Golf 2 Pocisk 1.3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1272 ccm i moc 55 to jest to + 5 biegów.Pierwszy z pod świateł.
  
 
a moze troszke tak graficznie nam go przedstawisz
wiesz zdjecia itp
  
 
Już prawie mam cyfrówkę. Jeszczę chwilke....Wygląda standardowo ale ma to coś
  
 
czekamy na fotki
  
 
dlaczego moja wypowiedz została skasowana??

napisalem ze 1.3 to popierdułkia bo taka jest prawda i nie jest to powodem do kasowania
  
 
petersen ma racje
  
 
Widocznie Panu moderatorowi sie to nie spodobalo. A on musi dbac o dobro wszystkich W piaskownicy trzeba byc grzecznym.
Z niecierpliwoscia czekam na fotki tego pocisku 1.3 Myślałeś moze o starcie w MP na 1/4?
Pozdrawiam
  
 
hehe 1.3 i pierwszy spod swiatel . przeciez tym sie jezdzic nie da prawie..
  
 
1,3 (zwlaszcza 55KM) w budzie golfa to pomylka mala jedynie to lekkiego Polo ten silnik sie nadaje
  
 
ja też miałem 1,3i i wtrysk robi swoje na światłach bez zadnego problemu zostawiałem kumpla który miał golfa 3 1,8 monowtrysk
  
 
1,3 55 KM wciagal gola 1,8 nie moge
  
 
Cytat:
2006-03-10 10:35:08, Pingu pisze:
1,3 55 KM wciagal gola 1,8 nie moge


Pingu ale to jest chyba prawda (kolega nie zapalil auta )

1,8 ma bodajze 98 KM

[ wiadomość edytowana przez: taz dnia 2006-03-10 12:24:29 ]
  
 
Dawno, dawno temu miałem Wartburga - 55 KM, pocisk jak nie wiem co. ZAWSZE startowałem pierwszy ze świateł... bo reszta sikała ze śmiechu Po co wypisywać takie bzdury, że fabryczna dwójka 1.3 odstawia trójkę 1.8. No chyba, że za kierownicą tego drugiego posadzić idiotę, ale nawet wtedy byłoby to trudne... Litości...
  
 
ja mialem Lagune 2.0 115KM i nie dawalem rady dla Golfa 2 1.8, mial kolo 100KM wiec nie wiuem jak tym 1.3 to zrobiles, a co do Wartburga to .... tez mialem nawet dwie sztuki, pierwszy dwusów to spod swiatel zostawial wszystkich, poprostu silnik 2 suwowy jest bardziej sprawny i objechanie ze swiatel czegos 1.6 nie stanowilo problemu (no nie hondy), ale pozniej juz zwalnial, natomiast drugi Wartbi juz 1.3 to szedl jak dzik, 4 biegowa skrzynia, lekka konstrukcja sprawialy ze auto szlo 160, pod warunkiem ze znalazl sie odwazny tyle nim pojechac bo juz nie dalo sie tego utrzymac na pasie
  
 
Ja też miałem dwusuwa (rocznik '67!), a potem 1.3. I temu drugiemu budzik kończył się na 135 km/h. Zamknąłem go parę razy, ale z tym 160 to chyba trochę przesadziłeś Już przy 130 wył potwornie, bo miał kiepsko dobrane przełożenia - zdecydowanie za krótkie jak dla mnie. A poza tym przy większych prędkościach szum powietrza był tak głośny, że razem z wyjącym silnikiem dawał potworny efekt
A z Laguną i Golfem to proste - Laguna to jednak większe i cięższe auto...
Pozdrawiam
  
 
golf 1.3i ma dosyć dobre przyspieszenie do 80km/h pózniej wymienka, Zbierać dosyć dobrze.
Nikt mi niechce uwierzyć że mam silnik w nim 1.3I kilka osób co ze mną jechało to myślalo że mam silnik 1.6 a nawet ostatnio 1,8
  
 
mam w trabanci silnik od golfa2,ma okolo68 koni po malych modyfikacjach. 0-100 w 11sek. V-max to 167km/h.Byl sprawdzany na hamowni
  
 
a ja tam mam silnik 1,3 na pełnym wtrysku i nie narzekam malo pali przyspieszenie ok a co maksymalnej predkosci to około 170km/h i niegadajcie ze tyle sie nieda