Polećcie kompresor i pistolet do lakierowania.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Polećcie proszę dobry kompresor i pistolet do lakierowania. Jestem amatorem i dobry sprzęt zachęciłby mnie do dalszej nauki
  
 
kompresor taki ten z markety za 200 - 300zł a pistolet to weś taki też najtanszy za 100żł ale nie taki z komplety co w marketach po 40 zł są choć ja mam pistolet za 40zł i maluje tym zachodni samochód i wychodzi super ale to też kwestia twoich zdolności bo sam nawet najlepszy pistolet nic nie zrobi. Ja zaczynałem od malowania swojego malucha potem Zuka i renówke ojca takie tam wyprawki lakiernicze. Ale najgorsze jest chyba malowanie całego samochodu - uciażliwy jest ten pył wiec nie ma to jak małe wyprawaki bądz pojedyńcze elementy
  
 
Dobry kompresor to wydatek około 3 tysięcy złotych. Do tego dobry odolejacz i odwadniacz jakieś 300 zł za komplet. Pistolety (takie dobre) kupisz od 450 zł w zwyż (nawet do 2500 PLN-ów).

Do robót garażowych w zupełności wystarczy kompresor 50 l i pistolet za 100 PLN-ów. Pamiętaj o odolejaczu i odwadniaczu (ale tych tańszych-tak po około 50-100 PLN). Sam używam bezolejowego kompresora 25 l i dziś nim właśnie po raz kolejny na złość wszelkim niedowiarkom pomalowałem prawie całą Skodę Fabię
  
 
Cytat:
2005-10-01 21:56:15, -SerU- pisze:
Dobry kompresor to wydatek około 3 tysięcy złotych. Do tego dobry odolejacz i odwadniacz jakieś 300 zł za komplet. Pistolety (takie dobre) kupisz od 450 zł w zwyż (nawet do 2500 PLN-ów). Do robót garażowych w zupełności wystarczy kompresor 50 l i pistolet za 100 PLN-ów. Pamiętaj o odolejaczu i odwadniaczu (ale tych tańszych-tak po około 50-100 PLN). Sam używam bezolejowego kompresora 25 l i dziś nim właśnie po raz kolejny na złość wszelkim niedowiarkom pomalowałem prawie całą Skodę Fabię