Zawieszenie Eibach, na co wymienić ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam Omcie B 2.0 16v z utwardzonym zawieszeniem firmy Eibach, niestety zaczęło stukać i pukać przez Polskie drogi i podczas wymiany wachaczy okazało się że prawy amortyzator leje, lub już skończył lać. Na jakie McPersony wymienić najlepiej, żeby to auto pływało jak należy, a także żeby się znacznie podniosło ?
Proszę o porady Pozdrawiam
  
 
seryjne sprezyny + bilstein b4, ewentualnie b6 (nieco twardszy)
  
 
jak chce pływać to B4 lub seria
B6 jest twardy i drogi - bardzo drogi
sprzedawcy mówią, że B6 jest tak twardy jak B8 tylko dłuższy czyli do aut nieobniżanych. To czywiście bardzo dobry amortyzator.

  
 
Był juz watek na temat B4 a tym bardziej o tych z allegro. Jak mi wiadomo z informacji z foty i inter-carsu b4 produkuje sie w chinach. Kuba reklamował 3 razy. moje tak samo pukały nie dlugo od nowosci.
Proponuje Sachs przednie na dwu-rurce. Tył rowniez Sachs i jakies w miare dobre sprezyny. Napewno bedziesz zadowolony. Tylko nie probuj brac sprezyn na tył wzmacnianych bo bedzie ci auto stało jak polonez z dolozonym jednym piurem.
  
 
Jednak zdecyduje się na B4 jeździłem poprzednią Omegą w pracy dwa lata i wytrzymały 80tys km, więc raczej nie opłaca mi się dawać za jednego amora firmy Sachs około 250zl kiedy B4 kosztuje 175zl. Dziękuje wszystkim za pomoc.
  
 
moje B4 (komplet) od roku sprawują się bez zarzutu.

nie żałuję wyboru.
  
 
Jednemu trafiaja sie dobre innemu gorsze.
Wybor zawsze zostaje kupujacemu.
Ale roznica w cenie nie wzieła sie z kosmosu.
U mnie to był to samo co u Kuby.
Miałem przód i tył bilstein b4 kupione od innych sprzedawców i było na dwoch osiach to samo czyli pukanie i nie tłumienie nierowności. Spażyłem sie na nich a ze były kupione na allegro to zabawa w odsyłanie i kombinowanie nie miała sensu.
W sklepach czesci kosztuja taniej niz na allegro lub tak samo.