Rurki podciśnienia w MV6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
mam mały problemik zaczynam się ostro zastanawiać czy w moim silniku są dobrze po wpinane wężyki podciśnienia, te wszystkie które biegną od układu dolotowego powietrza do kolektora ssącego i rególatora ciśnienia paliwa, jeśli któryś z kolegów mógłby sie podzielić tymi informacjami, byłbym bardzo wdzięczny a może jakieś fotki?? było by jeszcze lepiej....

miali: mitecl@poczta.fm

pozdr
mitecl
  
 
może ktoś ma jakieś schematy podciśnienia do silnika 2.5l v6
w 3l chyba jest to samo???
  
 
schematu nie mam , ale jak was to ratuje to mogę opisać wężyk po wężyku .

Pytać na priva
  
 


  
 
dzieki za zdjęcia, chyba mi wężyki pokręcili mechanicy , ale jeszcze mi chodzi o te które wchodzą do kolektora ssącego od tyłu w tą plastikową nakładkę, nie wiem czy tam dobrze założyli. tam chyba są cztery dwa grube dwa cienkie , dokładnie nie wiem jutro bede zminiał uszczelkę pod pokrywą klawiatury i bym sobie podłączył tak jak trzeba,

autoseba może byś dokładnie kabelek po kabelku rozrysował + opis i by było super dzieki za pomoc, odgrzebałem ten post bo wydaje mi się żę mam dziurę w pewnym zakresie obrotów a w cześniej tego nie było, i jedyne co mogli sknocić to te wężyki od podciśnienia, źle sterują multiramem może???
  
 
Do plastikowej nakładki wchodzą dwa cienkie i dwa długie w jakiej kolejności to jest bez znaczenia , do regulatora ciśnienia paliwa wchodzi wężyk od rury silnika krokowego , z rury podciśnienia wspomagania układu hamulcowego wychodzą dwa krućce i tu jest problem bo od 96r pojawiły się zmiany(dołożono puszke kondensacyjną podciśnienia rys. nr. 2 robert1x). Klimatronik ma dwa wężyki podciśnienia z kabiny podłączone do tych króćców przez trójnik (obojętnie gdzie) , do grubszego krućca podłączony jest układ sterujący multiramem , czyli dwa elektrozawory i teraz przed 96r był trójnik na elektrozaworze w górnym kolektorze ssącym i z tamtąd szedł kabel podciśnienia na elektrozawór dolotu (rys. nr.1) , po 96r podcisnienie z grubego króćca idzie na elektrozawór dolotu , a z tamtąd przez trójnik na elektrozawór górnego kolektora ssącego i ostatnie podciśnienie idzie z chudszego króćca na zawór wodny przy chłodnicy. Przy zwykłym nawiewie idzie jeden przewód podciśnienia na kabine.

Nie wiem czy dobrze wam opisałem , w razie wątpliwości pytać.
  
 
dzięki za b.szybką odpowiedz jutro sobie to sprawdze. fajnie że jest forum tak bym musiał latać po mechaniorach albo zaczepiać właścicieli omeg
  
 
Cytat:
2006-05-20 18:57:51, OpelOmega pisze:
dzięki za b.szybką odpowiedz jutro sobie to sprawdze. fajnie że jest forum tak bym musiał latać po mechaniorach albo zaczepiać właścicieli omeg



forum to nie wszystko, czasami trzeba sie spotkac i pogadac
  
 
Cytat:
2006-05-20 19:02:23, Brutal pisze:
forum to nie wszystko, czasami trzeba sie spotkac i pogadac


Święta prawda i "pogadać"
  
 
witam,

Cytat:
rury podciśnienia wspomagania układu hamulcowego wychodzą dwa krućce



w ktorym miejscu to sie dokladnie znajduje bo nie moge zalazyc



ta puszka podcisnienia co jest w podszybiu jak maja byc powpinane przewdy podcisnieniowe ?
  
 
Cytat:
2008-06-15 10:48:52, nrg007mv6 pisze:
witam, w ktorym miejscu to sie dokladnie znajduje bo nie moge zalazyc


przewód odchodzi od serwa na krórym jest zaworek z dwoma krućcami
  
 
dzieki Robret...

a powiedz mi jeszcze jezeli wiesz jak maja byc wpiete podcisnienia do tej puszki ( foto 2 )...
  
 
Odświeżam temat, bo podpatrzyłem że w moim aucie wężyki rys. 2 włożone były w puszkę na odwrót (tą co jest na dole na rezonatorze zaraz przed alternatorem). Zamieniłem je miejscami i teraz następna wątpliwość bo ten od strony filtra jest jakby za krótki. Teraz prośba. Ten wężyk co wchodzi w puszkę od strony filtra gdzie powinien iść? W tej chwili jak zrobiłem tak jak na rys. 2 idzie od tej puszki od strony filtra do zaworu zwrotnego na wężyku od serwa hamowania. Czy teraz jest dobrze?
Dziękuję i pozdrawiam, pablo.
  
 
Cytat:
2008-10-17 19:04:41, pablo730 pisze:
idzie od tej puszki od strony filtra do zaworu zwrotnego na wężyku od serwa hamowania. Czy teraz jest dobrze? Dziękuję i pozdrawiam, pablo.


u mnie tez tak jest podpiete wiec najprawdopodobniej jest dobrze
  
 
Ok. dzięki. A otwiera Ci się ten zawór na rezonatorze pomiędzy lewym i prawym dolotem jak przegazujesz? Bo u mnie nic się nie dzieje. A powinno http://rnixon.webpark.pl/multi-ram.pdf
  
 
otwiera mi sie przy 3200obr.
  
 
Chodzi mi już ten zawór przy rezonatorze. Powodem problemu był pęknięty króciec na wężyku serwa. Natomiast ten za kolektorem nie ma zamiaru ruszyć. Podciśnienie dochodzi, bo jak podłączę bezpośrednio to "zaciąga" dźwigienkę. Elektrozawór jest dobry, bo wymontowałem go i sprawdziłem na akumulatorze używając osobistego podciśnienia he he. Napięcie na złączce tej co dochodzi do elektrozaworu 13,5 V tylko jakby może za mały prąd? czy co? bo elektrozawór nie otwiera się. Jak zdjąłem złączkę, to zapaliła się żółta lampka od elektroniki silnika. Czyli niby wszystko ok, a jednak nie. Może ktoś z bardziej doświadczonych kolegów potrafi coś podpowiedzieć?
Pozdrawiam i czekam na pomoc.