[OT] Ciekawe fotki - Strona 10

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
fiat 131 abarth zarowno stradalka jak i corsa wyszly w 1976 roku w nadwoziu mk1, male lampy. Byly tez 131 abarth volumetrico, to teoretycznie 3 seria ze sprezarka volumex, 4 drzwi. w praktyce widzialem za 25000 ojro dwudrzwiowego abarth volumetrico z tylem od 2 serii i z tabliczka ASI{ certyfikat oryginalnosci}
  
 
Gdyby ktoś poszukiwał klasycznego "fotelika"



  
 
Tutaj macie filmik jak Rohl testuje 131 na Volumexie
null
  
 
Cytat:
2013-07-23 07:38:10, Mruk pisze:
Tutaj macie filmik jak Rohl testuje 131 na Volumexie null



mistrzem będzie nie ten który trenował tysiące zakrętów ,ale ten kto trenuje jeden zakręt tysiące razy
  
 
Cytat:
2013-07-22 22:31:45, Piatka pisze:
Gdyby ktoś poszukiwał klasycznego "fotelika"




Ale to tylko do tankowania dziecka dobre Zajebisty
  
 
Mar, bardziej mi chodziło o pytanie kolegów na temat lamp. Ten filmik jest z 1981 roku. Natomiast co do katowania na jednej trasie, to sądzę że miedzy przejazdami były zmieniane ustawienia i musieli mieć miarodajny pomiar czasu.
  
 
Prywatna Kolekcja Juhy Kankunena

KLIK
  
 
masakra gdzie to można zwiedzać?
  
 
Cytat:
2013-08-29 14:30:08, rallyfilip pisze:
Prywatna Kolekcja Juhy Kankunena KLIK




ojojojjj
  
 
Niesamowity gość i odbudowa auta
Warto przeczytać do końca
Parę tematów - zawieszenie bym wypiaskował i walnął proszkiem.
Czy te auta w tym modelu miały zwolnice ????
  
 
Cytat:
2013-11-30 10:23:29, gregor125 pisze:
Czy te auta w tym modelu miały zwolnice ????



Te auta mialy zwolnice we wszystkich wersjach
  
 
Ale tylko w T1.
Więc na skrzyni z T2 będzie szybciej i komfortowo.
  
 
Ty sobie najpierw popatrz jak wyglada skrzynia i zawieszenie tylne w Ogorku, a jak w Buliku, a potem zacznij sie wypowiadac.
Jest kilka sposobow na pozbycie sie zwolnic z Bulika. Nie znam jednak konkretnego przypadku, nie wiem jaki mialby byc cel, nie wiem jaka jest konfiguracja samochodu, wiec trudno mi powiedziec cos madrego.
  
 
Ja napisałem tylko czysto teoretycznie....zabrakło - ??????? - -- tego znaku.
Nie mam pojęcia jak wygląda zawias w T1.
To znaczy już wiem, bo widziałem na fotkach. Nigdy się tym po prostu nie interesowałem - dlatego moje zdziwienie z tymi zwolnicami. Ale rozumiem już dlaczego je tam wkitrali.
  
 
To nie jest trudne do wydedukowania - zeby zwiekszyc przeswit i skrocic przelozenie.
Ogorek ma inna skrzynie i inne zawieszenie z tylu.
Latwiej przerobic uzywajac elementow z Garbusa.
Kwestia tylko - po co? Chcesz obnizac?
  
 
Cytat:
To nie jest trudne do wydedukowania - zeby zwiekszyc przeswit i skrocic przelozenie


Akurat wiem po co są zwolnice bo mam z nimi do czynienia na co dzień.
Natomiast chyba raczej chodziło o zwiększenie mocy na kołach, bądź co bądź w aucie dostawczym z malutkim i słabym silnikiem..
Ale oki.
Po prostu nie spotkałem się nigdy w takim małym aucie z tym wynalazkiem.
  
 
Jest w mojej okolicy starszy pan który tak samo odbudowuje auta większość elementów dorabia sam ma skubany fach w reku jak się uda cyknę parę fot 128 3p które teraz odbudowuje
Cytat:
2013-11-30 10:23:29, gregor125 pisze:
Niesamowity gość i odbudowa auta Warto przeczytać do końca Parę tematów - zawieszenie bym wypiaskował i walnął proszkiem. Czy te auta w tym modelu miały zwolnice ????

  
 
Chciałbym zauważyć że zwolnice nie są stosowane dla: "To nie jest trudne do wydedukowania - zeby zwiekszyc przeswit i skrocic przelozenie." , tylko dla zmniejszenia prędkości obrotowej kół i zwiększenia momentu obrotowego na kołach podczas pokonywania przeszkód terenowych i/lub zwiększenia uciągu.
  
 
Cytat:
2013-12-02 10:59:42, kania_ pisze:
Chciałbym zauważyć że zwolnice nie są stosowane dla: "To nie jest trudne do wydedukowania - zeby zwiekszyc przeswit i skrocic przelozenie." , tylko dla zmniejszenia prędkości obrotowej kół i zwiększenia momentu obrotowego na kołach podczas pokonywania przeszkód terenowych i/lub zwiększenia uciągu.



Z tym się n ie zgodzę, robiliśmy kiedyś most MaxiDrive w LR Discovery i przełożenie zwolnicy wynosiło 1:1 czyli jej funkcja było tylko i wyłącznie zwiększenie prześwitu. Aczkolwiek w T1, są po to żeby z garbusowego układu napędowego zrobić
układ dla dostawczaka.


[ wiadomość edytowana przez: -TOMMY- dnia 2013-12-02 13:52:01 ]
  
 
Pisze ze zwolnice w Buliku sa po to zeby skrocic przelozenie i zwiekszyc przeswit, a wy odpisujecie ze "nie, bo zeby skrocic przelozenie" i " nie, bo zeby zwiekszyc przeswit".
Aha...


Gregorze, Kubelwagen byl mniejszy od Bulika, a to z niego zapozyczono pomysl.




[ wiadomość edytowana przez: qubek dnia 2013-12-02 15:23:45 ]