
wiesiu666 Sympatyk FEFK Escort Cabrio RS2000 Wrocław | 2012-06-04 08:37:34
dziekuje To co zrobilem,to sa podstawowe rzeczy ktore nalezy w tym aucie zrobic zeby w miare jezdzic, typowe jego usterki. Ale nie robilem ich z wyboru a z przymusu i tylko czasem na zapas wymienialem troche wiecej by zmniejszyc prawdopodobienstwo awarii. Jakos wole wydawac kase co miesiac na tego staruszka niz na raty i ubezpieczenie nowego auta
z danych jakie wyniakaja z prywatnych statystyk kolegow wynika,ze te silniki w trasie ok 10l/100km gazu pala,ale w miescie to spokojnie 15 biora. Trzeba tez zauwazyc ze buda z 89r. jest duzo lezejsza niz z 95 no i automacik tez robi swoje, moja nieekonomiczna noga tez. [ wiadomość edytowana przez: wiesiu666 dnia 2012-06-04 08:38:01 ] |
bubs0n Sympatyk FEFK Escort MK7 RKC Recz/Szczecin | 2012-06-04 11:36:01 Propos spalania, może na tych statystykach warto polegać?
No i gratuluję krążownika. [ wiadomość edytowana przez: bubs0n dnia 2012-06-04 11:37:49 ] |
SEGE Sympatyk FEFK Focus 01, Dodge GRND ... Garzewo | 2012-06-04 11:45:18
bubs0n poprzeglądaj sobie jakąś większą liczbę aut w tych statystykach to zobaczysz jakie są niewiarygodne. Jak szukałem auta dla siebie to prawie każde tam sprawdzałem i liczba aut przy których ludzie piszą prawdę jest nie wielka. Prawie przy każdym aucie jest taka rozbieżność danych, że nie da się jednoznacznie określić jaka jest prawda, jednym z aut przy, którym użytkownicy podawali +/- jednoznaczne opinie to octavia 1.9 tdi |