Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Janek_125p Fiat 125P Pavulon Team :D | 2005-11-11 00:49:36 po pierwsze jaki masz silni Shorti bo to też zależy i czy z gazem czy bez? . A teraz co może być przyczyną.. Pierwsza przyczyna to mróz i zimno. Z racji tego, że jest to już starszy samochód to potrzebuje podobnych zabiegów jak i mój Przesłoń chłodnice kartonem czy też kup specjalną zaślepkę na atrapę. Z racji tego, że pokonujesz tak króciutkie odcinki silnik po prostu się nie nagrzewa i przez to pali jak głupi. Dodatkowo jeżeli nie masz osłony pod silnikiem to również możesz poszukać od czegoś i zaadoptować. Dzięki temu jeszcze szybciej będzie nagrzewał się silnik. druga sprawa nie wiem jeżeli jeździsz na gazie to może w końcu membrany w parowniku szlak trafił i należało by je wymienić. |
Janek_125p Fiat 125P Pavulon Team :D | 2005-11-11 20:02:28 Witaj Shorti. To dość dziwne co piszesz. Jeżeli to jest benzyna to taka corsa na trasie nie powinna więcej palić niż jakieś 7,5 do 8l. A przy takiej jeździe jak twoja 90 km/h to 7,5 to maxymalna wartość! Nie wiem jak dawno wymieniałeś przewody i świece ale jeżeli jest na nich zrobione więcej niż te 10 tys to je zmień. Do tego filtr powietrza gdy będzie zapchany wtedy również wzrośnie spalanie. Ty masz tą corse na gaźniku albo na jednopunktowym wtrysku paliwa? Jeżeli gaźnik to podjedź do gaźnikowca w swojej okolicy i poproś go o ustawienie go ( takie ustawienie gaźnika dość często jest dość drogie ale efekty jego mogą być niesamowite). A jeżeli jest to jednopunkt to podjechałbym i sprawdził na komputerze wtrysk bo ewidentnie jest tu coś nie tak. Pozdrawiam |
Janek_125p Fiat 125P Pavulon Team :D | 2005-11-11 22:14:18 Filpip a jak może tektura przykryć czujnik od wentylatora. Przecież on jest wkręcany w układ i po temperaturze wody, płynu czujnik daje napięcie do wiatraka czy ma sie włączyć. Więc jeżeli płyn był gorący to wiatrak ma sie włączyć. Układ może sie zagotować w taki mroźny dzień i przesłonięty pod warunkiem, że stoisz w niesamowitym korku nie wiadomo ile czasu. Lub też karton który włożyłeś zakrywa Ci całą chłodnice od A do Z. Bo wtedy gdy wiatrak się włączy poprostu nie ma skąd brać powietrza i mieli bez sensu. Ale nic tu nie ma do tego zasłonięcie czujnika, możesz go zalać nawet żywicą i ma on dalej działać i spełniać swoje fukcje... Do najnowszych silników nie zaleca się przesłanianiem chłodnicy gdyż tam układy dużo szybciej się nagrzewają i nie ma już takiej mocnej potrzeby żeby w to ingerować.
[ wiadomość edytowana przez: Janek_125p dnia 2005-11-12 17:01:13 ] |