Wyciek spod wymienionej uszczelki głowicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mam pytanie miałem niedawno wymieniana uszczlke pod głowicą. Wymiana była razem z planowaniem głowicy. Zauwazyłem niedawno że mamminimalny wyciek płynu razem z olejem spod uszczelki w miejscu pod aparatem rozdzielacza zapłonu.
Co moze byc powodem czyżby padła uszczelka głowicu ZNOWU. Czy cos jest niedokręcone.

z poważaniem
  
 
Cytat:
2007-09-12 11:21:27, markus pisze:
spod uszczelki w miejscu pod aparatem rozdzielacza zapłonu.



A oringa w w/w wymieniłeś?
  
 
Oring w aparacie był wymieniany. Nie cieknie spod oringa ciekne spod uszczelki ale miejscu pod aparatem
  
 
Cytat:
2007-09-12 11:38:42, markus pisze:
Oring w aparacie był wymieniany. Nie cieknie spod oringa ciekne spod uszczelki ale miejscu pod aparatem



moim zdaniem spaprali robotę aż miło i szybko niech poprawiają bo tak nie może być - co za partacze to robili.
  
 
Hej. Reaktywuje ten temat.

Mam problem z Espero.

Jak go kupowalem po jakims czasie zauwazylem ze spod pierwszej uszczelki w glowicy (tam gdzie wlewa sie olej silnikowy) wycieka plyn. Zmieniono uszczelke i minimalnie cieknie po prawej stronie.

Ale do rzeczy- najwiekszy problem to, ze jest wyciek z pod drugiej uszczelki-na dole - i cieknie po prawej stronie i kapie na blache tam na dole. Do tego ubylo mi dosc duzo plynu do chlodnicy.

Moja mama ktora troche sie zna na rzeczy mowila mi ze moj brat mial podobny problem w oplu kadecie i martwi sie czy nie pekl silnik lub nie jest pekniety lub cos z silnikiem sie dzieje. podejrzewa najgorsze....
Do tego twierdzi, ze w aucie czuc olej albo benzyne-mam bez gazu LPG.

Co to moze byc? Sorry za niedokladne opisy wrecz amatorskie.

ps. dosc czesto mi gasnie czego wczesniej nie bylo.

-----------------------------------------------------------------------------
  
 
Chyba mylisz uszczelkę pokrywy zaworów z głowicy

Jeżeli gubisz płyn i leci na zewnątrz, to nie ma zmiłuj... Uszczelka... Podejrzewam, albo pękniętą głowicę, albo niedokręconą.

W każdym wypadku rozbieranie silnika konieczne... Dokręcenie na 90 % już nie pomoże (Ewentualne)


Daj fotę jak możesz, z lampą, byleby czytelna
  
 
Z Twojego opisu może wynikać ,żę z prawej strony górnego dekla wycieka olej na drugą uszczelkę- na dole i kapie dalej na plastikową(spodnią) osłonę silnika?
-Najpierw wyczyść silnik by dokładnie zdiagnozować miejsce wycieku.Wyciek z pod dekla zaworów ,przy uszczelce korkowej to norma lub kwestia czasu-luzik.Wycieki płynu możesz sprawdzić -najczęściej na złączach cieknie lub zdarza się ,że jest przetarty wąż przy układzie zmiany biegów ,przy kolumnie kierowniczej.Układ sprawdza się przy pracującym ,nagrzanym silniku-wtedy ,pod ciśnieniem i temperaturą najlepiej widać nieszczelności.Tyle możesz zrobić w prosty sposób sam .O reszte pytaj lub zawitaj u mechaniorów.
  
 
Cytat:
2008-04-10 21:27:05, flykrzysiek pisze:
Ale do rzeczy- najwiekszy problem to, ze jest wyciek z pod drugiej uszczelki-na dole - i cieknie po prawej stronie i kapie na blache tam na dole. Do tego ubylo mi dosc duzo plynu do chlodnicy.



Jak chcesz bryką jeździć ...to bez rozkręcenia silnika się nie obejdzie.

Jak chcesz "trochę pojeździć" i samochód sprzedać, to możesz spróbować dolać do płynu jakiegoś Auto-kit-syfu... do uszczelniania silników... wystarczy na ok. rok a później chłodnica do wymiany (..)... Da radę przepękać ale to kiepskie rozwiązanie.

Jak leci Tobie olej i płyn to na 99% problemy uszczelkowo-głowicowe.
  
 
Hej. Zrobilem foty i zobacze czy wyszly i umieszcze je dzis wieczorem - wtedy bardziej bedzie mozna cos wywnioskowac- ale takto to gdybanie -oczywiscie jesli cos na fotach bedzie widac, ale zaznacze gdzie ten wyciek.

-----------------------------------------------------------------------------

  
 
kup sobie szpraj do mycia silników i spłukaj ślady oleju. Wtedy będziesz widział którędy ucieka.
Ja już szukałem warsztatu by wymienić uszczelkę pod głowicą i pod miską olejową - wyglądały obie na nieszczelne. Jednak zmyłem psikaczem silnik i okazało się, że cieknie tylko spod dekla zaworów, Po wymianie uszczelki dekla oraz oringu aparatu 'jakimś cudem' uszczelniła się też głowica i miska olejowa
  
 
Hej obiecalem zdjecia wiec je daje- SA W PROFILU - nie umiem dolaczaczac zdjec do wiadomosic na forum dlatego dalem do profilu.

Pisalem ze 3 dni temu ze leje mi w aucie- w garazu bylo mokro pod autem i dolalem plynu chlodniczego i po 3 dniach nie uciekl-wtedy bylo go troszke mniej.

Jak podejrzewacie czy to uszczelka puscila czy cos bardzo powaznego. A jak peknieta jest glowica to co robic? Ile kosztuje nowa lub uzywana?

PS. Jesli szkoda powstala w czasie stluczki-bo wczesniej nie ciekl plyn na 100% to czy mozna starac sie o ponowne zbadanie przez rzeczoznawce i ponowne odszkodowanie-choc stluczka mala ale nie wiem czy cos zrobila-jak cos to szukajacie wiecej info w watku Kolizja drogowa-pomocy mojego autorstwa.

-----------------------------------------------------------------------------
  
 
miejsca na zdjęciach brudne od oleju są najczęściej spowodowane wyciekiem spod aparatu zapłonowego. Wymień oring za 3 zł i powinno pomóc. Zanim odkręcisz aparat zaznacz jego położenie względem uchwytu, by nie przestawić zapłonu. POtyem zmyj silnik szprajem o którym pisałem i obserwuj.

Co do ubytku płynu - być może podczas kolizji uszkodzona została chłodnica. Musisz po prostu szukać wycieku