Wał sportowy - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie kapuje!!!
Masz podniesione cylindry czy nie??
a tloki masz planowane czy masz tylko wciecia??
jak masz nie planowane tloki...to musisz podniesc cylindry bo inaczej beda walic o glowice....nie ma bata...a jak mocno planujesz glowice to poprostu musisz zrobic wciecia w tlokach...aby zawory sie z nimi nie spotkaly...
  
 
hehe
nie ma sensu planowac tłoków mam wcięcia na zawory w tłokach na wymiar zaworów .cylindry są na równi z tłokiem w gmp.więc jest na styk.spalania stukowego nie mam przy wyprzedzeniu zapłonu na 15 stopni .na benzynie 95 pb .
  
 
no to nieźle!! a możesz napisać co wogóle masz zrobione w silniku?? liczyłeś stopień sprężania??
  
 
Darallye...czyli nie masz innego wała korbowego...i nie masz podniesionych cylindrow....bo nie musisz...a czy ktokolwiek podnosi cylindry do seryjnego wału...???
cos czuje ze sie pogubilismy...
jest tak:
masz wiekszy skok...podnosisz cylindry
frezujesz tłoki gdy masz mocno zjechana glowice...
to chyba wszystko
  
 
no zgadza się wszystko ale np podniesienie o 5mm cylindrów w silniku o wale z 75 mm skokiem jest za duże 2,5 mm nie wykorzystane .Chyba ze jakieś inne tłoki idą i tuleja inaczej to już inna sprawa.
a silnik mam lekką N-kę
  
 
Ale jak masz wal 75mm skok to podnosisz tylko o 2,5mm...bo te drugie 2,5mm tlok idzie nizej...i gdy ja mam np wal o skoku 73,8mm to podnioslem tylko o 1,9mm cylindry...gdy masz o skoku 80mm to podnosisz o 5mm itd...w czym problem??
  
 
nie mam problemu i mam takie same zdanie ale np potrhos ma 75mm i podniesione o 5mm
  
 
Ale ma pewnie inne tłoki...do tych tlokow ma oewnie inaczej cylindry zrobione...itd...jesli masz tloki z CC/bis...to musisz skrocic od gory cylinder o 6mm, bo sa nizsze niz maluchowskie...to tak przy okazji...
  
 
to wtedy juz wszystko tłumaczy . a mierzyłeś swojego sprzęta do 80km/h i do 100km/h może podasz osiągi takie szczere . i jak masz głowice przerobiona?
  
 
Jesli chodzi o mojego furacza to niestety...ale sie jeszcze dociera....i chyba jeszcze dlugo...bo kasy na paliwo nie mam...chyba kryzys gospodarczy mnie dotknął
  
 
Cytat:
2003-03-19 17:47:47, Darallye pisze:
Hm
Więc tak jakbym np miał wał o skoku 75mm to bym podniósł cylindry o 2,5 i to jest idealne .A jeżlei bym np planował głowice o 8 mm do tego zestawu to bym zrobił wcięcia na tłokach 5mm. To jest lepsze rozwiazanie niz podnoszenie cylindrów gdyz chcemy miec moc i płacimy za to a podniosząc cylindry gubimy to



A wspominałem o tym że mam splanowane cylindry ?
Nie ?
To teraz mówie
  
 
hm To po co planować cylindry i potem je podnosić??????
A wogóle ile bys chciał za ten wał swój
  
 
Cytat:
2003-03-21 11:37:21, Darallye pisze:
hm To po co planować cylindry i potem je podnosić??????
A wogóle ile bys chciał za ten wał swój



To jest zestaw Świątka - słynący z rozkręcania się.
Ja nad nim pracuję aby to wszystko kupy się trzymało - przecież nie bawiłbym się w wsadzanie pierścieni a potem planowanie cylindrów....chociaż.

Z drugiej strony zbyt cienkie pierścienie - a nie są one z miedzi, mogłyby pęknąć.

Zobaczymy jak to bedzie działać - na razie nie planuję sprzedawać, a jezeli zobaczę że coś z tym da radę zrobić to zrobię 900ccm (tłoki garbus + mój wał)
a stare tłoki pójdą do seryjnego silnika
  
 
myslę ze robienie z garów od garbusa jest lipa.....dlaczego?...................będzie sie sypał i bloki do wymiany grzał i wogóle chyba nie warto szczerze odradzam.chyba ze sobie skręcisz kilka gadzetów z włoch tytanowych