Zawory? spalanie stukowe?...[126p]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
mam problem, przy wcisnieciu gazu do konca slychac tak jakby zawory, ale po wyregulowaniu dalej jest to samo (moze troszke slabiej) , a moze to spalanie stukowe? to jest taki metaliczny dzwiek. Jak myslicie co to dokladnie moze byc? jesli stukowe to jak sie tego pozbyc?

dzieki za pomoc.
  
 
sprawdz zaplon...a jak stukowe to albo podkladki pod cylindry(wiecej)lub paliwo 98oktanow...
  
 
zaplon jest dobrze ustawiony. Mam dziury pod filtrem pow, moze zmienic dysze paliwa na wieksza? czy po nalaniu 98 silnik to wytrzyma
  
 
po nalaniu 98 beda same plusy... na pewno wytrzyma... chyba ze nie mozesz lac benzyny bez Pb
  
 
to jest rocznik 89 , a od ktorego roku mozna stosowac 98 oktanowe paliwko?
  
 
nie ma roznicy dla gnizad zaworowych czy 98 bezolow. czy 95 bezolow. .. od 90 albo 92 roku. juz nie pamietam.. mozna stosowac bezolow.
ale jak miales robiony remont silnika z wymiana gniazd to mozesz jezdzic..
  
 
jakoś chyba od 92 roku można lać (ale nie od początku), nie pamiętam numerów silnika.. no zwiększenie dyszy paliwa u mnie pomoglo....
  
 
Jak to stukowe to opużnij troche zapłon i juz bedziesz wiedział
  
 
Cytat:
2003-03-18 23:04:15, seba126 pisze:
zaplon jest dobrze ustawiony. Mam dziury pod filtrem pow, moze zmienic dysze paliwa na wieksza? czy po nalaniu 98 silnik to wytrzyma



Jezeli zapłon byłby dobrze ustawiony to spalanie stukowe by nie występowało.
Ile masz splanowaną głowicę ?

Jezeli modyfikujesz silnik to i nastawy tez trzeba dobrać.
  
 
Juz wiem ze stukowe to nie jest napewno. Przy kolejnej regulacji zaworow okazalo sie ze jedna prowadnica (to co trzyma zawor-niewiem czy dobrze to nazwalem) jest luzna. Ile moze kosztowac naprawa calej klawiatury? czy da sie to zrobic bez wymiany klaw?
  
 
moze Ci sie po prostu gwint w nakretce urwal
mi praktycznie co regulacje zaworow jakas idzie
i tak samo klepiejak cholera...
ja mam w zapasie 3 klawiatury to mam z czego brac
  
 
jeszcze jedno pytanko: jakim sposobem najlepiej ustawic zaplon? ja ustawialem podpinajac zarowke do tej srubki od aparatu zaplonowego i drugi kabelek do masy i ustawialem na pierwsza kreske od gory (w tym momencie zapalala sie zarowka)- tym samymy sposobem ustawial mi to mechanik, mozej dokladniejsze jest ustawienie przy pomocy lampy strob??
ile ma wynosic odstep stykow przerywacza?
dzieki za pomoc!!
  
 
odstęp 0,5 +/- 0,03