Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bart128 F&F Sympatyk Solo italiana automo ... ...bili da Cracovia | 2013-07-19 18:45:05 fiat 131 abarth zarowno stradalka jak i corsa wyszly w 1976 roku w nadwoziu mk1, male lampy. Byly tez 131 abarth volumetrico, to teoretycznie 3 seria ze sprezarka volumex, 4 drzwi. w praktyce widzialem za 25000 ojro dwudrzwiowego abarth volumetrico z tylem od 2 serii i z tabliczka ASI{ certyfikat oryginalnosci} |
Piatka F&F MEMBER PF 125p in progress :) Kraków | 2013-07-22 22:31:45 Gdyby ktoś poszukiwał klasycznego "fotelika"
|
Mruk F&F Sympatyk Bielawa | 2013-07-23 07:38:10 Tutaj macie filmik jak Rohl testuje 131 na Volumexie
null |
mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2013-07-23 08:42:28
mistrzem będzie nie ten który trenował tysiące zakrętów ,ale ten kto trenuje jeden zakręt tysiące razy |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2013-07-23 09:28:45
Ale to tylko do tankowania dziecka dobre Zajebisty |
rallyfilip (M) Furious Moderator Fiat CCS x 2 Tychy | 2013-08-29 14:30:08 |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2013-08-29 20:22:38 masakra gdzie to można zwiedzać? |
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2013-08-29 22:52:33 |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2013-11-30 10:23:29 Niesamowity gość i odbudowa auta
Warto przeczytać do końca Parę tematów - zawieszenie bym wypiaskował i walnął proszkiem. Czy te auta w tym modelu miały zwolnice ???? |
qubek rozne z wiatrolapami ... ~Warszawa | 2013-11-30 12:39:15
Te auta mialy zwolnice we wszystkich wersjach |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2013-11-30 17:39:20 Ale tylko w T1.
Więc na skrzyni z T2 będzie szybciej i komfortowo. |
qubek rozne z wiatrolapami ... ~Warszawa | 2013-11-30 20:46:35 Ty sobie najpierw popatrz jak wyglada skrzynia i zawieszenie tylne w Ogorku, a jak w Buliku, a potem zacznij sie wypowiadac.
Jest kilka sposobow na pozbycie sie zwolnic z Bulika. Nie znam jednak konkretnego przypadku, nie wiem jaki mialby byc cel, nie wiem jaka jest konfiguracja samochodu, wiec trudno mi powiedziec cos madrego. |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2013-12-01 16:53:50 Ja napisałem tylko czysto teoretycznie....zabrakło - ??????? - -- tego znaku.
Nie mam pojęcia jak wygląda zawias w T1. To znaczy już wiem, bo widziałem na fotkach. Nigdy się tym po prostu nie interesowałem - dlatego moje zdziwienie z tymi zwolnicami. Ale rozumiem już dlaczego je tam wkitrali. |
qubek rozne z wiatrolapami ... ~Warszawa | 2013-12-01 18:38:59 To nie jest trudne do wydedukowania - zeby zwiekszyc przeswit i skrocic przelozenie.
Ogorek ma inna skrzynie i inne zawieszenie z tylu. Latwiej przerobic uzywajac elementow z Garbusa. Kwestia tylko - po co? Chcesz obnizac? |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2013-12-02 08:38:12
Akurat wiem po co są zwolnice bo mam z nimi do czynienia na co dzień. Natomiast chyba raczej chodziło o zwiększenie mocy na kołach, bądź co bądź w aucie dostawczym z malutkim i słabym silnikiem.. Ale oki. Po prostu nie spotkałem się nigdy w takim małym aucie z tym wynalazkiem. |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2013-12-02 10:45:02 Jest w mojej okolicy starszy pan który tak samo odbudowuje auta większość elementów dorabia sam ma skubany fach w reku jak się uda cyknę parę fot 128 3p które teraz odbudowuje
|
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2013-12-02 10:59:42 Chciałbym zauważyć że zwolnice nie są stosowane dla: "To nie jest trudne do wydedukowania - zeby zwiekszyc przeswit i skrocic przelozenie." , tylko dla zmniejszenia prędkości obrotowej kół i zwiększenia momentu obrotowego na kołach podczas pokonywania przeszkód terenowych i/lub zwiększenia uciągu. |
qubek rozne z wiatrolapami ... ~Warszawa | 2013-12-02 15:22:00 Pisze ze zwolnice w Buliku sa po to zeby skrocic przelozenie i zwiekszyc przeswit, a wy odpisujecie ze "nie, bo zeby skrocic przelozenie" i " nie, bo zeby zwiekszyc przeswit".
Aha... Gregorze, Kubelwagen byl mniejszy od Bulika, a to z niego zapozyczono pomysl. [ wiadomość edytowana przez: qubek dnia 2013-12-02 15:23:45 ] |