Granatowa Łajdaczka 2107 - konukera - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2011-04-28 21:36:54, konukera pisze:
wlasnie mysle czy by nie dostawic do tego zderzakow z 06.. duzo chromu i chyba kly... na alle sa... ponad 500 za komplet... wie ktos czy podpasuje??


Skoro pasują zderzaki od 05/07 do 06, to i tak samo odwrotnie myślę.


  
 
Niestety od strzalu nie podejda. Calkiem inne mocowania. Ta szostka na fotkach to inna bajka -ostatnie wypusty szostek byly/sa juz fabrycznie dostosowane do zderzakow z piatki. Ale oczywiscie jak porzezbisz to dasz rade.
  
 
mam te rury mocujace... pewnie da sie jakos domocowac... byle szerokosc sie zgadzala...
ale tez nie wiem czy po prostu orurowania nie zrobic... na rurach halogeny...
niestety nie wiem co dalej z moja fura robic...
rajdowka z poszerzeniami kusi caly czas.. mocny wyglad, a jak wsadze 1.8 to wtedy bedzie bardzo cool, bo i wyglad mocny i moc mocna
  
 
Pracowity dzien dziś.
Wyregulowałem wszystkie drzwi, że całkiem spoko się zamykają i otwierają no i zrobiłem centralny zamek, załozony rok temu... Ale teraz działa 10/10 razy . Dużo wazeliny poszło hehe.
Centralny jest naprawde cool
  
 
Witam. Parę stron wcześniej coś napomniałeś o większym kole napędzającym pompę oleju. Ja mam silnik 1300 (na shortrod 1600 będę go przerabiał) i z założenia ma kręcić się wysoko, a z tego, co 3zer mi kiedyś pisał, to silniki z paskowym rozrządem mają problemy ze smarowaniem na wysokich obrotach, bo po 1 pompa jest zbyt wydajna jak na tak wysokie obroty i za dużo oleju tłoczy do góry, po 2 zbyt mało wydajne są odpływy oleju z głowicy, po 3 silnik jest niekorzystnie ustawiony do tego celu. Sprawę może (ale nie musi) załatwić takie większe koło na pompkę. Jeszcze nie zagłębiałem się, jak to dokładnie by tam wyglądało i czy w ogóle jest to możliwe do zrobienia. Pytanie pozostaje jednak, czy takie koło jest gdzieś dostępne i czy nawet, jeśli dorobiłbym takie sobie na własną rękę, to czy ma to sens? Pozdrawiam.
  
 
chyba chodzi Ci o rozrzad z nivy mpi. lezy juz dlugo w szafie... skoro tak napisalem ze kolo od pompy oleju wieksze, to pewnie tak wydedukowalem, bo porownywalem to... ale teraz przyznam sie szczerze nie kojarze...
zasadniczo to i tak jest na lancuch.
  
 
Cytat:
2011-05-01 17:13:23, Ladasznikow pisze:
Witam. Parę stron wcześniej coś napomniałeś o większym kole napędzającym pompę oleju. Ja mam silnik 1300 (na shortrod 1600 będę go przerabiał) i z założenia ma kręcić się wysoko,


No to cóż, jak dla mnie nie tędy droga. Jak silnik ma się kręcić naprawdę wysoko to rozwijaj 1300. Shortrod daje lepszy dół w stosunku do zwykłego 1600 (nieco wyższy stopień sprężania jeżeli zastosujesz korby dokładnie o te 7 mm krótsze) ale kosztem trwałości - cylindry dostają po dupie bo korby chodzą pod większym kątem.
Jak już chcesz mieć 1600 i kręcić go wysoko to odpuść sobie shortroda i dłubnij zwykłe 1600 (ew. rozwiercone o 3mm 1500).
  
 
Moje 1700 kręci 7500 obr/min
  
 
uważaj żeby Ci sie nie ukręcił ;P
  
 
Cytat:
2011-05-01 21:43:30, andrzej_krakow pisze:
No to cóż, jak dla mnie nie tędy droga. Jak silnik ma się kręcić naprawdę wysoko to rozwijaj 1300. Shortrod daje lepszy dół w stosunku do zwykłego 1600 (nieco wyższy stopień sprężania jeżeli zastosujesz korby dokładnie o te 7 mm krótsze) ale kosztem trwałości - cylindry dostają po dupie bo korby chodzą pod większym kątem. Jak już chcesz mieć 1600 i kręcić go wysoko to odpuść sobie shortroda i dłubnij zwykłe 1600 (ew. rozwiercone o 3mm 1500).



długich przebiegów, to ten silnik nie będzie robił, a dobry dół się przyda do wychodzenia z ciasnych, wolnych zakrętów, tudzież serii zakrętów, gdzie czasem, gdy wiele manewrów na raz się nakłada, to braknie tego ułamka sekundy na redukcję... no i ogólnie do elastyczności, której brakuje wysilonym silnikom.
  
 
Mimo wszystko jak dla mnie gra niewarta swieczki, zdecydowanie polecam dlubanie motorow 1,6 i 1,7. A wiekszy stopien sprezania otrzymasz planujac blok. Zrobilem short-roda, fajne doswiadczenie ale mialo sens gdy trzeba bylo w papiery wpisywac numer silnika (wraz ze zwiekszeniem pojemnosci i wyzszym OC). Teraz raczej poszedlbym w 1,7 z Niwy jeszcze rozwierconym do 1,8.
  
 
Cytat:
2011-04-28 22:19:54, SzokoLada pisze:
Skoro pasują zderzaki od 05/07 do 06, to i tak samo odwrotnie myślę.



  
 
SzokoLada - patrz Regulamin Forum
Punkt 7:
7. Maxymalny rozmiar zdjęć zamieszczanych na forum nie może przekraczać rozdzielczości 800x600.
Nie ja to wymyśliłem. Uszanuj proszę, że nie każdy musi używać monitora w rozdziałce FullHD.
  
 
tak mi sklep odpisal:
"zderzaki z 2106 przedni jest szerszy 6 cm i trzeba inne wsporniki
natomiast do 2106 pasują z 2105 najnowszy typ takie mają :
  
 
Cytat:
2011-05-07 08:30:58, MariuszY pisze:
SzokoLada - patrz Regulamin Forum Punkt 7: 7. Maxymalny rozmiar zdjęć zamieszczanych na forum nie może przekraczać rozdzielczości 800x600. Nie ja to wymyśliłem. Uszanuj proszę, że nie każdy musi używać monitora w rozdziałce FullHD.



Sorry, ale to jest tylko skrót do zdjęcia, jak ja umieszczam fotki , to zmniejszam ich rozmiar zawsze. Nie kopiowałem tego zdjęcia na jakiś inny serwer, bo może jest chronione prawami autorskimi.
Jeżeli ktoś ma problem z wyświetlaniem zdjęcia polecam przeglądarkę Opera, która to ma funkcje, dopasuj do szerokości ekranu. Często gęsto używam takiej opcji. Z drugiej strony myślę, ze trzeba poprawić regulamin, i limit rozmiaru zdjęcia, ponieważ żyjemy coraz w nowszych czasach i rozmiar foto 800x600, to zacofanie, a 1280x1024 spokojnie można uznać za standard.
  
 
Sorry za OT, ale nie wszyscy przegladaja forum na stacjonarnych kompach, niektory uzywaja mobilnych urzadzen, ktore maja swoje ograniczenia. Sugeruje trzymania sie regulaminu.

Dzieki.
  
 
ta... nie lubie takich duzych zdjec, choc mam monitor 1920x1200 to i tak zdjecie sie nie miesci
  
 
Ok, niema problemu, będę zmniejszał każde foto, ale proszę podpowiedzieć, jak to zrobić nie kopiując fotkę z serwera. Ja osobiście uwielbiam duże zdjęcia, ponieważ mogę zobaczyć każdy szczegół.
Sam osobiście używam SE X1 Xperia, nie mam żadnych problemów z wyświetlaniem dużych fotek, a także konkretnie zdjęcia mną zamieszczone niżej. Mogę wkleić zainteresowanym zrzut z wyświetlacza mojego SE. Nadal uważam ze 1280x1024 spokojnie można uznać za standard.
Ale nie zaśmiecajmy tego postu, możemy spokojnie założyć nowy post i będziemy tam to omawiać.
  
 
napiszę coś, może zrobi się nowa strona i problem dużego zdjęcia zniknie.

założyłem, uruchomiłem i działa - zapłon z nivy na hallu z modulem z samary. Ogólnie miód malina... juz wczesniej mialem modul na przerywacz i bylo całkiem oki, ale teraz to po prostu rewelka. Hall powinien dostac jakiegos nobla czy cos takiego

Zdecydowanie nie wiem jak można jeździć na przerywaczu
  
 
Masz aparat typowy z niwy? Ponoć nie może być w klasyku. Jest różnica miedzy elektronicznym zapłonem na przerywaczu i na hallu? Myślałem elektroniczny, to elektroniczny, a czujnik lub przerywacz, to tylko sterownik.