Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2005-02-15 19:27:33 Witam chciałem rozwiac raz na zawsze ten temat, Otóż na wąłku 555 przy głowicy sciętej 3 mm i na miedizanej uszczelce zawory MOGĄ spotkać sie z tłokiem. mam slady na tłoku, a w efekcie pęknięta klawiatura i wał. Tyle odemnie tak ku przestrodze |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2005-02-15 20:59:15 maskek.. a gdzie 385 do 760 ? |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2005-02-15 21:25:14 porthos jo ale jednak nie to samo... |
Domingez fiat Jelenia gora | 2005-02-15 21:40:17 Glowica 4mm,uszczelka seria,zawory seria,walek 760/385 zero sladów.....wałek 2,5mm w prawo....podro |
WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-02-15 21:40:34 hmn...przy 3mm zaworu spotkały sie z tłokiem...????
wojtas7 a ty ile miałes ciachnieta głowice na 555..?/? bo ctobie nic sie nie działo chyba..? |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2005-02-15 22:06:34
Tak. Lord_s moze potwierdzić razem podziwialiśmy tłok o 4 rano:p wcześneij była głowica - 2mm na seryjnym włąku wiec nei ma mozliwości ze to jakieś wcześniejsze slady |
snail F&F Sympatyk 126 Sosnowiec | 2005-02-15 22:34:43 a wałek fazowany czy nie /w lewo/prawo? |
eolmint Punto I / Citroen Xa ... Bydgoszcz | 2005-02-15 22:58:15 EE tam przejmujecie sie takimi pierdołami. Mi kiedys pasek rozrzadu strzelil i wtedy moglem dopiero mowic o kontakcie zaworow z tlokiem... |
bizer1 fiat 126p toruń | 2005-02-15 23:11:17 wałek 760 głowica -3,2 zwykła uszczelka wałek w prawo 2mm i jest dobrze |
bizer1 fiat 126p toruń | 2005-02-15 23:18:06 wałek 760 głowica -3,2 zwykła uszczelka wałek w prawo 2mm i jest dobrze |
2Rotor F&F Wolny Słuchacz :) Rotary wannabe... Toruń | 2005-02-15 23:32:59 U mnie był wałek fazowany zgodnie z zaleceniami Światka 2mm, większe zawory ssące, uszczelka miedziana i niestety bez frezów w tłokach na 760/385 stukały zawory i żłobiły wyraźne ślady w tłokach... |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-02-16 00:16:36 3mm + miedz + 555 tloki napierdalaly w glowice ale zawory nie spotkaly sie z tlokami, moze dlatego ze powiekszone gniazda i sie bardziej chowaly. |
Madcar F&F Sympatyk BMW e30 330i `84 / 1 ... Toruń | 2005-02-16 00:17:20 ja mialem "prawdziwy" 555 kaluzy...
nie fazowany... glowica -3mm... i chodzil jak zloto..na tlokach nie bylo widac kontaktu z zaworkami |
HuHu Bochnia | 2005-02-16 00:34:30 Ja mialem glowice -4mm i walek 555 i nie bylo zadengo udazania zaworow o tloki. A silnik nie byl oszczedzany |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-02-16 00:37:42 JA na głowicy -4.5mm i uszczelce miadzianej, do tego zawory 36,5mm i wałeczek 385 i było si;] |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2005-02-16 06:57:13 Ciekawie sie rozwija ten temat
Zaraz dojdziemy do -5mm i braku spotkania Kto da wiecej? Panowie - zmierzcie sobie rowniez wysokosc glowicy po splanowaniu, bo to jest wazny wymiar. Przeciez wiecie, ze trafiaja sie przerozne glowice z odchylkami nawet do 1,5mm w wysokosci.... |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2005-02-16 07:00:50 Ciekawy wątek. Dużo przykładów , także tych kolizyjnych.Dokładnie, a poza tym nie można sprawdzić tego podczas składania silnika? Przecież wystarczy prosta metoda na kalkę od pisania
Szkoda roboty i pieniędzy. Kurczę lecę do garażu szukać tłoka po kolizji, postaram się wrzucić fotkę [ wiadomość edytowana przez: Gregor125 dnia 2005-02-16 07:02:33 ] |