Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
aro170 esperoo mrągowo | 2010-10-11 16:17:05 Jak połamie się Wam klamka w drzwiach, to podpowiem że pasuje od opla i jest ona metalowa a nie z jakiegoś tworzywa |
slawekk Esperak 1,8/Corsa C ... Warszawa Wawer | 2010-10-11 18:54:35
Alarm jeszcze działa z centralnym , bo jak wszystkie drzwi są zamknięte i wcisnę guzik to otwierają się wszystkie oprócz kierowcy. |
Kula69 Klubowy Weteran BMW 530d Warszawa Ursynów | 2011-02-08 19:15:50
Wyrobiły się pewnie te same plastiki i cięgna co chcesz smarować z tyłu , generalnie to nawet chyba zamknięte drzwi c.z otworzysz od środka ciągniąc za klamkę i tak otwierając auto z pilota nie otwierasz do końca drzwi pasażera bo brakuje kilku mm a jak pomożesz od środka to podziała do następnego zamknięcia z pilota, tak samo mi się działo w espero, brakowało kilku mm (1-2) i korek nie wychodził do końca i trzeba go było ręcznie podciągnąc, nie pamiętam jak jest w reno czy jest korek czy zatrzask przy klamce, ale patrząc pod tapicerką połaczony jest on z bebenkiem i siłownikiem, cięgnami które mogą mieć luz |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2011-02-09 09:51:16
Nic nie ma. Ani korka, ani zatrzasku. |
Kula69 Klubowy Weteran BMW 530d Warszawa Ursynów | 2011-02-13 15:45:40
To franca, no tak jest pstryczek elektryczek od zamykania i otwierania drzwi od wewnątrz, nieważne problem może być z cięgnami to nic nie zmiena |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2011-02-13 18:20:33 Zrobiłem przy użyciu tylko WD40 w dużych ilościach po wcześniejszym wyczyszczeniu drutów i ich mocowań. Nawaliłem też na ile mogłem (ze względu na praktyczny brak dostępu) od wewnątrz do zamków i pomogło... a przynajmniej przy -6 jeszcze działały.
Przednich drzwi pasażera nie chciało mi się rozbierać i tylko popsikałem WD40 w każdą szczelinkę przy zamku i też pomogło. W złomgunie jest wewnątrz pstryczek-elektryczek do zamykania c.z., a wyciągane i wciskane dingsy są tylko przy tylnych drzwiach. |
VEndriuV Espero 1.5 GLX Katowice | 2011-02-13 20:03:06 ale co Ci da WD ? bardzo słabo smaruje a głównym celem tego specyfiku jest "wyparowanie wody" wiec najpierw WD, a potem coś do smarowania. WD pomoże na miesiąc ? do tego mocno zbiera cały kurz. |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2011-02-14 08:02:40 Chwilowo pomogło. Jak będzie normalna temperatura to może zrobię to jak należy, bo przy temperaturze +4 to tylko 2 spinexy plastikowe mi się połamały. |
VEndriuV Espero 1.5 GLX Katowice | 2011-02-14 21:51:58
ale pamiętaj, że w gorące dni także nie bedzie miło. Czemu ? Gdyż tam jest czarny klej "uszczelniający" trzyma przeważnie te folie ochronne. Gdyż auto postoi na słońcu z niego robi się normalna guma, którą nie łatwo od kleić od czegoś i strasznie się ciągnie. Więc 20 stopni to idealnie albo w lato z rana. |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2011-02-15 11:03:31 Wiem. Ten gumowaty klej to ciagle się do wszystkiego klei. Dzięki temu jest wielokrotnego użytku |