Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kubeq_sq Poznań/Skarżysko kamienna | 2009-05-28 19:59:27 Witam Wszystkich Uzytkownikow forum, jestem tutaj nowy, mam na imie Kuba, jestem ze skarzyska, ale obecnie studiuje w poznaniu i mam problem z moja gwiazda. nie jestem w stanie wyregulowac mu mieszanki na wysokich obrotach. mam zestaw jak w tytule, moj gazownik twierdzi, ze parownik jest do 220kW... i ze za malego to ja mam, ale BLOSA... a mam tego standardowego z gwizdkiem E... fotki tego co mam zamieszczam ponizej. moj problem polega na tym, ze nie wazne jak rozkrece parownik i nie wazne jak rozkrece srube od CO na blosie caly czas mam zbyt uboga mieszanke na wysokich obrotach.... tak od ok 4000rpm, a jak mam ok 5000rpm, to lepiej odpuscic gaz, zeby zmienil na bieg wyzej, bo szkoda silnika, obroty rosna tak powoli, ze zdarzylbym wypic herbate. wczesniej mialem jakis mikser tomasetto, ale nie moge porownywac, bo wtedy bardzo kiepsko chodzil na calej skali obrotow, teraz chodzi kiepsko na wysokich, na niskich zrywa asfalt....
czy ktos moglby mnie nakierowac jaka jest przyczyna? parownik ma 2 lata, 35tkm. spuscilem z niego szlam -byla lyzka stolowa- niestety nic sie nie zmienilo. z gory dziekuje za Wasza pomoc i wszelkie wykazane zainteresowanie, jesli nie wiecie co mu dolega, to chociaz dajcie mi namiar na dobrego gaziarza z poznania w maire uczciwego, zeby nie zdarl ze mnie kasy za nic i nie kazal wymieniac calej instalki, bo tak to i ja potrafie.... p.s. wiem, ze jest pelno postow na temat regulacji, ale po przeczytaniu ich nie znalazlem rozwiazania na moj problem fotka 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 foto 4 Foto 5 [ wiadomość edytowana przez: kubeq_sq dnia 2009-05-28 20:05:54 ] |
saabi1 Jastrzębie-Zdrój | 2009-06-03 17:33:32 Wielozawory dzielimy na dwa rodzaje ,normalne z wyjściem na 6 mm i na 8 mm i taki powinieneś mieć zamontowany.
Odnośnie reduktora to nie wiem bo lovato nie montuje ale zdaje mi sie ze powinno pisać SUPER a wyjście powinno być na 8 mm. |
kubeq_sq Poznań/Skarżysko kamienna | 2009-06-06 19:05:01 a ten zawor, przy ktorym jest filterek gazu tez bede musial wymienic na fi 8mm?? z tego co wiem w parowniku jest wejscie na 6mm, mam to jakos rozwiercic? przerobic na 8mm?? rozpilowywales blosa? |
gondoljerzy galant 2,0 LPG / Alm ... Łomża | 2009-06-07 20:57:26 Nie wiem czy rzeczywiście jest konieczność wymiany wielozaworu i filtra na te przeznaczone do miedzi 8mm. Sam mam blosa i dwulitrowy silnik. Miałem podobny objaw braku gazu pod większym obciążeniem. Poprawienie drożności wielozaworu, elektrozaworu z filtrem, wymiana przewopdu na 8mm nie dały ŻADNEJ poprawy. Dopiero wymiana parownika pomogła.
Proponuję zrobić krótki test za kilkanaście zł. Wyjeździj gaz do końca, zatankuj 10 litrów, odkręć przewód miedziany od parownika i podaj zasilanie na elektrozawory. Zmierz ile czasu będzie wylatywało do atmosfery te 10 litrów. Podejrzewam że maks 10 minut. |
dulin7 Nowe Miasto Lubawskie | 2009-06-08 19:02:45 tak jak jest napisane w instrukcji blosa czy gdzies indziej juz nie pamietam, sa 2 rodzaje blosow mniejszy i wiekszy. wiekszy w polsce praktycznie niespotykany a mniejszy to hchyba obsluguje do 160 KM, poszukaj sobie na forum forda tam temat jest dokladnie przestudiowany a wiec wychodzi na to ze blos jest za slaby do Twojego auta i raczej tu zmiana parownika nie pomoze bo ta rurka w blosie za mala jest i tyle. doloz 2 blosa albo faktycznie zaloz 3 generacje.
Pozdrawiam!!! |