Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2003-03-19 19:03:23 Nie kapuje!!!
Masz podniesione cylindry czy nie?? a tloki masz planowane czy masz tylko wciecia?? jak masz nie planowane tloki...to musisz podniesc cylindry bo inaczej beda walic o glowice....nie ma bata...a jak mocno planujesz glowice to poprostu musisz zrobic wciecia w tlokach...aby zawory sie z nimi nie spotkaly... |
Darallye fiat 650 modena warszawa | 2003-03-19 19:43:26 hehe
nie ma sensu planowac tłoków mam wcięcia na zawory w tłokach na wymiar zaworów .cylindry są na równi z tłokiem w gmp.więc jest na styk.spalania stukowego nie mam przy wyprzedzeniu zapłonu na 15 stopni .na benzynie 95 pb . |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-03-19 20:01:48 no to nieźle!! a możesz napisać co wogóle masz zrobione w silniku?? liczyłeś stopień sprężania?? |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2003-03-19 23:29:34 Darallye...czyli nie masz innego wała korbowego...i nie masz podniesionych cylindrow....bo nie musisz...a czy ktokolwiek podnosi cylindry do seryjnego wału...???
cos czuje ze sie pogubilismy... jest tak: masz wiekszy skok...podnosisz cylindry frezujesz tłoki gdy masz mocno zjechana glowice... to chyba wszystko |
Darallye fiat 650 modena warszawa | 2003-03-19 23:53:37 no zgadza się wszystko ale np podniesienie o 5mm cylindrów w silniku o wale z 75 mm skokiem jest za duże 2,5 mm nie wykorzystane .Chyba ze jakieś inne tłoki idą i tuleja inaczej to już inna sprawa.
a silnik mam lekką N-kę |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2003-03-20 00:20:35 Ale jak masz wal 75mm skok to podnosisz tylko o 2,5mm...bo te drugie 2,5mm tlok idzie nizej...i gdy ja mam np wal o skoku 73,8mm to podnioslem tylko o 1,9mm cylindry...gdy masz o skoku 80mm to podnosisz o 5mm itd...w czym problem?? |
Darallye fiat 650 modena warszawa | 2003-03-20 00:26:52 nie mam problemu i mam takie same zdanie ale np potrhos ma 75mm i podniesione o 5mm |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2003-03-20 00:36:52 Ale ma pewnie inne tłoki...do tych tlokow ma oewnie inaczej cylindry zrobione...itd...jesli masz tloki z CC/bis...to musisz skrocic od gory cylinder o 6mm, bo sa nizsze niz maluchowskie...to tak przy okazji... |
Darallye fiat 650 modena warszawa | 2003-03-20 01:46:35 to wtedy juz wszystko tłumaczy . a mierzyłeś swojego sprzęta do 80km/h i do 100km/h może podasz osiągi takie szczere . i jak masz głowice przerobiona? |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2003-03-20 09:59:17 Jesli chodzi o mojego furacza to niestety...ale sie jeszcze dociera....i chyba jeszcze dlugo...bo kasy na paliwo nie mam...chyba kryzys gospodarczy mnie dotknął |
Darallye fiat 650 modena warszawa | 2003-03-21 11:37:21 hm To po co planować cylindry i potem je podnosić??????
A wogóle ile bys chciał za ten wał swój |
Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2003-03-22 11:40:39
To jest zestaw Świątka - słynący z rozkręcania się. Ja nad nim pracuję aby to wszystko kupy się trzymało - przecież nie bawiłbym się w wsadzanie pierścieni a potem planowanie cylindrów....chociaż. Z drugiej strony zbyt cienkie pierścienie - a nie są one z miedzi, mogłyby pęknąć. Zobaczymy jak to bedzie działać - na razie nie planuję sprzedawać, a jezeli zobaczę że coś z tym da radę zrobić to zrobię 900ccm (tłoki garbus + mój wał) a stare tłoki pójdą do seryjnego silnika |
Darallye fiat 650 modena warszawa | 2003-03-22 20:24:29 myslę ze robienie z garów od garbusa jest lipa.....dlaczego?...................będzie sie sypał i bloki do wymiany grzał i wogóle chyba nie warto szczerze odradzam.chyba ze sobie skręcisz kilka gadzetów z włoch tytanowych |