Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2003-03-20 21:55:48 Najłatwiej to kupić zestaw uszczelek do gaźnika i podjechać
pod kompresor i poprzedmuchiwać wszystkie dysze i inne zakamarki Co do wymiany dysz, to zaleca sie zmiane na nówki co pewien czas z powodu niszczacego działania składników paliwa na materiał z którego są wykonane co do ustawien gaźnika to jak masz możliwość(nie wszystkie gaźniki mają dostęp do regulacji tej dyszy) to dysze biegu jałowego wykręcasz 2,5 obtrotu od max wkrętu (książkowo) a później to regulujesz sobie przepustnicą tak żeby silnikiem ci za bardzo nie trzesło ja troszke wzbogaciłem u siebie mieszanke żeby uzyskać charakterystyczne strzelanie przy ujęciu gazu powodzenia |
seba126 Fiat 125p Piekary Śląskie | 2003-03-21 23:08:30 Dzieki Peeryt!!
po wyczyszczeniu gaznika i wymianie dysz maluch pali srednio 4,5 litra na 100 km |
kriscc Tarnowskie | 2003-03-25 14:20:34 Oj te 2,5 obrotu to troszkę za dużo.
Czasami wystarczy 1,5 obrotu. |