Szelki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Moze pamiętacie mój post o kubłach BiMarco E. Otóż zamówiłem go i dzis raniutko przyszedł Zajebisty fotel, i nie jest wcale duży, ja siędzę w nim bardzo ciasno (182cm/79kg) Teraz szukam jakiś szelek, nie wiecie gdzie wyrwać coś taniego w dobrym stanie (( mowa u urzywach of course) Ps jak jest z przeglądem? Nie czepiają się szelek?
  
 
nie czepiaja sie szukaj na rajdy.hoga.pl albo autoklub.pl
  
 
szelki moga byc z homologacja drogowa lub nie... jak masz z homologacja to nie powini sie czepiac, ale najlepiej wspawaj sobie w miejscach mocowania pasow na tylnej polce kawalek blachy tak zeby wygladalo to solidnie... (jak dobrze pamietam min. 2,5mm wg zal. J musza miec grubosc miejsca mocowania pasow, wiec zawsze sie mozesz powolac na tak masz.... przynajmniej tak Polo w krakowie robil i dawali sie przekonac )
  
 
Cytat:
2003-03-29 14:58:57, Abdull pisze:
Moze pamiętacie mój post o kubłach BiMarco E. Otóż zamówiłem go i dzis raniutko przyszedł Zajebisty fotel, i nie jest wcale duży, ja siędzę w nim bardzo ciasno (182cm/79kg) Teraz szukam jakiś szelek, nie wiecie gdzie wyrwać coś taniego w dobrym stanie (( mowa u urzywach of course) Ps jak jest z przeglądem? Nie czepiają się szelek?



Abdull, nawiń do mnie na GG - 742411, mam coś co cię może zainteresować .

Pozdrawiam
  
 
mam szelki z centralna klamra, waskie 4 punkty,maja homologacje FIA ale przepadnieta. nigdy nie mialem w nich wypadku. sprzedam za 200zl
poldolot@poczta.onet.pl

-----------------
Pozdrowienia
Walezy

Fiat 131 Abarth s2000 :)
  
 
Cytat:

Abdull, nawiń do mnie na GG - 742411, mam coś co cię może zainteresować .

Pozdrawiam




Za późno .

Pozdrawiam
  
 
Jak nie jeżdzisz w KJS -ach to nie zakładaj szelek wiem ze fajnie wyglondają ale jak używasz auta no co dzień to beda tylko ci przeszkadzac uwiez miałem takie SCHROTT-a w aucie fajnie wyglondały na kubłach ale po 2 tyg wykrenciłem bo tylko mnie wnerwiały przy czestym wysiadaniu i wsiadani zapinanie ich to mordenga
  
 
Nei jezdze na kjsach ale jakos mnie to rajcuje.
jak tylk ozłoze fure zbieram kase na sport kiere kubly pasy 4 punktowe.
Mysle teraz jak je zamontowac ale napewno bede je montowal.
jak nie 2 to chcoaciaz dla kierowcy.
  
 
Wiesz to twoja sprawa ja miałem te Schrotty tak zamontowane ze boczne mocowania te schodzące w dół były do fotela przykrencona a górne za przelotami za fotelem
schodziły w jeden i wchodziły w ROLKE (tak jak w pasach standardowych była rolka do zwijania i w tych pasach mozna było sie odchylac do przodu no na prostej powieszchni ))bo rolke sie mocowało w poziomie miała czujnik przechyłów podłonczony pod 12v tak ze jak bys sie wyłożył autkiem to pasy super trzymały)
Wienc jak kupisz takie pasy to bedziesz miał problem z mocowaniem rolki)WIESZ ILE SIE NAMENCZYŁEM no ale miałem pasy rajdowe z atestem w kturych czułem sie jak w standardowym bo mogłem sie oderwac od fotela POLECAM CI TAKIE(o cene nie pytaj bo były warte tyle co mój uwczesny GOLF ))
  
 
Poszukuję takich pasów z rolką w rozsądnej cenie