[126p]Farbowanie mojej 903 - Strona 21

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no tak ale pół roku to trochę długo
  
 
Pół roku to chyba w kalendarzu majów

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2014-03-08 19:08:12 ]
  
 
Oddycha to już
  
 
jak dla mnie pól roku to to prawie na poczekaniu
Super ten wydech, domyślam się ile to pracy wymagało...
  
 
Czy ktoś kto bywa u Jaqo widział mojego swapa? nie wiem czy go nie przepił !
  
 
Cytat:
2014-03-19 16:16:36, Pat_kdb pisze:
Czy ktoś kto bywa u Jaqo widział mojego swapa? nie wiem czy go nie przepił !


Widzisz,u mnie miał byś pewnośc że został przepity , a Jasiek raczej nie pije , ale ... może zamienił na dwa wiadra paliwa lotniczego ?
  
 
no oddałem seryjny kolektor dolotowy na złom, żeby mieć za co pić i teraz musiałem zrobić nowy...





[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2014-03-20 04:37:21 ]
  
 
Panie...! Panie..! ja takie coś to ja nie chciałem!





  
 





  
 


chociaż nieukrywam, że przydało by się nieco inne rozwiązanie filtrów powietrza, bo ta pucha jest za duza . Przynajmniej tak to wygląda na ostatnim foto.


[ wiadomość edytowana przez: Pat_kdb dnia 2014-03-25 06:34:48 ]
  
 
podoba mi się to
niezły monster będzie
  
 
Fajny wydech
Szkoda tylko, że zostawiacie skrzynię maluchowską...
  
 
do kruzingu po osiedlu maluchowa skrzynia wystarczy

strasznie zaluje ze nie poszedlem w fire, marzy mi sie ITB
  
 
Pat ta pucha jest dobra z technicznego pkt widzenia ale zaraz coś Ci wyślę na priv
  
 
ojjj... jak widzę te modyfikację układu wydechowego i zasilanie to śmiem twierdzić że skrzynia szybko pójdzie w drzazgi
  
 
Dajcie spokój już - pat tak chce to ma, pójdzie skrzynia to sobie kupi rapidową albo coś innego. Przecież widać, że jest świadomy problemu. Pamiętajmy, że on raczej nie upala.

Co do modów to w silniku jest też lekkie koło, wałek i jakiś lekki porting - ale to nie ja robiłem.

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2014-03-25 13:56:53 ]
  
 
jak zmiele skrzynię to wówczas się zastanowię póki co niech to już wróci do tatusia, zostanie polakierowane i złożone co w wakacje będzie można pobiczować
  
 
a mam pytanko, dlaczego "trabki" sa roznej dlugosci? widze ze raz dluzsze sa na zewnatrz a raz po srodku
  
 
To pytanko to bardziej do skośnookich inżynierów . A jak znam ich dokładność to chyba prawidłowo obliczyli zawirowania tlenu przy wlotach do gaźnika
  
 
Dobre pytanie. Nie ma to nic do zawirowań bo to nic by nie zmieniło. Trzeba pamiętać, że motocykle mają często różne patenty w silniku które w aucie nic nie zmienią a w motocyklu znaczą życie lub śmierć. Tutaj prawdopodobnie chodzi o złagodzenie efektu działania zjawisk falowych - zbyt gwałtowne w motocyklu mogłyby spowodować wypadek - tak myślę. Zwłaszcza, że kształt airboxa tego nie uzasadnia. Tak samo jak masz dwie przepustnice w jednej gardzieli w niektórych motocyklach - druga jest sterowana elektronicznie po to, zeby nie dało się zbyt gwałtownie dodać gazu (mniej-więcej)

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2014-03-25 23:38:05 ]

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2014-03-25 23:38:53 ]