[MKVII] bębny tył 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanie jak w temacie. Przy okazji jakiej firmy bębny i szczęki do tyłu polecacie i ewentualnie, gdzie kupić?. Zetec 1,6;90KM.

[ wiadomość edytowana przez: sambor2 dnia 2011-06-24 18:55:08 ]

[ wiadomość edytowana przez: sambor2 dnia 2011-06-24 18:55:45 ]
  
 
LINK

[ wiadomość edytowana przez: przemo2 dnia 2011-06-24 21:00:29 ]
[ powód edycji: poprawiono link (Czarek nauczył byś się w końcu.Elite masz)? ]
  
 
Ja mam jeden do sprzedania bez absu z łozyskiem
  
 
jeden? wymienia sie parami tak jak tarcze.
  
 
Cytat:
CKsrv pisze:

jeden? wymienia sie parami tak jak tarcze.




ŚWIĘTE SŁOWA "...PARAMI"!!!!!!
  
 
wiem wymienilem ale zona mi kupila kiedys i tak lezy sobie jeszcze bez abs kupila ale coz nie musi sie znac
  
 
Ja mam akurat z ABS. Szczęki wiadomo pójdą do wymiany, jeżeli chodzi o bębny,- do jakiego rozmiaru można je przetoczyć?. CKsrv
dzięki za link do sklepu. Powodem wymiany szczęk jest utrata hamulca ręcznego, samoregulatory wymieniałem w ubiegłym roku. Czy nowe bębny mają pierścienie do ABS, czy trzeba przekładać ze starych?
  
 
ja przekladalem ten pierscien
  
 
Jaki może być min. rozmiar bębnów a przy okazji tarcz z przodu?. Jak będę toczył to kompleksowo przód i tył.
  
 
spytnij kolegę Slawas1, sprzedaje-doradza, ale na tarczach jest to chyba 20/18, bębny 203/204.
Zawsze można napawać podkładkę, żeby tłoczek nie wyłaził...
  
 
Bardzo ważna zasada - nie kupować bylejakich bębnów.
Ja jedne musiałem wyrzucić, dlatego że zwyczajnie nie trzymają wymiarów wewnątrz piasty. Na ich miejsce kupiłem Mikody, wyglądają okej i nie było problemu.

Pamiętajcie że w MK VII naciąg łożysk ustalany jest przez konstrukcję wewnętrzną piasty bębna, bo nakrętkę dokręca się momentem rzędu 200 Nm, więc praktycznie do oporu.
W przypadku bębna nietrzymającą wymiarów, zewnętrze bierznie łożysk są zbyt od siebie oddalone, więc dokręcając nakrętne zabyt mocno "zgniatamy" łożyska i powodujemy ich zatarcie, w najgorszym razie zablokowanie.

Ostrzegam przed tym, bo niestety popełniłem tą piramidalną głupotę, i niestety skutki dla łożysk opłakane. Kiedyś może zrobię im fotki ku przestrodze
  
 
Mikoda, czyli Polskie? ( Częstochowa?). Jeszcze jedno czym się różni bęben do VII z ABS od tego bez ABS. Sprzedawca powiedział mi, że w katalogu niczym, ale na opakowaniu są różne oznaczenia.
  
 
Cytat:
2011-06-29 09:03:38, sambor2 pisze:
Mikoda, czyli Polskie? ( Częstochowa?). Jeszcze jedno czym się różni bęben do VII z ABS od tego bez ABS. Sprzedawca powiedział mi, że w katalogu niczym, ale na opakowaniu są różne oznaczenia.


Różnią się. Ktoś kupował ode mnie używki od mk5 i w mk7 przy ABS jest jakiś pierścień, czy występ na bębnie....
Spytnij Slawasa1...
  
 
Pierścień do ABS oczywiście trzeba przełożyć ze starego, mnie chodzi o czysty bęben, bo tak na zdrowy rozsądek różnica w samym bębnie nie powinna być?
  
 
Cytat:
2011-06-29 10:53:23, sambor2 pisze:
Pierścień do ABS oczywiście trzeba przełożyć ze starego, mnie chodzi o czysty bęben, bo tak na zdrowy rozsądek różnica w samym bębnie nie powinna być?


Nie chodzi o pierścień od ABS, ale o wytoczony rant (czy jak kto zwał) na samym bębnie, który właśnie współgra z ABS.
Powtarzam tylko za kolegą, który przypasowywał moje bębny do mk7 i stwierdził j.w.
  
 
Przetoczyłem te stare i jeszcze złapałem min. 181 mm. Na razie nie wymieniam bębnów . Dzieki za pomoc.