Panie szofer Gaziu :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W jaki sposób najlepiej wyregulować instalacje gazową w tych fiaciorach? Jest ona nowa, posiada jeden zawór (1 pokrętło) przy wężach dochodzących do gaźnika
  
 
grzejesz auto do temperatury pracy
ustawiasz zaplon
regulujesz gaznik na benzynie
dopiero pozniej zaczynasz regulacje LPG
wkrecasz pokretlo az przy wciskaniu zlapie mula
wtedy okdrecasz o pol obrotu i znowu wciskasz gaz
jesli lapie przy 3,5 tys
odkrecasz troszke
wtedy mul przenosi sie na wyzsze obroty jesli nie wkrecasz auto powyzej 5 tys to mozna zostawic go na 5 tys ....
po tym wszystkim regulujesz wolne o obroty srubka na reduktorze...
oczywiscie jeszcze trzeba przeprowadzic test drogowy...
jesli nie wkreca sie za dobrze odkrecasz srubke
Register z jednym pokretlem nie jest zbyt ekonimiczny
najlepszy jest z dwoma srubami ktore kazda odzielnie dozuje do gardzieli aczkolwiek wtedy wzrasta nieznacznie trudnosc regulowania LPG ;-]
i to by bylo chyba na tyle
pozdrawiam
  
 
widze nowego posiadacza 125 z moich okolic

a co do gazu to jak zawsze Barry nic nierozumiem z tego co tlumaczysz a tez chcialbym poprawic sobie mieszanke ale chyba pojade do jakiegos mechanika od gazu
  
 
prosciej chyba sie nie da
  
 
no ja rowniez widze ze swych okolic kogos:> nadodatek ta sama fura:>> RedRider jakbys byl na gg to sie odezwij, chetnie poznam maniaka fiata kombi z Kalisza

[ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2003-04-06 18:19:07 ]
  
 
tez mam gaz z jedna srubka sposob regulacji Barrego sprawdza sie takze u mnie po wyjechaniu z nowa instalacja palil mi 12-13 l/100 km wyregulowalem sobie wyrzej wymienjony sposob i pali 9l/100 km roznica jest lekkiego mula ma ale u mnie liczy sie ekonomiczność)
  
 
Wybaczcie, moze sie czepiam, ale jak cos piszecie do dajcie taki tytul, zeby bylo wiadomo o co chodzi albo jakiego auta sie dotyczy. I dotyczy to nie tylko tego posta.