[125p] Kałczuk 125FP - Franky Garage - Strona 11

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
to ja składam tą ohvke z powrotem
  
 
Dawaj nowe panewy, lej dwusiarczek i pakuj do ukręcenia wału. OHV to żaden rarytas i można je łatwo dostać na rynku za psią kasę. Ja bym kupił nowy dół przykrył zrobioną czapką i ogień.

Złoo składaj powoli.
  
 
dzisiaj zmierzę wał i korby i będzie decyzja co dalej

a w międzyczasie takie coś znalazłem na półce w garażu

nowy siłownik sprzęgła plus zestaw z nowymi gumeczkami bo stare troszkę sparciały
[/url]
  
 
Cytat:
2015-04-14 08:28:21, gregor125 pisze:
Był molibden ???

motodoktor, ale bez dwusiarczku.
w sumie nie wiele to dało, bo silnik miał takie luzy, że na ciepło, na wolnych obrotach wskazówka leżała poza skalą i chyba dopiero przy ~3k obrotów dochodziła do zera.
  
 
po wczorajszych pomiarach i konsultacjach z Marcinem - projekt OHV wraca na tablicę
okazało się że wał trzyma wymiar idealnie a korby mają owalizacje do 2 setek

teraz muszę zebrać brakujące graty , komplet uszczelek, komplet panewek nominał , pompę oleju z poloneza

potem obróbka bloku , głowicy , kolektora ssącego , wydech będzie z poldolota GSI , zapłon elektroniczny , gaźnik zrobiony przez GIE i zobaczymy co to będzie warte
  
 
Cytat:
potem obróbka bloku , głowicy , kolektora ssącego , wydech będzie z poldolota GSI , zapłon elektroniczny , gaźnik zrobiony przez GIE i zobaczymy co to będzie warte


Pamietaj o korbach. Daj nowe sworznie + czy są proste.
I sprawdź na wyważarce, czy nie ma bicie- zestaw- wał + korby + koło zam.
I daj seryjne koło zamachowe.
  
 
przyjechał kolektor z gsi


  
 
przydałaby się oryginalna osłona termiczna kolektora, no chyba ze pozawijasz w jakiś bandaż, bo będzie gorąco
  
 
Jest, jest dostalem z kolektorem
  
 
Przymierz dobrze do głowicy. Zdarza się, że otwory średnio pasują.
  
 
Coś tam powoli się dzieję

Gie nakur... węgorza czyli obróbka i pasowanie głowicy i kolektorów







  
 
lepszy jest dolotowy z fiata niż kanciasty z poloneza (kolektor)

tu masz zdjęcie
  
 
Hmm to co w moim 125 robi kolektor z poloneza??
  
 
ktoś przed Tobą robił tuning spodziewałeś się dziewicy ? po tylu latach wał w nominale świadczy raczej o jego wymianie niż o "żywotności " ohv taki urok tych aut . zostaw co jest , składaj ,śmigaj baw się dobrze
  
 
robi to samo co turbina ... kowalskiego - dziadzio opowiadał że zrobił mody celem zmniejszenia spalania - trzeba było bardziej słuchać a nie tylko o 4ej zapamiętać
  
 
przez cały dzień wysłuchiwałem jaka to ta czwarta jest wredna
ze cze czwarta bo fiat , ze czwarta bo 125p , ze czwarta bo dohc i pełno innych to nie dziw się że tylko to zapamiętałem
  
 
no to pierwszego czerwca wstawiam fiaciora na klatkę do

Concept Motorsport
  
 
tylko nie rób z fiata WRC
60 kg rur
  
 
a ile??

bo szczerze powiem że chciałem prawie pełną celę , czyli ok 60kg

winiar a co byś proponował bo ja nie znam konstrukcji fiata żeby wiedzieć co potrzebne a co zbędne

zaznaczam przy tym że auto jest budowane do rajdów szutrowych plus czasem jakiś asfalt



[ wiadomość edytowana przez: fuso dnia 2015-04-23 09:15:57 ]
  
 
prosta klatka taka jak kiedy tylko z rur wg obecnych std
tył z mocowaniem do pasów 2x odciagi do nadkoli i jeden poprzeczny
przód z zastrzałami bocznymi prostymi zadnych krzyży itp
im wiecej kg tym słabsze auto pamietaj

firmy nakręcają właścicieli (bo jest dodatkowa forsa) zrób tak jak się teraz robi max rozbudowana
tylko 125p/PN ma ok 120KM z DOHC i potem ledwo jeździ
wszyscy co robią te auta popełniają ten sam błąd


[ wiadomość edytowana przez: winiar7 dnia 2015-04-23 10:09:34 ]