[Pony 1,5 93"] Wymiana uszczelki glowicy.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich, szukam ksiazki badz jakichkolwiek danych pomocnych do naprawy (wymiana uszczelek w silniku) z jaka sila maja byc dokrecane poszczegolne sruby itp, bylbym wdzieczny gdyby ktos posiadal jakies PDFy badz zdjecia ktore pomogly by mi w naprawie mojego autka ( jestem kompletnym laikiem a jestem zmuszony do naprawy auta samemu) Pomozcie PROSZE

[ wiadomość edytowana przez: michabln dnia 2008-02-21 15:04:43 ]

[ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2008-03-15 15:33:08 ]
[ powód edycji: tytuł ]
  
 
Ponieważ silnik w Twoim Poniaczu jest bliźniaczy z 1.5 w Colcie C5x, więc załączone linki na pewno będą pomoce:


link do działu download Mitsumaniaków
link do działu download Mitsumaniaków
  
 
Bardzo dziekuje i dam znac jak mi poszlo poraz pierwszy robie sam remoncik przy silniku i troche sie obawiam bym tego nie xxxxxxxxx

[ wiadomość edytowana przez: Jarek_2 dnia 2008-03-15 15:31:50 ]
[ powód edycji: usunięcie wulgaryzmów ]
  
 
dobrze usuń resztki starej uszczelki i jeżeli nie masz zwichrowanej przylgni to możesz zakładać i skręcać - oczywiście dokręcaj w kolejności i z siłami określonymi w manualu

powodzenia
  
 
Cytat:
z jaka sila maja byc dokrecane poszczegolne sruby itp,



Ostroznie zdejmij pasek rozrzad. Zaznacz wszystkie miejsca jak go zostawiales - poszukaj znacznikow, upewnij sie, ze wszystko jest cacy. Sprawdz, czy nie latwiej Ci bedzie zdjac glowice razem z dolotem i wydechem (tylko kolektorami czywiscie

Wazna jest kolejnosc w jakiej glowice zdejmujesz. Silnik musi byc zimny!

Skompletuj porzadne narzedzia. Jesli nie masz zbyt wielkiej pary w lapach, to popros kogos o pomoc przy sciaganiu i zakladaniu glowicy. Dolna powierzchnia glowicy NIE MOZE zostac zarysowana w jakikolwiek sposob (no chyba ze chcesz ja planowac): szrama typu 1mm to bardzo czesto dyskwalifikacja.