Legendy FSO DeAgostini 1:43 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Syrenka Furgonik z Bangladeszu, Fiat Kabriolet z Chin, przednie kierunkowskazy w kolorze nadwozia, fotografowany prototyp na stronach 8-9 w gazecie ma inny kolor ale za to w modelu dostaliśmy srebrną ramkę wokół bocznych kierunkowskazów.
Ale czemu w nowej formie garba zostawili na masce... Nawet włoski orginał ma inną maskę. (np. model 125 Special)
  
 
Tak, jak gdzieś już mówiłem, ten garb to niestety porażka. Wydawało się, że ludzie tyle na to narzekali, że jego brak w nowej kolekcji, to musi być podstawa. Zobaczymy, może inne jednak go nie będą miały... Swoją paczkę otworzyłem dzisiaj. Wygląda to w miarę ok. Fiat nie ma chlapacza na swoim miejscu, ale na szczęście jest w blistrze, więc to drobnostka.

Coś przyszło/zakupy#5 – 3 i 4 nr kolekcji Legendy FSO Deagostini 1:43.Sprawdzamy, co jest w środku. (YouTube)

Czyli po prostu zaglądamy do paczki.

[ wiadomość edytowana przez: Tomek125 dnia 2022-02-25 19:57:26 ]
  
 
Kurcze, myślałem, że nie wrzucałem tu "Coś przyszło...", ale widzę, że byłem w błędzie, więc wrzucam kolejny film z tej serii.

Polonez Jamnik i Warszawa 210.

Coś przyszło/zakupy#6 – 5 i 6 nr kolekcji Legendy FSO DeAgostini 1:43. I tajemnicze światło... (YouTube)

Dużo narzekań na Poloneza było, na temat jego jakości, więc... Chyba najgorzej nie trafiłem. Jednak mankamenty są, a i powalczyć z czymś trzeba było, a na tę chwilę, to jeszcze nawet trzeba częściowo będzie.

  
 
W gazetce do Warszawy 210 opisali że jest to całkowicie polski projekt, ale czy te światła przednie są na pewno polskie? Nie są czasem z innego samochodu?
  
 
A mi to się w ogóle z Warszawą Ghia pokręciło, czyli że nadwozie było włoskie... Ale już mi się naprostowało. Hm, w sumie to był prototyp, więc pewne rzeczy mogły się jeszcze zmienić, mogli też użyć nawet jakiegoś gotowca. Też niby z czymś mi się kojarzą, ale albo to jakieś błędne omamy, albo nie umiem tego ustalić... W sumie wyglądały inaczej, ale np. światła z DS-a odznaczały się w podobny sposób od reszty nadwozia. Ale wątpię, żeby akurat z tym mi się to skojarzyło najbardziej.

W nawiązaniu do postu z Ciężarówek, to ja właśnie sobie "naprawiłem" Poloneza Jamnika, więc chyba przez jakiś czas nawet kurzu z modeli nie zetrę...
  
 
Ogar, Warszawa 2010, Mikrobus, to takie ekskluzywne dla polski modele, że aż się zastanawiam czy to nie błąd że wziąłem prenumeratę premium, przecież Auta PRLu na Służbie to już można brać za pewnik, skoro opłaca im się inwestować w nowe formy dla naszego rynku.
  
 
Skończyłem remont, rozpakowałem modele, i teraz mi 6 modeli leci z reklamacji, 2 ciężarówki, 2x legendy fso i 2 w 1/24, tak źle w zbieraniu modeli jeszcze na rynku nie było, a ci na motoshowminiaturze zachwalają jak to fajnie że made in bangladesz.
FSO 1300 Coupe? Na zdjęciach inaczej wygląda, przednia szyba zmasakrowała wszystko, już lepiej Syrena Mikrobus wygląda choć przód i tak zbyt kanciasty. Meh...
  
 
Mnie to się przez te wady jakiś czas temu "ulało". W każdej serii mnie dopadały. Aż się już bałem paczki otwierać. Ostatnie trzy modele wydają się w końcu ok, chociaż jeszcze nie wyciągałem ich z blistrów, a Legend nawet z folii. Legendy mają wielki potencjał, ale te wady będą nas prześladować do końca tej kolekcji... Jak w KAP. No i breloczek ładny... Chociaż... Na swój sposób, to jego prymitywizm mi się podoba. Szkoda, że chociaż jeden prezent nie jest poważny...
  
 
Ładna zapowiedź 17 numeru, 125p podwyższona sanitarka, jakby Samochody na Służbie miały się pojawić w tej serii : P Później za 2-3 lata naprawdę wpadną na ten pomysł i znów będą dublować modele. Fajnie że zrobili formę, ale wolałbym go dostać w osobnej kolekcji.
  
 
Mnie ciekawi, czy będzie miała garba na masce.
  
 
Polonez Kombi, ostatni wypust w którym jeszcze coś maczali polacy. Oby pojawił się w srebrnym kolorze.
  
 
Ponoć ten model już gdzieś się miał pojawić jako jakaś prezentacja i ma to być wiśniowy metalik. I ponoć ma to ładnie wyglądać.
  
 
Ktoś zna może historię sanitarki z podwyższonym dachem? Widziałem zapowiedź modelu i wygląda dziwnie, jak cywilne kombi z podwyższonym bagażnikiem i kogutem.
Kojarzę polskiej produkcji sanitarki płaskie, i podwyższone ale gdzie cały dach był wysoki, aż do przedniej szyby, ponoć były to tak naprawdę Zastavy 125pz w specjalnej wersji, ale sanitarka bez kalkomanii? Nawet paska czy plusa i to było w produkcji?