BMW-bedziesz miał wydatki??? - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No to teraz ja

- regulator napiecia - 246zl
- uszczelniacz walu korbowego - 70zl
- silniczek spryskiwaczy - 10zl
- dioda alternatora - 100zl
- paski - 160zl (profilaktycznie)
- felgi 17" z opanaim 205/50 - 899zl (jak ktos nie wierzy albo sadzi ze sa w zlym stanie to moge wyslac adres aukcji zeby sie przekonal ze sie myli)
- o tunningu silnika nie bede pisal bo to nie byly wydatki konieczne

Posiadam BMW 3 Coupe z 1994r (przejchane ma 135000) zaplacilem 12000zl (bez rejestracji, akcyzy i tych innych pierdol ktore sie zalatwia jak sie sprowadzi auto)

P.S. Auto posiadam ok 3 miesiecy i jak narazie jestem optymista)
  
 
To teraz nalezy obalic mit o dresach w BMW
  
 
Ja nie wiem wogole skad sie ten mit o dresach wzial. Przeciez oni by woleli wydac kase na nowy komplet adidas niz na BMW a jak juz maja bmw to pewnie kradzione
  
 
Cytat:
2005-06-18 18:49:57, gie_rappa pisze:
Ja nie wiem wogole skad sie ten mit o dresach wzial. Przeciez oni by woleli wydac kase na nowy komplet adidas niz na BMW a jak juz maja bmw to pewnie kradzione



a ja mam i dres i bmw (nie kradzione)
  
 
Tolo84, a uwazasz sie za takiego rasowego dresiarza??? taki co to nic tylko szuka ludzi ktorym by mozna wpierdolic albo ukrasc telefon komorkowy?? Bo mi o takich dresow chodzi, takich co ubiora adidasa i mysla ze sa najwieksze chojraki na osiedlu i wszyscy sie powinni bac ich 3 paskow. Pozdro
  
 
Szklanki w serwisie do M50 około 72zł a do Cinquecento 700ccm 60zł orginalne, także BMW jest OK
  
 
no to się spowiadam:
1 wizyta:
regulacja zaworów, wymiana oleju plus filtry, klima nabijanie, drążek środkowy suma 700 pln
2 wizyta:
drążek stabilizatora (podziękował Aldikowi bo to było to), klocki, tarcze, szczęki(wszystko z tyłu) suma 700 pln
na razie to tyle... miesiąc czasu ale przejąłem się i chcę mieć tip-top...
aha... paliwo na drobne wyjazdy ok 600 p;n...
pozdro
  
 
Cytat:
2005-06-11 22:59:34, pawełO pisze:
zle mnie zrozumiales tomek sonda do a6 nowa kosztuje 160 zł i ja ja mam bo do bmw kosztuje 320 zł a uniwersalna 120 na giełdzie a co do sond to zgodze sie z tioba ze sa rozne sondy(rodzaje ) ale sonda np z podgrzewaniem 4 przewodowa do bmw jest to identyczna sonda ja podgrzewana 4 przewodowa do mercedesa itd


też zastosowałem ten sposób myślenia i niestety poległem oszczędzając na kolejną sąde i naprawe wiązki elektrycznej. czeka mnie jeszcze wymiana przepływomieża przez zle dobraną sąde cztero przewodową. ale za to mam dwie sądy ,jedną w domu ,drugą w samochodzie. ta w domu pasuje katalogowo do opla vectry b i omegi b. łącznie do tej pory 1200 wyżuconych w błoto zł, nielicząc przepływomieża. narazie jeżdże bez niego.
  
 
Cytat:
2005-06-18 18:59:38, tolo84 pisze:
a ja mam i dres i bmw (nie kradzione)


ja też mam dres. uprawiam sport.
  
 
ja też uprawiam... zapraszam wszystkich w dresach... na żagle
  
 
Ale mi Beatka szapnęła kieszeń:
1:rozrząd + olej + filtr = 474 zł,
2:uszczelka pod głowicą + planowanie + inne pierdołki przy tym = 488zł.
W ciągu 10 dni to chyba dość odczuwalny wydatek ale i tak nie rozpaczam bo wsiadam i jadę jak człowiek a nie jak jakiś pokurcz w Seicento
  
 
W Seicento byś zapłacił pewnie tyle samo!
  
 
Wiem bo jeździłem Seicento 5 lat i było OK a teraz jak jestem zmuszony nim jeździć to aż mi się coś dzieje
  
 
Cytat:
2005-06-08 15:13:33, pawełO pisze:
Chce was zapytac jaki jest koszt utrzymania auta marki bmw ile to was kosztuje chodzi mi o obalenie lub potwierdzenie mitu o kosztrach zwiazanych z ta marka piszcie wszystko co zwiazane z pieniedzmi i bmw ja dodam ze jezdze bmw od 5 lat najpierw mialem 325 e30 bylo to super autko palilo (nie powiem ile bo naraze sie na komentarze ze jestem marzycielem) jedyne co mi walnelo to skrzynia i most ale mysle ze dlatego bo auto bylo oryginalnie 318 (silnik 2,5 171km) koszt skrzyni 250 zł most kupilem razem z walem i calym zawieszeniem za 100zł i jeszcze po stłuczce reflektor (zalozylem zwykly 25zł) maska 70 zł i błotnik 50 zł i szyba 100 zł terza mam 730 pali od 13 do 20 podczes prawdziwej zimy jak sie jezdzi na do 3 biegu wymienilem chlodnice bo auto zamrozilem koszt 100zł remont zawieszenia 700 zł (koncowki drazkow lacznik stabilizatora gumy wachaczy tył + przod razem z robota) regeneracja amortyzatorow prawie 2 lata a nadal sa git 480 zł paski komplet 120 zł



Powiem jedno , jezeli ktos chce dlugo jezdzic i nic nie wymioeniac procz elementow eksploatacyjnych to powinien juz na samym poczatku kupic BUNIE w dobrym stanie , ta marka zasluguja na poszanowanie nie ma co oszczedzac jak niktorzy kupuja e-36 za 8 tys z papierami juz w polsce - dla mnie zlom i jeszcze raz zlom !! dolozyc te 6 tys a wiem ze mam w dobrym stanie i tak jeszcze w dodatku polecam z niemiec od babki jak ja kupilem z originalnym przbiegiem 124 tys swiadcza o tym niemieckie przeglady TUV. serwisy w BMW zreszta kupilem auto z MONACHIUM tam gdzie ta marka sie urodziła , ( FABRYKA PRZEPIEKNA ).


PS: ostatnio widizalem na allegro e36 sedan 93 za 8 tys , auto mialo 380 tys przejechane nad zderzakami byla rdza i to pomalowana - zalosne !! poza tym kolor borodowy byl tak zmatowiały ze fiat 125 p od starego dziadka jest w lepszym stanie.
Sam zastanowiam sie jak ktos moze tak dbac o auto z 93 roku i w takim koszmarnym i oplakanym stanie,
Jednym slowem - jesli na czesci to popieram w 100% a jesli do jazdy to IM KEINEM FALL !!!
  
 
Cytat:
2005-06-18 14:55:07, gie_rappa pisze:
No to teraz ja - regulator napiecia - 246zl - uszczelniacz walu korbowego - 70zl - silniczek spryskiwaczy - 10zl - dioda alternatora - 100zl - paski - 160zl (profilaktycznie) - felgi 17" z opanaim 205/50 - 899zl (jak ktos nie wierzy albo sadzi ze sa w zlym stanie to moge wyslac adres aukcji zeby sie przekonal ze sie myli) - o tunningu silnika nie bede pisal bo to nie byly wydatki konieczne Posiadam BMW 3 Coupe z 1994r (przejchane ma 135000) zaplacilem 12000zl (bez rejestracji, akcyzy i tych innych pierdol ktore sie zalatwia jak sie sprowadzi auto) P.S. Auto posiadam ok 3 miesiecy i jak narazie jestem optymista)




TRAFIŁES w 10 !! ja tez kupilem z niemiec od babki coupe e36 94 rok moj stan jest idealny i dalem cos okolo podobnej kwoty jaka napisałes lecz rowniez bez akcyzy i polskich oplat.

Wiem ze nie bede zalowal tego co zrobilem fak ze dalem wiecej niz w Polsce lecz wiem na 100% ze auto tma czesci originalne BMW , stan 124 tys mniam mniam


[ wiadomość edytowana przez: zdunekm dnia 2005-07-23 22:09:23 ]
  
 
Cytat:
2005-07-23 22:03:33, zdunekm pisze:
zastanowiam sie jak ktos moze tak dbac o auto z 93 roku i w takim koszmarnym i oplakanym stanie, Jednym slowem - jesli na czesci to popieram w 100% a jesli do jazdy to IM KEINEM FALL !!!


nic prostrzego, poprostu ten samochód miał pewnie kilka spotkać z innymi pojazdami, rzeczami, drzewami itp, firma handlująca "samochodami" "regeneruje" go i szuka leszczy, ten samochód był pewnie z trzech zrobiony. A ludzi nie mających pojęcia o samochodach nie brakuje. Widziałem na właśne oczy jak koleś na komisie podniecał się E34 525 z gazem na pol tablicach za 6500zł. (ja jeszcze szukałem auta i tez oglądałem tę E34), był tak podjarany ceną, że prawie miał mokro. A samochód był w takim stanie że się w pale nie mieści, przedniąszybę, możnabyło by od zewnątrz palcami wyciągnąć, kitu tyle ile blachy, moim zdaniem buda krzywa, wszystkie szyby zaparowane a w innych 50 autach nie. Można byłoby wyliczać jeszcze długo ale po co. Na odchodne "klientowi" tylko powiedziałem, że jeżeli chce żyć to niech zapomni o tym aucie. Nie wiem czy kupił czy nie. Od mojego kumpla znajomi, kupili parę lat temu E34, własciciel zawsze marzył o BMW, sprowadził i parę dni później na A4 w stronę Krakowa przy prędkości chyba koło 170km/h auto mu się "rozjechało", nie mieli szans, dachowanie itd. 3 trupy on, ona i dziecko małe. pzdr
  
 
No to ja musze teraz napisac o nastepnych wydatkach na auto bo jeszcze sie troszke uzbieralo:
- zderzak M Technic prawie komlletny (brakuje jednej listewki) 100zl
- kolektor wydechowy - 0zl
- ... jak co to bede edytowal ten komentarz i dodawal ale mam nadzieje ze nie bedzie tego duzo (no procz czesci tunningowych)
  
 
lista zakupów(wydatków) BMW E30 324TD Touring 92'

PASEK GATES - 63zł
ROLKA NAPINAJĄCA FEBI - 127,50zł
TERMOSTAT WAHLER - 31zł.
śWIECE ŻAROWE BOSCH - 240zł.(6szt)
PŁYN 12 LITRÓW TEXACO- ok. 90zł
OLEJ DO SKRZYNI MOBILE ATF DEXTRON II 1,25(2 LITRY) - 42zł.
USZCZELKA POD KLAWIATURE FEBI - 30zł.
całość: ok 620zł.+ robocizna(?)


[ wiadomość edytowana przez: Jeztom dnia 2005-10-12 13:50:12 ]

[ wiadomość edytowana przez: Jeztom dnia 2005-10-12 13:50:32 ]
  
 
moją lochę za dychę sprowadziłem, teraz wiem że przepłaciłem gdyż ceny za kompakty ok 95" zjeżdżają na zimę do i poniżej 2tysE , co do dresiarzy z bmw to sprawa na dłuższy test:
-pisownia, alfabet itp
-postawa za kółkiem- jedna ręka wysoko na kierownicy-łokciem ku górze, głowa przechylona.
-natrętne tematy "...a mojej bejcy to...."
-spanie w kanale albo nogi spod samochodu codziennie.
Może zbyt oczywisty ogląd ale okazów w mojej okolicy by się znalazło kilka.
  
 
Cytat:
moją lochę za dychę sprowadziłem



E36kompakt, nie pisz o takich cenach na tym forum, bo Cię zaraz taki Jeztom z takim Tolo zjadą, że suchej nitki nie zostawią. No bo wiesz, na tym forum panuje silnie ugruntowana opinia, że żeby jeździć dobrym BMW z 95 roku to trzeba wydać conajmniej z 20 tys zł. Także spodziewaj się wnet pytań czy jeszcze auto Ci się na pół nie rozpadło albo czy masz podłogę itp.
Ale jak chcesz powalczyć z wiatrakami, to może oświeć takich jegomościów, że za 2-2.5 tys Euro to można zdrową E36 2.5 w całkiem bogatej opcji przywieźć. Albo lepiej nie, jeden wróg publiczny wystarczy.
Pozdrawiam ELITĘ