Gażnik lada ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
panowie...która lada miała w gaźniku w miejscu wyjścia podciśnienia do przyspieszacza w aparacie zapłonowym...pokrętło do regulacji ilości tego podciśnienia..

kupiłem za 50zł nieużywany gaźnik ..wygląda jak do łada klasyk...z takim właśnie pokrętłem...poza tym obok jest jeszcze drugie wyjście z podciśnieniem...otwór na wkręt dyszy wolnych obrotów...zaślepiony
  
 
2105, 2107 Fabrycznie nowy gaznik mial zaslepiony otwor regulacji mieszanki, a sklad mieszanki byl ustawiany fabrycznie. Jedno wyjscie podcisnienia idzie do aparatu, a drugie do zaworu wolnych obrotow, wlasnie to ze srubka. Jezeli sie myle,prosze poprawic.

A jakbys zapodal zdjeciea i zaznaczyl o co ci dokladnie chodzi, bylo by nam latwiej, a tak w sumie strzelam.


[ wiadomość edytowana przez: SzokoLada dnia 2011-06-09 23:54:30 ]

[ wiadomość edytowana przez: SzokoLada dnia 2011-06-10 00:06:31 ]
  
 
No właśnie. Daj fotę.
  
 
żebym to wiedział jak..???
w funkcji tworzenia wątku jest opcja OBRAZEK ..co mam wpisać jako adres URL skoro obraz mam na dysku????
  
 

Tylko proszę nie mów, że chodzi o śrubkę z numerem 18?
Bo jeśli tak, to...
  
 
O! ja mam taki gaźnik jak kolega wstawił. Śrubka 18 jest do regulacji otwarcia przepustnicy na biegu jałowym (regulacja obrotów jałowego). Ogólnie rzecz biorąc nie podoba mi się ten typ gaźnika (Solex) w Samarach je chyba też montowali. W mojej poprzedniej Ladzie miałem Webera i był OK (prosta regulacja, zestaw naprawczy w sklepie na każdym rogu).
  
 
Skoro Kamil_H ujawnił "tajemnicę", to mam nadzieję, że janjestemjan potwierdzi tylko zgodność obrazka z posiadanym przez siebie egzemplarzem. Tak na marginesie dodam, że to właśnie standardowy gaźnik samary, bo w klasyku to już mniej "standardowy".
Cytat:
która lada miała w gaźniku w miejscu wyjścia podciśnienia do przyspieszacza w aparacie zapłonowym...pokrętło do regulacji ilości tego podciśnienia


Właśnie sugestia, że coś takiego było w ładowskim gaźniku mnie tak Ja przynajmniej jak wiele czytałem, tak nigdy na podobne ustrojstwo w ładowskim gaźniku nie trafiłem. No chyba, że kupiony gaźnik tylko
Cytat:
wygląda jak do łada klasyk

  
 
Niestety to jest gaźnik do samary, a do klasyka jest całkiem inny.Poszukam fotki i zapodam.
  
 


może mi ktoś powiedzieć jak zamieścić fotkę którą mam na dysku????

[ wiadomość edytowana przez: janjestemjan dnia 2011-06-10 23:16:19 ]
  
 



Chodzi ci pewnie o numer 12, 13 14. 12- ustawiamy mieszankę, 13- rurka do aparatu, 14- wolne obroty, rurkę (miedzy 13 a 14) podłączamy pod zawór wolnych obrotów na prawym nadkolu.
  
 
Cytat:
2011-06-10 23:12:55, janjestemjan pisze:
może mi ktoś powiedzieć jak zamieścić fotkę którą mam na dysku???? [ wiadomość edytowana przez: janjestemjan dnia 2011-06-10 23:16:19 ]



Umiesc swoja fotke na jakims serwerze, potem skopiuj link i wklej go jako adres URL.
  
 
Cytat:
to jest gaźnik do samary


Jak sam nie omieszkałem napisać, ale jeśli wolisz to mogę zapodać takie cuś:

Gaźnik 21053-1107010 - montowany w klasykach, klon "samarowskiego". Pokrętło jak przypuszczam to numer 19 na tym obrazku. Przeznaczenie się nie zmienia, położenie też, więc wkleiłem pierwszy obrazek jaki się nawinął.
Skoro janjestemjan pisze "pokrętło do regulacji", to sugeruje mi coś co daje się ruszyć palcami i tylko to mi przychodzi do głowy.
Może jednak autor posta potwierdzi wreszcie na ile wyjaśnienia okazały się pomocne, bo inaczej możemy jeszcze 10 innych obrazków gaźnika jak "do Łada klasyk" wklejać i dalej gó... się wyjaśni.
Tyle w temacie.
  
 
Cytat:
2011-06-10 22:18:47, SzokoLada pisze:
Niestety to jest gaźnik do samary, a do klasyka jest całkiem inny.Poszukam fotki i zapodam.



Tak jak MariuszY napisał. To jest klon gaźnika samarowskiego. Do Samary był właściwie taki sam, ale sterowany linką, a do 2017 był sterowany cięgnem. Montowali takie do 2015, oraz do 2107 do 1988 roku.

Myślę, że dalsze dywagacje nie mają sensu dopóki autor wątku nie wklei to jakiegoś zdjęcia.
  
 
tak jak przedstawił na rysonku szokolada..

tyle że
pozycja 11- tej śrubki nie ma wcale..otwór jest zaślepiony

pozycja 12 - ta śrubka jest tak jak na rysunku

pozycja 13- a tutaj ta rurka do aparatu wychodzi z takiego metalowego potencjometru..jak patrzyłem od spodu gaźnika jak się przekręci w prawo (+) to rurka ma pełen przelot...jak maksymalnie w drugą to zamyka
  
 
zamieściłem tą fotkę na fotosiku...wszystko się wyjaśni...

do jakiej łady to gaźnik??




http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d2eed144e1a684c9.html

[ wiadomość edytowana przez: janjestemjan dnia 2011-06-12 15:43:42 ]
  
 
Śledczy melduje
Z twojego zdjęcia widać, że to weber. Z ustalonych danych wynika, że tylko wygląda jak do łady, gdyż:

Witryna z tym zdjęciem, z której wynika, że to gaźnik od "Łazika".
Pozdro
Sprostowanie - do Łazika był adaptowany. Pierwotnie był dla Moskwicza 2141. Model gaźnika to ДААЗ 2141 1107010.


[ wiadomość edytowana przez: MariuszY dnia 2011-06-12 17:21:21 ]
  
 
a jaka pojemność miały te "gaźiki"....podejdzie do lada 2107..1500
  
 
W sensie "montażowym" się nie wypowiadam czy podejdzie. W sensie parametrów jest w dużej części zgodny z klasykiem. Szczegóły w tabeli na stronie producenta:
TABELA
Tyle mogłem pomóc.
  
 
w takim razie mam jeszcze dwa pytania....

które dysze paliwa muszę przełożyć z mojego gaźnika 1500 do tego łazikowskiego,,, żeby było nie za dużo nie za mało( na forum czytałem że np..nie można przekładać z 1300 do 1500)....

na moim trochę kulawo chodzi i wycieka paliwo na postoju gdzieś spod przepustnicy od strony chłodnicy...
ten od gaźika jest nowy może będzie lepiej...
  
 
Cytat:
2011-06-12 16:51:21, MariuszY pisze:
Śledczy melduje Z twojego zdjęcia widać, że to weber. Z ustalonych danych wynika, że tylko wygląda jak do łady, gdyż: Witryna z tym zdjęciem, z której wynika, że to gaźnik od "Łazika". Pozdro Sprostowanie - do Łazika był adaptowany. Pierwotnie był dla Moskwicza 2141. Model gaźnika to ДААЗ 2141 1107010. [ wiadomość edytowana przez: MariuszY dnia 2011-06-12 17:21:21 ]



to Weber 2101 MariuszY !!