Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
RedRider FSO 125 Combi Kalisz | 2003-04-06 16:46:09 W jaki sposób najlepiej wyregulować instalacje gazową w tych fiaciorach? Jest ona nowa, posiada jeden zawór (1 pokrętło) przy wężach dochodzących do gaźnika |
BARRY F&F Sympatyk zalezy od dnia Stalowa Wola | 2003-04-06 17:03:18 grzejesz auto do temperatury pracy
ustawiasz zaplon regulujesz gaznik na benzynie dopiero pozniej zaczynasz regulacje LPG wkrecasz pokretlo az przy wciskaniu zlapie mula wtedy okdrecasz o pol obrotu i znowu wciskasz gaz jesli lapie przy 3,5 tys odkrecasz troszke wtedy mul przenosi sie na wyzsze obroty jesli nie wkrecasz auto powyzej 5 tys to mozna zostawic go na 5 tys .... po tym wszystkim regulujesz wolne o obroty srubka na reduktorze... oczywiscie jeszcze trzeba przeprowadzic test drogowy... jesli nie wkreca sie za dobrze odkrecasz srubke Register z jednym pokretlem nie jest zbyt ekonimiczny najlepszy jest z dwoma srubami ktore kazda odzielnie dozuje do gardzieli aczkolwiek wtedy wzrasta nieznacznie trudnosc regulowania LPG ;-] i to by bylo chyba na tyle pozdrawiam |
Bratek Megan Cabrio Ostrow Wielkopolski | 2003-04-06 17:35:50 widze nowego posiadacza 125 z moich okolic
a co do gazu to jak zawsze Barry nic nierozumiem z tego co tlumaczysz a tez chcialbym poprawic sobie mieszanke ale chyba pojade do jakiegos mechanika od gazu |
BARRY F&F Sympatyk zalezy od dnia Stalowa Wola | 2003-04-06 17:50:17 prosciej chyba sie nie da |
vievior F&F Wolny Słuchacz :) Opel Omega A Kombi Piła | 2003-04-06 18:25:33 tez mam gaz z jedna srubka sposob regulacji Barrego sprawdza sie takze u mnie po wyjechaniu z nowa instalacja palil mi 12-13 l/100 km wyregulowalem sobie wyrzej wymienjony sposob i pali 9l/100 km roznica jest lekkiego mula ma ale u mnie liczy sie ekonomiczność) |