E-34 czy rakieta ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zobaczcie sami TUTAJ

dlaczego moja nie ma takiego kopa !!!
  
 
O kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur.................................
Ale wypał.
Nie widziałem nigdy takiej petardy.
Ktoś kiedyś pisał że e32 750 ma jebnięcie.
A to to chyba faktycznie rakieta.
Dobry filmik
  
 
8,83s na 1/4mili, hehehehehe, jest cos szybszego oprócz Dragsterów?
  
 
1129 koni....

koles spalil gumy juz na podjezdzie...
  
 
Niezle fory mu dał,
to chyba jest w automacie czy mi sie przeslyszalo ?
  
 
Cytat:
2005-08-02 10:46:46, JanekE30 pisze:
Niezle fory mu dał, to chyba jest w automacie czy mi sie przeslyszalo ?


jaki manual by to wytrzymał?
  
 
chyba smg lub step.
bo w manualu nie przełoży tak biegu w tej mocy i prędkości
  
 
to jest m5 a tam tylko manualne skrzynie byly dostpne
  
 
Cytat:
2005-08-02 11:48:30, tolo84 pisze:
to jest m5 a tam tylko manualne skrzynie byly dostpne


Tolo, to raczej było M5, a to co zostało z niej to chyba wie tylko właściciel... pzdr
  
 
Jeztom ma rację z takim motorem i mocą wątpie aby manual wytrzymał. a jeżeli ma manual to napewno nie seryjny.
nawet z m5 by nie dał rady. to auto jest specjalnie zrobione na 1/4 mili i napewno ma sprtowa skrzynie ito jaką.
Prawie 1200 koni to musi być kawał skrzyni a zobacz jaki moment jak w tirach. Z seryjnej m5 to chyba buda została i tylko jej kształty bo pewnie jest przerobiona.
  
 
NA TEJ STRONCE macie więcej filmów z udziałem tej beci (i nie tylko).
Ja osobiście jestem po wrażeniem
  
 
Bajera
Fajny silnik do tej M5
  
 
Proponuje zobaczyć wszystkie filmiki z tej strony o tej E-34.
A głównie zwrócić uwagę na filmik nagrany z wnętrza auta i odgłosy. Jak dla mnie tragedia. I albo jakośc dźwięku jest tak kiepska, lub poprostu tak ciężko jeździć takim autem wolno - bo hałas skaczących obrotów jest nie do zniesienia.
Przyśpieszenie autka przy starcie jest EXTRA - jednak radość z jazdy chyba żadna.


[ wiadomość edytowana przez: Buczer dnia 2005-08-02 18:16:01 ]
  
 
nie ma co to rakieta
  
 
Cytat:
2005-08-02 18:12:07, Buczer pisze:
Proponuje zobaczyć wszystkie filmiki z tej strony o tej E-34. A głównie zwrócić uwagę na filmik nagrany z wnętrza auta i odgłosy. Jak dla mnie tragedia. I albo jakośc dźwięku jest tak kiepska, lub poprostu tak ciężko jeździć takim autem wolno - bo hałas skaczących obrotów jest nie do zniesienia. Przyśpieszenie autka przy starcie jest EXTRA - jednak radość z jazdy chyba żadna. [ wiadomość edytowana przez: Buczer dnia 2005-08-02 18:16:01 ]


Buczer, przeciez to nie jest auto do jazdy, to ma być samochód tylko na wyścigi, zastanów się jakby ci się jeździło po mieście ze szperą 100% i ponad tysiącem koni pod maską. Inaczej, jak by Ci się jeździło ze szperą 100% i jakąkolwiek mocą, przecież byś nie umiał skręcać... pzdr
  
 
Cytat:
2005-08-03 10:48:58, Jeztom pisze:
Buczer, przeciez to nie jest auto do jazdy, to ma być samochód tylko na wyścigi, zastanów się jakby ci się jeździło po mieście ze szperą 100% i ponad tysiącem koni pod maską. Inaczej, jak by Ci się jeździło ze szperą 100% i jakąkolwiek mocą, przecież byś nie umiał skręcać... pzdr

no właśnie przeciesz to aułto na wyścigi a czy nie daje radosci z jazdy ja bym się kłocił
  
 
No co racja to racja - to jest auto do wyścigów i to bardzo specyficznych. I rzeczą normalną jest że przy takiej mocy normalnie jeździć sie tym nie da Jednak z tego co widziałem na tych filmikach to oprócz bicia rekordów na 1/4 mili jazda tym autem to musi być mordęga - niczym jazda starym Jelczem tylko 5 razy szybciej. Nic nie słychac bo hałas z wszystkich stron, silnik wyje, tłumik hałasuje - pozatym trzęsie jak przy pracy młotem pneumatycznym. Dziękuje bardzo.
Dlatego ja za jedyną rewelacje tego auta uważam jego moc i przyśpieszenie na prostej - naprawde fajnie to wygląda.
Jednak chciałbym zobaczyć jak ten gośc radzi sobie z 4 razy słabszym WRC - w prawdziwym rajdzie, gdzie trzeba umieć troche więcej niż tylko wciskać gaz do deski

I jeszcze raz co do radości jazdy głównie dla draiwer5 - miałem jakiś czas temu okazje przejechać się Imprezą EVO 4, jako pasażer i niestety jedyną rewelacją było to że gość za kierownicą przy 160km/h śmigał po lesie bezproblemowo pokonując zakręty między drzewami bokiem bez najmniejszego stresu. I własnie to napięcie było super - bo reszta jest niestety jak już wyżej napisałem.
I dlatego sądzę, że jakbyś raz się przejechał tym BMW to zmieniłbyś swoje zdanie - choć może nie

Acha i na koniec jeszcze jedno - w Polsce jest Toyota Supra, która ma ponad 1000KM i pozatym że ma ogromną moc to wygląda normalnie i jeździ normalnie, a to akurat uważam za rzecz najważniejszą. I jak dla mnie zwykłe M5 i 340KM w zupełności by mi wystarczyło
  
 
Cytat:
No co racja to racja - to jest auto do wyścigów i to bardzo specyficznych. I rzeczą normalną jest że przy takiej mocy normalnie jeździć sie tym nie da Jednak z tego co widziałem na tych filmikach to oprócz bicia rekordów na 1/4 mili jazda tym autem to musi być mordęga - niczym jazda starym Jelczem tylko 5 razy szybciej. Nic nie słychac bo hałas z wszystkich stron, silnik wyje, tłumik hałasuje - pozatym trzęsie jak przy pracy młotem pneumatycznym. Dziękuje bardzo.
Dlatego ja za jedyną rewelacje tego auta uważam jego moc i przyśpieszenie na prostej - naprawde fajnie to wygląda.
Jednak chciałbym zobaczyć jak ten gośc radzi sobie z 4 razy słabszym WRC - w prawdziwym rajdzie, gdzie trzeba umieć troche więcej niż tylko wciskać gaz do deski

I jeszcze raz co do radości jazdy głównie dla draiwer5 - miałem jakiś czas temu okazje przejechać się Imprezą EVO 4, jako pasażer i niestety jedyną rewelacją było to że gość za kierownicą przy 160km/h śmigał po lesie bezproblemowo pokonując zakręty między drzewami bokiem bez najmniejszego stresu. I własnie to napięcie było super - bo reszta jest niestety jak już wyżej napisałem.
I dlatego sądzę, że jakbyś raz się przejechał tym BMW to zmieniłbyś swoje zdanie - choć może nie

ty stary co ty porównujesz to auto zostalo zbudowane do jazdy na wprost i nie gadaj że jakieś tam evo dało wiecej radości z przyspieszeń bo skoro tak mówisz to chyba nie wiesz co piszesz
  
 
A gdzie w mojej wypowiedzi przeczytałeś że EVO daje więcej radości z przyśpieszeń ??
Bo ja napisałem coś kompletnie innego:
Cytat:
Dlatego ja za jedyną rewelacje tego auta (BMW 1129KM) uważam jego moc i przyśpieszenie na prostej - naprawde fajnie to wygląda.


A co do WRC to sądzę że da 10 razy więcej radości z jazdy niż to BMW - ale napewno nie da takiej radości z przyśpieszania jak to BMW.

P.S. Proponuje następnym razem dokładnie czytać - a nie zwracać mi uwage, że niewiem co pisze - bo ty najwyraźniej niewiesz co czytasz. Więc następnym razem proponuje conajmniej 2 razy przeczytać, przeanalizować, a następnie komentować. POZDRAWIAM


[ wiadomość edytowana przez: Buczer dnia 2005-08-04 01:03:22 ]
  
 
Dla mnie to sa 2 rozne rodzaje przyjemnosci jazda w kontrolowanych poslizgach z duza predkoscia a zajebiste wbijanie w fotel przez ponad 8 sekund przez przyspieszenie tego auta
To auto ma wystartowac jak najlepiej i ma to trwac jak najkrocej (przejazd dustansu) pewnie nie dluzej niz 9 sekund wiec kto bedzie sie martwil tym jaki bedzie komfort w takim samochodzie, zreszta jakos watpie czy samochody przystosowane do takich czy innych sportow samochodowych sa komfortowe, poprostu tego sie wogole nie bierze od uwage
I moge sie zalozyc ze jest zajebista przyjemnosc z przejazdzki taka bestia