Budowa Rajdowki Rooka kontynuacja - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kawał dobrej roboty! Dla mnie bomba
  
 
a mnie ciekawi ile to wazy,i jaki motor to wszystko bedzie ciagnął!?? a tak pozatym to fajne autko!!
kiedy debiut??
  
 
Ile bedzie wazyc to nie mam pojecia bo mam tylko wagę łazienkowa heheheh
a co do silnika to juz siedzi mocne 650 z modyfikacjami wykonanymi przez artiego.
Mamy w planie z artim zmierzyc jego moc na hamowni wiec bedzie wiadomo jaka moc udalo sie wycisnac z silnika,
ktory zmotoryzowal RP hehehe
A co do debiutu mysle ze do konca miesiaca wyjedzie z fabryki
czekamy na strumienice Lecha Węglarskiego

[ wiadomość edytowana przez: RooK dnia 2005-10-19 14:37:49 ]
  
 
Czyli w grudniu na torze zobaczymy jak to sie toczy ?
  
 
pewno tak acz kolwiek calkiem prawdopodobne ze nie zrobi to wrazenia ze wzgledu na to ze umiejetnosci dopiero beda nabywane z czasem hehehehe
  
 
to jak bedzie wykres z hamowni to sie pochwal co bylo dlubniete w silniku, bo ja mam zamiar moj porzadnie w zime zrobic i przydaly by sie jeszcze jakies dodatkowe wskazowki
 
 
jak bedzie sie czym pochwalic heheheh
  
 
kilka modyfikacji:

czujnik temperatury w misce, podlączony do wskaźnika w kabinie, ma pomóc w odczytywaniu kiedy jest odpowiednia temperatura by włączyć pseudo wtrysk wdy w kolektor ssący.





nowe tłoki i pierścienie, gdyż poprzedni z grupy selekcyujnej B po zdjęciu cylindra byl rozerwany między pierścieniami, albo na wskutek przegrzania albo ukrytej wady


skrócone osłony popychaczy z zastosowaniem rurek alumieniowych i kleju dwoskładnikowego DISTAL


zaspawane otwory na śruby kolektorów wydechowych, następnie rozwiercone, nagwintowane i wkręcone szpilki również na kleju distal



głowica siedzi na miedzi, ma zmienioną komore spalania, zmienione gniazda zaworów na przystosowane do bezołowiu, nowe zawory plus ssące z cc700 oraz większe gniazda ssących, rozpilowane kanały ssące i wydechowe, wałek pana mandery z mikołowa, szklanki popychaczy zrobione na wzór heinricha


reszte dorzuce później

[ wiadomość edytowana przez: _Arti_ dnia 2005-10-19 16:57:36 ]
  
 
Cytat:
ma pomóc w odczytywaniu kiedy jest odpowiednia temperatura by włączyć pseudo wtrysk wdy w kolektor ssący.


ze co?? pierwsze słysze o takiejmodyfikacji w 650ccm
Arti jesli to nie kawal to opisz blizej sposob dzialania, chetnie sie czegos naucze

RooK: moze siakąs klape z tworzywa np tylnia ??
  
 
Myslalem nad ta klapa widzialem ja u Filipa w aucie ale to juz po wymalowaniu auta zobaczymy to jest alternatywa na przyszlosc narazie w koncu chce nim wyjechac
  
 
Mam dwa nieużywane cylindy do malucha na zbyciu Oczywiście z tłokami

[ wiadomość edytowana przez: killcio dnia 2005-10-21 20:47:16 ]
  
 
to jak panowie bedzie 40KM??
  
 
Tyle raczej napewno nie bedzie miał ale pomierzymy i wam napisze
  
 
Cytat:
2005-10-19 14:35:39, RooK pisze:
...co do silnika to juz siedzi mocne 650 ...



Cytat:
2005-10-22 17:42:28, Mrally pisze:
to jak panowie bedzie 40KM??



Cytat:
2005-10-25 15:28:07, RooK pisze:
Tyle raczej napewno nie bedzie miał ale pomierzymy i wam napisze



Mocne i nie bedzie mialo 40km?? Cos mi sie tu niezgadza
  
 
Ja tam mam nikłe pojecie na temat budowy silnikow i tego ile mozna wykrzesac po przez przeróbki powielam słowa Artiego niech on sie wypowie a po za tym na oko to nigdy nic nie wiadomo zmierzymy to powiem czy jest 40KM czy nie ma a gorzej mowic "tak bedzie 40KM" a tu wyjdzie ze ma o wiele mniej. Podchodze do sprawy bardzo asekuracyjnie hehehehehe
  
 
patrzac na maluchy ktore przyjezdzaja na tor,to 40km to standard w walce o pudło.
  
 
Zavias najpierw, motorek Pózniej!!
jestem ciekawy jak zdadza egzamin te patenty imitujace stabilizator z tyłu powodzenia!!

  
 
nie wiem ile będzie miał koni, bo skąd mam wiedzieć wróżbitą nie jestem z fusów też nie wróże ani ja ani rook.
będzie 25 to sie też uciesze bo niektorzy mówią że mają 40 a kto wie czy siedzi tam 20.
Silnik będzie kompletny, poustawia sie , dotrze, podjedzie na hamownie zrobi sie pomiar poustawia sie zrobi sie pomiar. potem kolejny na pseudo wtrysku wody, zeskanuje i umieści na forum, wtedy będziemy mogli powiedzieć że auto ma tyle koni bez żadnego gdybania i niedomówień
  
 
Strumienica Lecha Węglarskiego juz jest jutro pierwsze odpalenie motoru w Sobote prawdopodobnie zakonczenie wszelkich prac zostanie przeglad do zalatwienia i docieranie motoru potem dokrecenie glowicy ustawienie silnika hamownia.
  
 
Gdzie bedziecie hamowac autko i ile was to bedzie kosztowac?