Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2011-05-15 22:16:08 witam czy da sie jakoś odróznić silnik 1,8D z mk5 od 1,6D z mk4? chce kupic mk5 ekspress ale filtr powietrza jest na kolektorze tak jak w tym ekspressie z linku KLIK wiem ze tak było w mk4, patrzyłem na kilka mk5 i filtr miały z boku, a w autku które mi sie podoba jest na kolektorze czy moze ekspress tak miał? Jak inaczej rozróżnić te silniki? |
spinacz25 Sympatyk FEFK Ford Escort MK6 Kombi Żywiec / Kraków | 2011-05-15 23:10:04 Frysiek z tego co mi wiadomo to w mk5, 6 i 7 był caly czas ten sam silnik odpowiednio ubiearny w coraz to powiedzmy nowszy sprzęt stad zwykly diesel 1,8 (filtr z boku w obudowie), 1,8 TD (filtr tak samo z boku w obudowie) ale juz mial IC w miejscu gdzie ten escort z twojego liknu ma puszke filtra a potem wersja Endura-de ktora miala tak samo filtr w obudowie z boku tyle ze obudowa byla inna od gory ze względu na przeplywomierz. Nie wiem jak sie sprawa malowała w wczesniejszych wersjach ale w tym dieslu na fotce moim zdaniem jest silnik z wczesniejszych wersj gdyz malo co tam jest takie jak w mk5-7 - obudowa pasków jest inna, przewody ida inaczej i nie sa do nieczego przypiete gdze przy oryginale maja łapki na pasie itp. jest tego cala masa i tak jak pisze na moje oko to przeszczep. Jesli popatrzysz na prawa podluznice (stojąc przodem do auta) i zobaczysz mała blaszke do niej przykreconą w dwoma malymi gumowymi pierscieniami to wlasnie tam sie wciska obudowę boczna filtra więc to juz moze byc sygnal ze cos innego bylo wczesniej. |
Pele19m Sympatyk FEFK Ford Mondeo MK3 Czerwionka-Leszczyny | 2011-05-15 23:30:22 Ten silnik to 1.6d z mk4 - 100% |