Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-04-30 11:46:00 Ja bym wywalił do CT i tyle... jeżeli będzie coś chlapał, to będą to naprawdę minimalne ilości... takie coś co już tam poleciało po prostu bym co jakiś czas zlewał i do piekła. Pilnując oczywiście przy tym stanu oliwy w silniku. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2015-04-30 11:47:21 Zostaw gruchę, i połącznie z miską jak seryjnie, a to co idzie do kolektora daj do tanka, a najlepiej dołóż jeszcze to:
albo dekiel z poloneza i tez poprowdź do tanka. |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2015-04-30 15:34:07 dobra to zostawię jak w serii tylko wąż zamiast w filtr to do tanka
no a dzisiaj przyszedł kolektor z fiaciora tak jak podpowiadaliście |
OLO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2015-04-30 22:28:28
Ale to kolektor z wczesnego Poloneza. Ale i tak lepszy od kwadrata. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2015-05-01 17:04:02 i tak właśnie będzie seria z wężem zamiast do filtra to do 2L puszki
dziś znowu porobione na początek majówkowy grill a potem zawory i dalej z głowicą |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2015-05-02 22:22:52 dziś też się działo, zawory skończone
prowadnice zaworowe wycięte tłoki obrobione i wypolerowane i komory spalania się robią |
fiat_maniac F&F Sympatyk 4x125p+126p Kraków | 2015-05-03 01:27:19 ja się tam nie znam, ale czy wycinanie prowadnic w wydechu to jest dobry pomysł?
tak czy inaczej, ładnie to wyszło. podziwiam za cierpliwość, mnie by się nie chciało. |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2015-05-03 09:32:06 Wszystko super tylko po co polerowałeś cały trzonek zaworów skoro ma być spasowany z prowadnicą |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2015-05-03 09:45:32 ale ja trzonki tylko wyczyściłem , szlifowane były tylko grzybki do miejsca zgrubienia trzonka
co do wycinania prowadnic to ja się tez nie znam zobaczyłem rysunek w książce Guya Crofta gdzie były wycięte prowadnice w dohc to se tak zrobiliśmy |
Mruk F&F Sympatyk Bielawa | 2015-05-03 17:52:38 Croft też popełnia błędy, dlatego nie pracuje tam gdzie pracował Cięcie prowadnic to jak obcinanie lufy w broni snajperskiej, celność na pewno nie wzrasta |
winiar7 125p 1978/1979/1987/ ... warszawa | 2015-05-03 18:22:12 Croft w swoich ksiązkach nieźle wpuszcza ludzi w kanał
Sam sie o tym przekonałem na własnej skórze jego osiągi z 2000 DOHC po 180-195KM zastanawiające [ wiadomość edytowana przez: winiar7 dnia 2015-05-03 18:23:49 ] |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2015-05-03 18:30:34 no to niezłe jaja, ale teraz już trochę za późno, więc tak musi zostać |
bing17 FSO 125p Łódź | 2015-05-03 19:36:33
Rozwiniesz swoją myśl ? Bo ja stosowałem jego wskazówki (z książki i z jego forum) i byłem w pełni zadowolony, aczkolwiek prowadnic nie obcinam, on też się zresztą z tego wycofał co wcale mnie nie dziwi, bo jest tak jak pisze Mruk. Jak już macie głowice na wierzchu to ja proponuje poprawić gniazda, bo tam też jest sporo rezerw. |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2015-05-03 20:07:26 "poprawić" czyli już pisałem wcześniej że się nie znam |
Gie F&F MEMBER F126p Gdynia | 2015-05-03 21:19:51 I tak juz po ptakach...prowadnice skrocone wiec tak juz zostanie...Jak zlozymy i odpalimy to damy znac czy warto obcinac czy nie ...ale w sumie ja tez sie nie znam...
Pozdrooo |
bing17 FSO 125p Łódź | 2015-05-03 21:52:49 Chodziło mi o zrobienie gniazd na trzy kąty, a zaworów na dwa, aczkolwiek tak jak Gie zauważył, na skróconych prowadnicach będzie ciężko zrobić to dobrze i jest już "po ptokach" Nie wiem jakie są najlepsze kąty dla OHV (Gregor, Mruk, Winiar oświećcie mnie), ja dla DOHC stosuje takie Croft radzi czyli 30-45-70 dla gniazda i 45 na przylgni zaworu plus 30 nad częścią uszczelniającą i odczułem poprawę, może w przypadku OHV też to działa, nie wiem, nie sprawdzałem. |
winiar7 125p 1978/1979/1987/ ... warszawa | 2015-05-03 21:58:15
do poprawienia seryjnego silnika albo lekko modyfikowanego to ta ksiązka jest dobra o mocno dłubanych silnikach tylko ogólniki wiadomo to jego wiedza "know how" to juz mozesz kupić za 10tys funta |