Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Wujek-Kajtek FKP MEMBER FSO KRAKÓW | 2005-04-10 16:34:05 Hmm...turbo???
Widzę ze kolega kupił sobie dobrą drukarkę i banknoty tworzy |
makarov FKP MEMBER fiat 147 (wersja b ... puławy | 2005-04-10 18:47:26 lepiej włóż silnik vtek bo ztego co piszesz masz dużo kasy?
a tak wogule to zaczynasz coś o czym chyba niemasz pojecia bez obrazy |
Wujek-Kajtek FKP MEMBER FSO KRAKÓW | 2005-04-10 20:38:28 Dokładnie
A korbowód polecam ochudzić...pozostałych trzech nie ma po co Ale zacznij od odpowietrzania lusterek, tylko pamiętaj, żeby robić to przez zagłówki, bo inaczej może Ci bajgulator spalić... A tak na serio jeszcze raz przemyśl, co chcesz z tym zrobić, napisz ile chcesz na to wydać kasy, rozkmiń czy sie opłaca i dopiero zadaj pytanie, ale już sensownie jakoś. A wielkie plany na Turbo Intercooler madafaka ediszyn, to już chyba każdy miał. Zresztą zadałeś już podobne pytanie kiedyś i odpowiedzi były... Pozdrawiam |
Muerto Rokietnica/PL, Bergen/NO | 2005-04-10 21:47:15 A i chce ten silnik bo już go mam i chce startować w klasie do 903 cm3. |
tomek-bieron opel kadett c '77 kraków | 2005-04-10 23:13:12 Po pierwsze: turbosprężarka ok ale trzeba podnieść głowice a tym samym odprężyć silnik bo nie wytrzyma takiego ciśnienia,
po drugie jak chcesz porządnie zrobić silnik i masz kase to daj go goduli chojnackiemu albo komuś z branży,koszt w zależności od zaawansowania przeróbek ale będziesz miał potwierdzoną moc hamownią po trzecie wszystkie części do rasowania tego silnika przerabia sie jak w cieniasie a tego w necie jest od cholery po czwarte zastanów sie czy warto,znaczne podniesienie mocy pociąga za sobą wzmocnienie reszty konstrukcji żeby co przód nie odjechał a widze że nie za bardzo masz o tym wszystkim pojęcie...bez obrazy ale seven to chyba nie jest autko dla chłopców którzy boją sie pobrudzić ręce a tym bardziej dla ciebie jeśli chcesz ją przerabiać sam bez żadnych podstaw...powodzenia i niech nikt sie nie obrazi z powodu tego co napisałem |
Muerto Rokietnica/PL, Bergen/NO | 2005-04-11 07:50:21 Na tym turbo to mi najmniej zależy. Dzięki za wskazówke. Pozatym ja w kułko mam brudne łapy i to już od jakiś 3 lat. |
Wujek-Kajtek FKP MEMBER FSO KRAKÓW | 2005-04-11 08:58:52 To najwyższy czas umyć
A tak poważnie, to może lepiej zastanów się nad kupnem już zrobionego silnika od cieniasa, albo od seja. Jest tego sporo, a przynajmniej zrobione porządnie w wielu przypadkach. Natomiast nikt nie zagwarantuje, że nie zarżnięte. A co do startów w kjs, to wydaje mi się, że takiego autka szkoda troszke, poza tym nie za bardzo by sobie radziło... Lepiej już albo malan, albo może już jakieś uno, bo mniej żal. Pozdrawiam |
Muerto Rokietnica/PL, Bergen/NO | 2005-04-11 16:25:49 Super, dzięki bardzo za te ostatnie posty. A nie tylko pojechana. |
tomek-bieron opel kadett c '77 kraków | 2005-04-12 16:21:27 ja też jeździłem swoją bez tapicerki tylko kubeł i goła blacha jak podłoge robiłem faktycznie zamiatała dużo lepiej,,możesz też poszuka silnika od autobianchi abarth,ale to żadkość,to jest ten rozwiercony silnik o którym trez mówił,co do wałków to w krakowie facet ma wzorzec do abarthowskiego wałka ale jak go pytałem o wałek do siebie to powiedzial mi 500 złotych więc podziękowałem i wyszedlem,ale do 900 wiem że są tańsze i jak poszukasz w necie to znajdziesz,co do wałków z cieniasa to nie wiem czy nie musiałbyś zmienić głowicy ale nie jestem pewny bo nie rozbierałem tego,nie wiem jak średnice panewek pod wałkiem ale to da sie sprawdzić,,powodzenia |
mysza127 FKP MEMBER Gliwice | 2005-04-13 13:19:18 Walki z cienkiego 900 raczej odpadaja chyba ze z calym ukladem zaplonowym od cc. |
hallmars Gliwice | 2005-04-13 17:26:31 mysle ze kolega jak chce startowac w kjs-ach moze zainwestowac w krutka skrzynie... na przyspieszenie to durzo da jak bedzie odchudzony to jescze wiecej |
Muerto Rokietnica/PL, Bergen/NO | 2005-04-13 19:27:04 na czym polega owa krutak skrzynia, trzeba zembatki powymieniać?? |
Wujek-Kajtek FKP MEMBER FSO KRAKÓW | 2005-04-14 07:34:37 No można sie w to bawić, ale lepiej kupić gotową krótką od cc lub seja |