Style - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2005-01-22 21:48:58, Quattro pisze:
a 2CV - GS - chromowane 13', niski profil gumy, gleba i wsciekly zielony kolor a reszte zostawic bez zmian... i tak nie ma sensu dlubac




Kurde a myslalem ze napiszesz ze tego nie da sie stuningowac
  
 
przeczytaj ten watek od poczatku.... przeca pisalem ze nie ma aut nie do tuningu
  
 
Cytat:
2005-01-22 22:32:44, Quattro pisze:
przeczytaj ten watek od poczatku.... przeca pisalem ze nie ma aut nie do tuningu


no czytalem ale myslalem ze uda mi sie ciebie zagiac Widac myslenie nie jest moja mocna strona
  
 
jeszcze sie nie zdazylo

ale probuj... moze kiedys sie uda
  
 
Ford model T
  
 
No a co z tym moim Punto I ?? Czuję się ignorowany
  
 
bedzie i punto

BUDA ekhem znaczy sie NADWOZIE

- przedni zderzak a'la audi RS,
- progi kadlubowe (podobne do tych z RS4)


- tylny zderzak z dluzszymi furtami bocznymi, krotszym srodkiem, po obu wewnetrznych bokach furt - koncowki okragle 76mm, dyfuzor miedzy nimi...
- delikatny bad-look maski i proste wloty na masce... (wyciete w niej symetryczne otwory wypelnione siatka),
- usuniecie i wygladzenie miejsc po listwach bocznych
- wneka na tablice na klapie przesunieta nizej i wykonana od nowa bezposrednio pod ksztalt tablicy...
- malowanie dwukolorowe - gora od linii gory lamp czarny, ponizej srebrny...

KOLA

- dwuczesciowe felgi AEZ Simas 16' z mniejszym rantem,
- opony 205/45R16

MECHANIKA

- silnik z punto GT - 1,4turbo, 140KM,
- zawias sportowy - do wyboru - byle jakies 40mm do gleby,

WNETRZE

- wedle uznania - mi sie wnetrze punta nie podoba
  
 
Nie byłbym sobą gdybym nie powybrzydzał

Cytat:
2005-01-23 11:07:33, Quattro pisze:
bedzie i punto BUDA ekhem znaczy sie NADWOZIE - przedni zderzak a'la audi RS, - progi kadlubowe (podobne do tych z RS4) - tylny zderzak z dluzszymi furtami bocznymi, krotszym srodkiem, po obu wewnetrznych bokach furt - koncowki okragle 76mm, dyfuzor miedzy nimi...


Ja zupełnie inaczej widze przód Punktaka. Ale z czymś takim też sobie wyobrażam Progi mi się podobają. Tył... hmm, zrezygnował bym z dyfuzora chyba... no i w ogóle widziałbym taki zadarty zderzak... coś jak Alfa 156GTA (z takimi lekko wywiniętymi krawędziami, ale naprawdę bardzo lekko) i może nawet bardziej zadarty. Przód wtedy w podobnym stylu, z centralnym, dużym wlotem.

Cytat:
- delikatny bad-look maski i proste wloty na masce... (wyciete w niej symetryczne otwory wypelnione siatka),


Zamiast bad look ja założyłbym podwójne reflektory Helli:



a wloty mogłyby być, ale ja zastosowałbym prostokątne lub kwadratowe wybrzuszenie maski na wiekszej powierzchni (ale nie wytłoczone w blasze tylko wycięta blacha i wstawiony taki wypukły "daszek" wyraźnie odcinający się krawędziami od blachy) z podłużnym, stosunkowo wąskim otworem wlotowym od frontu.

Cytat:
- usuniecie i wygladzenie miejsc po listwach bocznych - wneka na tablice na klapie przesunieta nizej i wykonana od nowa bezposrednio pod ksztalt tablicy...


W zasadzie to tam nie ma co wygładzać po listwach ale jak się uprze to wygładzi
Rejestracja może być, ale mogłaby też byc czysta klapa z rejestracją wtłoczoną w ten sam sposób co opisałeś w zderzak...

Cytat:
- malowanie dwukolorowe - gora od linii gory lamp czarny, ponizej srebrny...


Dach od górnej linii lamp i dół auta od dolnej lini lamp - grafit. Szyby czarne, lampy czarne połyskujące, słupki - czerń albo carbon
Albo cały samochód w kolorze granatowym z palety Yamahy YZF R1.

Cytat:
KOLA - dwuczesciowe felgi AEZ Simas 16' z mniejszym rantem, - opony 205/45R16


Koła spoko Mogłyby być też AEZ Radon 17'
,

Alessio Turbo 16-17'


AZEV Typ A 16'


i wiele wiele innych

Cytat:
MECHANIKA - silnik z punto GT - 1,4turbo, 140KM,


może być, ale stawiam na 1,8 z Bravo GT

Cytat:
- zawias sportowy - do wyboru - byle jakies 40mm do gleby,


OK

Cytat:
WNETRZE - wedle uznania - mi sie wnetrze punta nie podoba


a mi się podoba Taka opcja: wszystko obszyte jakąś tkaninką w stylu zamszu (matową i lekko mechatą, ale nie zamszem), albo pokryta flockiem, ale stawiam na tkaninkę bo będzie mozna na krawędziach wstawić szwy o kontrastowym kolorze. Fotele: rozkładane, eleganckie kubły, tylna kanpa w całości przemodelowana na dwuosobową. Kolorystyka wnętrza ciemno szara z rozjaśniającymi akcentami typu szwy i przeszycia. Sportowa kieronica. Pełna albo rajdowa, wedle uznania. Zegary w stylu Alfy 147, wstawione w rury z aluminiowymi obwolutami. Podświetlone neonowo. Ale niezbyta jasno, żeby nie robić dyskoteki z auta.
No i jeszcze pare drobiazgów typu gałka zmiany biegów (na pewno skrócona bo jest zdecydowanie za długa) i mieszek w odpowiedniej tonacji kolorystycznej, gałka alu mat, albo skóra, pedały z matowego alu z czarnymi gumowymi wstawkami... no i duży, elektryczny szyberdach


[ wiadomość edytowana przez: MacTB dnia 2005-01-23 20:27:54 ]
  
 
Cytat:
Ja zupełnie inaczej widze przód Punktaka. Ale z czymś takim też sobie wyobrażam Progi mi się podobają. Tył... hmm, zrezygnował bym z dyfuzora chyba... no i w ogóle widziałbym taki zadarty zderzak... coś jak Alfa 156GTA (z takimi lekko wywiniętymi krawędziami, ale naprawdę bardzo lekko) i może nawet bardziej zadarty. Przód wtedy w podobnym stylu, z centralnym, dużym wlotem.



mam w T. 8 sztuk punto z wywinietymi spodami ospilerowania na zewnatrz (mowimy na nie namioty )... wiec mam juz tego po dziurki w nosie... zreszta i tak mi sie to niee podoba... a ze jest tego tyle to juz tym bardziej...

Cytat:
Zamiast bad look ja założyłbym podwójne reflektory Helli:

a wloty mogłyby być, ale ja zastosowałbym prostokątne lub kwadratowe wybrzuszenie maski na wiekszej powierzchni (ale nie wytłoczone w blasze tylko wycięta blacha i wstawiony taki wypukły "daszek" wyraźnie odcinający się krawędziami od blachy) z podłużnym, stosunkowo wąskim otworem wlotowym od frontu.



okragle lampy sa wg mnie zbyt... okragle dla calego auta... a wlot... wydaje mi sie zbyt kanciaty


Cytat:
może być, ale stawiam na 1,8 z Bravo GT



wieksze oplaty i 4 konie mniej ?? sorry nie dla mnie

a co do kol Azev Typ A... to jakos tak ich nienawidze
  
 
Ale to nie chodzi o namioty... mam na myśli coś czego nikt nie ma Bardzo delikatne zderzaki i baaaardzo delikatne wywinięcia
Lampy... kwestia gustu, moim zdaniem idealne
Wlot nie kanciasty bo ja mam na myśli taki obły i bardzo mało wypukły
Silnik... no tak, to była nieprzemyslana decyzja Hihi...
To może 2,0 20V z Bravo HGT (chyba 147KM), albo 2,0 Turbo z Fiata Coupe (190KM?) Tylko czy takie się zmieszczą... hmm...
  
 
jak sie popiesci to sie prawie kazdy silnik zmiesci ....

takie delikatne tez w T. sa.... ale jest ich za duzo... wiec ja wole zawinac doly spoilerow pod spod

co do wlotu to napisales cos innego

a lampy... dla mnie nie... ale to kwestia gustu
  
 
Napisałem tak:
Cytat:
a wloty mogłyby być, ale ja zastosowałbym prostokątne lub kwadratowe wybrzuszenie maski na wiekszej powierzchni (ale nie wytłoczone w blasze tylko wycięta blacha i wstawiony taki wypukły "daszek" wyraźnie odcinający się krawędziami od blachy) z podłużnym, stosunkowo wąskim otworem wlotowym od frontu


Może wyraziłem się nieprecyzyjnie.
Miałem na myśli właśnie to co napisałem później... czyli wszystko się zgadza
O te krawędzie to chodziło mi o taki efekt jakby ten daszek był wtłoczony w blachę... o takie wyraźne wrąbki na łączeniu wypukłości z oryginalną blachą maski. A sam daszek ma być obły i gładki jak pupcia niemowlaczka Ma być tylko lekko ponad oryginalną wysokością maski, łagodnie spływające krawędzie, tylko samo łączenie ma być wyraźne. Tzn tak jakby ten daszek wyłaniał się spod oryginalnej blachy. No i z przodu podłużny, wąski wlot.
Wiesz o co mi chodzi?
Jak znajdę zdjęcie czegoś takiego to wrzucę
  
 
Nie udało mi się znaleźć nic co by pasowało do mojej wizji, więc postaram się wytłumaczyć na czymś co jest choć minimalnie podobne


Ten wlot jest tak jakby naklejony na maskę... a mi chodziło o efekt odwrotny, tzn. tak jakby był podklejony od spodu, czyli blacha zachodząca na krawędzie wlotu a nie tak jak jest na tym zdjęciu.
Po drugie ten jest prostokątny a ja myślałem o bliższym kwadratowemu i sporo większym.
Po trzecie mój miałby być bardziej płaski i mieć bardziejregularny kształt
Po czwarte sam otwór inny: tzn cała wypukłość miałaby być jednolita, z każdej strony taka sama... i dopiero w przedniej skośnej ściance miałaby być wycięta "szpara" Najlepiej z wrąbkiem dookołoa, taką jakby obwódką odznaczającą sam otwór od reszty Sam otwór na całą szerokość wybrzuszenia a jego drugi wymiar (nazwijmy to wysokością) w okolicach 3 cm.
Wyczerpująco wyjaśniłem Widać oczyma wyobraźni?
  
 
fajne... ale dla mnie to nie do punto S... pasilo by do czegos z mniej spadzista maska
  
 
To faktycznie racja że do czegoś z bardziej płaską maską pasowałoby idealnie...
Ale w Punto też byłoby fajnie
  
 
czy ja wiem
  
 
Punciaki2 podobaja mi sie tylko (z malymi wyjatkami) albo seryjne+alufele albo zrobione na Super1600...
A propos, to co mozna bylo zrobic z S. Ignis przerabiajac je na Super1600 to dla mnie ideal tuningu sportowego... bajka, z tak zwyczajnego autka cos co przykowa uwage jak malo ktore...
  
 
Ale mowa była o Punto I II podoba mi się tylko HGT na ładnych wieloramiennych 16', delikatnie obniżone i z ładnym wydechem...
  
 
zastanawiam sie czy opisac swifta... tylko cze wersje moich marzen czy prawdopobobna
  
 
wlasnie wlasnie. Jedziesz z obiema