Jak jeżdzi lokomotywa FSO po szynach? - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ta fotka powala mnie na kolana



Rewelacja Robi
  
 
niewiem czy dobrze widze ale warszawa robiego chyba zyskała podnośnik do odwaracania na torach
  
 
Warszawka, zyskala obrotnicę, co bardzo ulatwia zawracanie na torach, wystarczy jedna osoba. Co do zlotów, może czas ponmyśleć o drogowo-szynowych, Fajnie wyglądalyby warszawki czekające na przejeżdzie kolejowym a na szynach....warszawka.
  
 
Gda :
albo mi sie mieni w oczach albo tam daleko na torach cos jest ( vchyba pora na zmiane kompozycji tapety).
a taki obrazek Robi (przejazd i warszawki) to fakt pięknie by sie prezentowało
  
 
Jak ja widze ta Twoja Wawke Robi to mi skapuje na podloge slinka, hehe. Jak bede duzy i bogat to chce miec taka tzn. wystarczy jak bedzie jezdic po drogach
  
 
Może już była mowa o tym problemie ale wyczytałem wczoraj, że szynowe Babki miały wymieniane półosie co 15000-20000 km. Ze względu bowiem na stuki przenoszone z łączeń szyn i ciężar samych kół - potrafiła taka Warszawa tylne zgubić.
Nie sądzę abyś Robi osiągał takie przebiegi ale Kontroluj po prostu stan tylnej osi .
  
 
Cytat:
2006-05-10 09:19:17, GDA pisze:
Ta fotka powala mnie na kolana Rewelacja Robi



a mnie powala to co tam w tle na torach , czy to nie inter-city?