Nadciśnienie w klawiaturze - wywala korek wlewu oleju????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wracałem do domu po regulacji gazu, bo auto mi gasło jak wrzucałem na luz. Gazownicy wsadzili mi w waż dochodzacy do dławika, jakaś dysze i zapewniali ze pomoze. Bylo troche lepiej ale auto dalej czasami gasło mi po wysprzegleniu. Obroty zachowywały sie dość dziwnie ponieważ spadały do 500 drgały chwilke i albo spadly do zera albo wracały na 1000. Po przejechaniu moze z 5km usłyszalem strzał pod maska. Po zagladnięciu pod nia zobaczyłem że korek zatykający wlew oleju leżał z boku(wysadziło) a z weża od wody wychodzącego z termostatu leci dosc mocno woda(peknięty wąż). Jest to wąż który połaczony jest trojnikiem z weżem od parownika i weżem bodajrze od nagrzewnicy. Waż wymienilem na nowy i uzupełniłem wodę. Po odpaleniu auta robi sie jakieś nadcisnienie w klawiaturze gdyż dość widowiskowo wyrzuca korek zatykajacy wlew oleju. Z wlewu oleju podczas pracy silnika dmucha, jakby byly jakies przedmuchy, nie mogę wsadzić korka bo go po chwili wyrzurca. Nie wiem czy jest to wina gazownikow czy jakas obca usterka. Jeśli ktoś wie co jest tego przyczyną, badź jak można to naprawic to proszę o pomoc, piękne dzięki. Ford Escort MK5 1990r.
  
 
jedz do tych co gaz zakładali i porządnie ich opier.................
ja zakładałem gaz w poniedziałe i chodzi super i nie mogło być mowy o pęknięci jakiegoś węża spieprzyli ci instalke
A jak chodził ci na bęzynie??

[ wiadomość edytowana przez: rikens82 dnia 2005-07-09 16:59:03 ]
  
 
jak na moj gust, to wydmuchalo uszczelke pod glowica
  
 
A może na początek należałoby udrożnić odpowietrzenie silnika?
  
 
Cytat:
A może na początek należałoby udrożnić odpowietrzenie silnika?


cos musialo rozwalic przewod wodny.. a jesli do tego korek wywala..... to uszczelka pod glowica
  
 
nierstey moja opinia jest tez o uszczelce pod głowicą... moge ci powiedzieć ze ja ostatniowyminieąłem ta usczelke i jak masz klucz dynamometrtyczny to czas naprawy około 2 godzin we dwóch .. koszt uszczelki 35-45 zł ale uwazaj na czystośc składania
  
 
jesli sie ma gaz, to normalka ze wywala uszczelke po jakims czasie... choc oczywiscie nie jest to regula
  
 
też wydaje mi sie że może byc wydmuchana uszczelka pod głowicą. A co do gaśnięcia silnika po wysprzęgleniu auta na luz to u mnie jest ściągnieta rura zasysająca powietrze do filtra i jest ok,ponoć tak ma być przy gazie, wiele osób już o tym pisało już na forum.