Prawda o spotkaniu sie zawora z tłokiem na 555 (126p)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam chciałem rozwiac raz na zawsze ten temat, Otóż na wąłku 555 przy głowicy sciętej 3 mm i na miedizanej uszczelce zawory MOGĄ spotkać sie z tłokiem. mam slady na tłoku, a w efekcie pęknięta klawiatura i wał. Tyle odemnie tak ku przestrodze
  
 
Na wałku 760/385 przy -3mm i większych zaworach ssących od CC700, spotkanie zaworów z tłokami było widoczne jak na dłoni, konieczne były frezy w tłokach
  
 
na 385 i glowicy dziabnietej 3mm normalnej uszczelce i nromalnych zaworach sladow brak
na seryjnym walku golowicy 2mm zaworac 35mm i uszczelce normalnej sladow brak
na glowicy 2mm zaworach 35mm normalnej uszczelce i walku 385silnik dziwnie pracuje i niema dolu :/
  
 
maskek.. a gdzie 385 do 760 ?
  
 
Cytat:
2005-02-15 20:59:15, cypherius pisze:
maskek.. a gdzie 385 do 760 ?



Wałke 760/385 : czas otwarcia zaw. dolotowych z 760, czas otwarcia zaw. wydechowych z 385 - taki mix Świątkowy
  
 
porthos jo ale jednak nie to samo...
  
 
Glowica 4mm,uszczelka seria,zawory seria,walek 760/385 zero sladów.....wałek 2,5mm w prawo....podro
  
 
hmn...przy 3mm zaworu spotkały sie z tłokiem...????


wojtas7 a ty ile miałes ciachnieta głowice na 555..?/?
bo ctobie nic sie nie działo chyba..?
  
 
Cytat:
2005-02-15 21:40:34, WOYTAZ pisze:
hmn...przy 3mm zaworu spotkały sie z tłokiem...???? wojtas7 a ty ile miałes ciachnieta głowice na 555..?/? bo ctobie nic sie nie działo chyba..?


Tak. Lord_s moze potwierdzić razem podziwialiśmy tłok o 4 rano:p wcześneij była głowica - 2mm na seryjnym włąku wiec nei ma mozliwości ze to jakieś wcześniejsze slady
  
 
a wałek fazowany czy nie /w lewo/prawo?
  
 
EE tam przejmujecie sie takimi pierdołami. Mi kiedys pasek rozrzadu strzelil i wtedy moglem dopiero mowic o kontakcie zaworow z tlokiem...
  
 
wałek 760 głowica -3,2 zwykła uszczelka wałek w prawo 2mm i jest dobrze
  
 
wałek 760 głowica -3,2 zwykła uszczelka wałek w prawo 2mm i jest dobrze
  
 
U mnie był wałek fazowany zgodnie z zaleceniami Światka 2mm, większe zawory ssące, uszczelka miedziana i niestety bez frezów w tłokach na 760/385 stukały zawory i żłobiły wyraźne ślady w tłokach...
  
 
3mm + miedz + 555 tloki napierdalaly w glowice ale zawory nie spotkaly sie z tlokami, moze dlatego ze powiekszone gniazda i sie bardziej chowaly.
  
 
ja mialem "prawdziwy" 555 kaluzy...
nie fazowany...
glowica -3mm...
i chodzil jak zloto..na tlokach nie bylo widac kontaktu z zaworkami
  
 
Ja mialem glowice -4mm i walek 555 i nie bylo zadengo udazania zaworow o tloki. A silnik nie byl oszczedzany
  
 
JA na głowicy -4.5mm i uszczelce miadzianej, do tego zawory 36,5mm i wałeczek 385 i było si;]
  
 
Ciekawie sie rozwija ten temat
Zaraz dojdziemy do -5mm i braku spotkania Kto da wiecej?
Panowie - zmierzcie sobie rowniez wysokosc glowicy po splanowaniu, bo to jest wazny wymiar. Przeciez wiecie, ze trafiaja sie przerozne glowice z odchylkami nawet do 1,5mm w wysokosci....
  
 
Ciekawy wątek. Dużo przykładów , także tych kolizyjnych.Dokładnie, a poza tym nie można sprawdzić tego podczas składania silnika? Przecież wystarczy prosta metoda na kalkę od pisania
Szkoda roboty i pieniędzy.

Kurczę lecę do garażu szukać tłoka po kolizji, postaram się wrzucić fotkę

[ wiadomość edytowana przez: Gregor125 dnia 2005-02-16 07:02:33 ]