Toyota yaris I d4d gaśnie na v biegu - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sorki - masz rację u Ciebie w 1.4 wtryski są Bosch (jedyny taki silnik) w pełni regenerowalne - jedziesz do pierwszego warsztatu Bosch i regenerujesz wtryski.
Podaj VIN samochodu to Ci odpowiem.
  
 
VIN JTDKC183105062756

ja mam wtryski z tego co odczytałem to 236070- 33040 lub 236070-39040 ale podobno takich nie ma już nawet w toyocie

[ wiadomość edytowana przez: piotrekaudi dnia 2013-08-17 21:53:25 ]
  
 
U Ciebie są wtryski:
23670-39055-A0 MARK A, MARK A 4 lub
23670-39055-B0 MARK B, MARK B 4 lub
23670-39055-C0 MARK C, MARK C 4

Najlepiej wyślij zapytanie do ASO Toyota, że chcesz kupić wtrysk i niech Ci potwierdzi numer i cenę.
Generalnie zadzwoń do warsztatu Bosch i spytaj się, czy mają oryginalne części do regeneracji tych wtrysków.
  
 
W serwisie podali mi to samo co ty tylko nie wiedzą jakie mam czy a b czy c to nie wiedzą a cena 2900 zł a do boscha jutro zadzwonie



[ wiadomość edytowana przez: piotrekaudi dnia 2013-08-18 09:29:12 ]
  
 
Cytat:
2013-08-18 09:10:26, piotrekaudi pisze:
W serwisie podali mi to samo co ty tylko nie wiedzą jakie mam czy a b czy c to nie wiedzą a cena 2900 zł a do boscha jutro zadzwonie [ wiadomość edytowana przez: piotrekaudi dnia 2013-08-18 09:29:12 ]


Jezeli masz klasyfikacje ABC to niema znaczenia co kupisz bo mozna zmienic klase pojedynczego wtrysku testerem IT2.
Skoro silnik zapala bez problemu na cieplym i zimnym a problem jest tylko w gasnieciu to mozna wymienic pojedynczy wtrysk ,ale trzeba najpierw ustalic czy to wtrysk jest powodem i jezeli to ktory sie wiesza.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
który się wiesza to chyba widac po próbie przelewowej. nie wiem czy mam rację bo jestem laikiem w tym temacie tylko dopiero zaczynam łapać o co chodzi

[ wiadomość edytowana przez: piotrekaudi dnia 2013-08-18 19:38:35 ]
  
 
Witam, mam podobny problem z yarisem 1.4 D4D, proszę o jakiś kontakt do mechanika z wrocławia i okolic. Mój email piassek21@o2.pl.
To co u siebie zaobserwowałem to także gaśnie po rozgrzniu silnika i wciśnięciu pedał gazu czy to na 3, 4, 5 biegu. Wiem że po odpięciu czujnika ciśnienia na listwie CR tego z lewej strony stojąc przodem do samochodu, samochód nie gaśnie lecz silnik nierówno pracuję i słychać głośniejszą pracę wtrysków, odgłos podobny do pompowtrysków.
  
 
Cytat:
2013-08-18 19:22:35, piotrekaudi pisze:
który się wiesza to chyba widac po próbie przelewowej. nie wiem czy mam rację bo jestem laikiem w tym temacie tylko dopiero zaczynam łapać o co chodzi [ wiadomość edytowana przez: piotrekaudi dnia 2013-08-18 19:38:35 ]

Po probie przelewowej widac ktory daje najwiecej na przelew czyli ktory ma najbardziej nieszczelny zaworek przelewu i w istocie najczesciej on jest powodem ale jak silnik gasnie tzn ze ktorys sie otworzy i nie zamknie i tu niestety nie koniecznie jest to ten najbardziej nieszczelny.Nierzadko byl toj eden z tych dobrych.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Więc jak najlepiej sprawdzić który to wtrysk bo ja już mam dość tylu mechaników i nikt nie postawił pewnej diagnozy
  
 
Cytat:
2013-08-20 16:21:27, piotrekaudi pisze:
Więc jak najlepiej sprawdzić który to wtrysk bo ja już mam dość tylu mechaników i nikt nie postawił pewnej diagnozy



I jak Piotrekaudi zdiagnozowałeś usterkę bo jestem ciekaw wyniku. U mnie ten problem (odpukać) jakoś zniknął. Ostatnio specjalnie jadąc 70 km/h na V biegu wcisnąłem gaz do końca i było ok także się cieszę z tego powodu. Jak coś będziesz wiedział co tam u Ciebie było przyczyną to napisz.
  
 
Miałem chwilę przerwy od tematu z powodu urlopu ale na dniach biorę się za to jak tylko coś będę wiedział na pewno tu napiszę
  
 
Piassek21 - wysłałem Ci namiary na sprawdzonego gościa z okolic Wrocka na priva.
  
 
Drodzy koledzy, mam Avke 2.0 D4D i mam podobny problem, auto podczas jazdy na różnych biegach traciło moc i pracowało tylko na biegu jałowym, również nie było reakcji na naciśnięcie pedału przyśpieszenia, niegdyś wyskakiwał błąd od zaworka SCV (P1129) po wyczyszczeniu w nafcie i potraktowanie go 5V napięciem uspokoiło się, lecz zaczął się inny problem, a mianowicie od czsu do czasu wyskakuje błąd P1226 świadczący o dużym wycieku paliwa (ogulniw pisząc). Czytam różne fora na ten dość obszerny temat i zastanawiam się nad jednym elementem układu paliwowego jakim jest Zawór upustowy paliwa. Oto strona z opisem działania układu paliwowego Comonn Rail: http://www.wtryskiwacz.com/jakie-spotykamy-zasobniki-oraz-zawory-regulacji-czujniki-cisnienia-paliwa-Common-Rail.html

Załącze pewien skrót opisu działania zaworu upustowego paliwa: "Uszkodzenie tego zaworu powoduje spadek ciśnienia na magistrali. Bardzo często ignorowany zawór w diagnostyce układu Common Rail, a ma on kluczowe znaczenie dla prawidłowego działania systemu CR w utrzymaniu prawidłowego ciśnienia na szynie. Sprawdzenie polega na wychwyceniu nieszczelności zaworu (przeciek paliwa na stronę powrotną, przelewową). Zawór redukcyjny ciśnienia ma taki sam cel do realizacji co zawór nadciśnieniowy, z tymże najnowsza generacja zaworów redukcyjnych posiada tryb awaryjny. Zawór redukcyjny poprzez otwieranie odpływu reguluje ciśnieniem paliwa w zasobniku. Wspomniany tryb awaryjny polega na tym, że w zasobniku paliwa pozostaje część paliwa co pozwala na dalsze poruszanie się pojazdem lecz z ograniczonymi mocno parametrami."

Poczytajcie i zastanówcie się czy nie warto by było zacząć od tego zaworu.

Ach te nasze toyki.... null
  
 
Niestety przy błędzie P1226, to duże prawdopodobieństwo, że któryś z wtrysków leje na przelew - najlepiej zdiagnozować to zapinając zaślepiony wtryskiwacz i zrobić testy drogowe. Módl się o to,żeby to był tylko jeden wtrysk
  
 
Witajcie dzisiaj chciałem sprawdzić czy problem nadal występuje trochę go porozpędzałem na każdym biegu i nawet jakoś jechał tylko przy pierwszych próbach czarna chmura z rury wydechowej ale póżniej znowu 80 na godz gaz wciskam mocniej i znowu gaśnie i p 1229 ale to tak jak zwykle zaniepokoiło mnie tylko to że zawsze tam było troszke oleju ale po tej próbie otwieram maskę a tam jak wąż z intercoolera idzie do bloku silnika to na łaczeniu z blokiem z wężą świeży olej dość sporo czy to nie objaw jakiegoś problemu ? dodam że od wymiany oleju jakieś 4 tyś km i stan ok.
  
 
Cytat:
2013-09-14 18:47:18, piotrekaudi pisze:
Witajcie dzisiaj chciałem sprawdzić czy problem nadal występuje trochę go porozpędzałem na każdym biegu i nawet jakoś jechał tylko przy pierwszych próbach czarna chmura z rury wydechowej ale póżniej znowu 80 na godz gaz wciskam mocniej i znowu gaśnie i p 1229 ale to tak jak zwykle zaniepokoiło mnie tylko to że zawsze tam było troszke oleju ale po tej próbie otwieram maskę a tam jak wąż z intercoolera idzie do bloku silnika to na łaczeniu z blokiem z wężą świeży olej dość sporo czy to nie objaw jakiegoś problemu ? dodam że od wymiany oleju jakieś 4 tyś km i stan ok.

Swiadczy to o tym ze masz w tym miejscu nieszczelność.
Co do gasniecia silnika to masz ten luxus ze wystepuje to za każdym razem wiec tymsamym latwo wykluczyć np. wtryski zaslepiajac po jednym i testując na 3 cylindrach.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Dzięki rozumię sposób sprawdzenia , tylko pytanie czy można to zrobić wkręcając coś innego niż zaspawany wtrysk czy tam jest jakiś typowy gwint na tych przewodach żeby wkręcić coś innego ? chodzi mi o to żeby znowu nie isc w koszty i nie kupowac wtrysku po to tylko żeby go zaspawać na jedna próbę .
Jeszcze mam wątpliwości co do tych wtrysków co mam zamontowane w
katalogu toyoty nie ma wcale wtrysków o tym numerze a szukając na allegro zdarzają się wtryski o tym numerze ale pisze że zdemontowane z aurisa . Nie wiem dlatego czy nie było jakichś kombinacji czy ktoś już ich nie wymieniał na jakieś inne.
  
 
Witam ponownie mam pytanie czy mogę spokojnie spróbować zastosować jakiś preparat do czyszczenia układu paliwowego lub czyszczenia wtrysków czy jeśli wtryski by już lały były zużyte to czy ten preparat nie zaszkodzi czy nie pogorszy sytuacji.
  
 
Witam znalazłem wydaje się konkretnego mechanika i diagnoza to na sto procent wtryski sprawdzone w boschu i czekają na regenerację zobaczymy co będzie po naprawie w za ok tydzień dam znać jak efekty