[MKVII] 1,8 td silnik zapala i gaśnie po 3-4 sec

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Panowie i może Panie jeśli są a zapewne są i jednocześnie wesołych świąt

Mam następujący problem ale wcześniej opisze całą historię może któregoś z was wiedza pomoże go rozwiązać. W escorcie 98'r 1,8td (90km) pękła głowica, przed tym zdarzeniem dodam auto na biegu jałowym miało bardzo niskie obroty ok 600. Ok wymieniłem na zregenerowaną koszty 1500zl niestety ale odbieram od mechanika i podjeżdżam pod dom i wieczorem wracam do autka zadowolony. O dziwo auto zapaliło ale po 3-4 sec zgasło i juz jak kręciłem to nawet wskazówka od obrotów nie drgnęła. Auto wróciło do mechanika ten wystraszony ze rozrząd poszedł bo ten też wymieniał mi. Ale auto odpaliło na auto start bezpośrednio od filtra powietrza i do tej pory ciągle się to powtarza;/
Sprawdzone do tej pory:
-filtr paliwa
-(poprawiał mechanik cos przy zapłonie) - nie dało skutku
-mówił ze może być w baku zabrudzony smok tzn rurka zasysająca.(Sam ściągałem jest ok)
-przy okazji ściągniętego baku sprawdziłem szczelność układu. Odciągnąłem przewód od filtra paliwa i dopiero wtedy z przewodu przy zbiorniku zaczęło lecieć paliwo więc niby wszystko szczelne.
Pomóżcie bo zaczyna mi już naprawdę brakować pomysłów.
Następne ruchy po świętach to: co prawda świece sprawdzone ale wymienię bo już 2-3 lata mają, kolejny pomysł to imobilaizer ale sam już naprawdę nie wiem


[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-04-23 17:13:15 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu ]
  
 
Prawdopodobnie cofa się paliwo ,wstaw zaworek zwrotny miedzy pompę a filtr .Koszt kilkanaście złotych ,zacznij od tego.
  
 
No to jutro biorę się za wymianę świec i założenie zaworka mam nadzieje że pomoże dam znać
  
 
Niestety zaworek ani wymiana świec nie pomogło. Macie może jakies pomysły sugestie jeszcze? Bo mi zaczyna brakować pomysłow
  
 
to jest endura de pewnie?
ja bym obstawiał pompę że nie podaje paliwa a bardziej sterowanie tej pompy (chociaż nie wiem czy można mówić o sterowaniu w takim prostym silniku) ale coś wg mnie odcina paliwo do wtrysków, może ten wtrysk sterujący ma coś wspólnego?
  
 
Sebol wstaw foty silnika i pompy ze dwie.
  
 
zawór przestawiacza kąta wtrysku może masz nie podpięty albo kabelek urwany.
Jak odpaliłeś to normalnie chodził czy jak stary traktor?
Jeżeli jest to pompa lucasa to...
zawór jest z przodu jak patrzysz na pompę i na dole pompy, wychodzą od niego dwa kabelki.
Pod zaworem jest turbo booster, to tego nie ruszaj.
  
 
Przyczyną było zapowietrzenie na podgrzewaczu paliwa dlatego zaworek zwrotny nic nie pomógł wstawiony między pompą a filtrem. To tak na przyszłość jak by ktoś miał podobne problemy. Ja osobiście obszedłem podgrzewacz i tyle. Obroty też wariowały przez to że pompa dostawała powietrze. Dzieki panowie za rady. Pozdrawiam