Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-02-04 11:09:13
Pomysl zapowiada sie bardzo ladnie,tylko moc jaka osiagniesz nieprzekroczy raczej 65km ale w polaczeniu z mala masa samego silnika i wzrostem momentu bedzie to ladnie smigac Ja osobiscie bym nierobil takiej rzezby bo koszty sa porownywalne z wlozeniem silnika 1.2. Ale przyznaje,ze ciekawi mnie Twoj pomysl. |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-02-05 00:03:38 Nie wiem co to za Hubert pewnie jakiś miejscowy wyjadacz u nas też tacy pomykają chłopaki umieją jeżdzić to się lansują, ale trzeba przyznać czy swap czy nie milo pojechać na kajtka i zobaczyć jak tacy kolesie jak Janecki albo kopacz tudzież jeszcze paru innych ujeżdzają swoje dzikie dwa lub 4 cylindry w kaszlach. |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-02-05 12:06:49
W teorii wygląda to ladnie oby tylko na zapałach się nie skończyło. Powodzenia. |
SzySzy Fiat 131S 2.0 DOHC Krosno | 2006-02-05 12:20:28 Dzięki Kaza . Na pewno się nie skopńczy bo praca wre a pieniądze też są . Pozdrawiam! |
CHRYS66 F&F Sympatyk Fiat 850 racing Wawka Bemowo | 2006-02-05 13:07:04 no to szyszy gratki za robote zycze duzo sukcesow trzymam kciuki zeby wszystko banglalo bedziemy mieli podobna specyfikacje motorkow moze uda mi sie swoj podciagnac do deko wiekszej pojemnosci |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-02-05 13:20:25 SzySzy-Z pewnoscia zrobienie tego silnika z jego kupnem przewyzszy koszt 500pln-ów.
Podlicz koszt uszczelek,panewek i obrobienia calosci z wywazaniem. Ja kiedys myslalem nad robieniem mocnej 903 i jak zaczalem sumowac wszystko w calosc(nieliczylem takich czesci jak panewki,szlif walu)to zaraz mi przeszlo. Planowanie glowicy to juz koszt ok.50zł a wywazanie walu,kola zamachowego to koszt ponad 60zł itd.mozna wyliczac. Poniekad zycze powodzenia |
piot21 mazda 323 Krosno | 2006-02-05 13:59:11 Mam nadzieję że zobaczę niebawem tego "potworka" jeżdżącego po krośnieńskich drogach .
Ps. Chyba domyslam się gdzie m.in. bedziesz robił silnik |
CHRYS66 F&F Sympatyk Fiat 850 racing Wawka Bemowo | 2006-02-05 14:25:44 jesli chce sie zrobic glowice na grubo gniazda, zawory prowadnice sprezyny rozdzielenie kanalow ssacych mierzenie przeplywu zeby potem zobaczyc czy jeszcze da sie cos pokombinowac z kanalami i komorami spalania robia to w wawie na krasnobrockiej to bez 8 paczek nie ma co podchodzic do tematu ale czy tu o kase chodzi?
ostatnio pokazalem znajomemu fotke kanalu wydechowego co byl jak lustro a on na to " a po co?" smiac mi sie chcialo |
SzySzy Fiat 131S 2.0 DOHC Krosno | 2006-02-05 14:38:19 Piot21: Czy my się znamy ?? Odezwij się na gg. 1198146. Pozdr! |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-03-26 19:47:38 A wiec:mam pytanie do ludzi obytych w temacie gaznikow i ogolnie uk.zasilania.
Moje pytanie jest chyba proste poniewaz po wczorajszych bojach garazowych z gaznikiem(dwugardzielowy weber DATR 34) i podstawka po niego.Przy gazniku robilem standardowe mody czyli poprawialem fabryke(polerka od srodka:gardziele,dyzfurory ktore troszke skrucilem i wypolerowalem na lustro od srodka i uformowalem w lejek,polerka przepustnic i dodatkowo lekko skorygowalem fabryczne odlewy) zgralem tez wszystkie kanaly i niedorobki fabryczne. Oczywiscie wszystko ze soba zgralem(gaznik-glowica itp.) Zostal mi malutki dylemat: czy polerowac na lustro podstawke pod ten gaznik albo papierem sciernym usunac wglebienia itp.ktore sa w srodku tej podstawki robiac przy tym duzo rys by paliwo lepiej parowalo lub czy mam to zostawic jak jest i nic nieruszac(jest masa wglebien tak jak w seryjnych kanalach ssacych glowicy w malcu) W podstawce skorygowalem wszystkie ostre krawedzie po niedorobkach fabrycznych. Fotka podstawki: Mam nadzieje,ze Ruff niebedzie miec nic przeciwko poniewaz to jego fota ale usunalem z niej rzeczy ktore nie dotycza tego tematu wiec chyba niebedzie miec mi za zle Panowie wiec co robic z ta podstawka-polerka czy zostawic w spokoju jak jest?? |
SzySzy Fiat 131S 2.0 DOHC Krosno | 2006-03-26 20:41:22 A my w tym tygodniu składamy już silnik . Głowica 1.5 w dole, rozwiercone kanały dolotowe i wydechowe, kolektor z gaznikiem dellorto dhla40, wałek 284-ka, odchudzone korby i koło, 2 filtry motocyklowe, polerowane laski popychaczy,stoczony zamach. Jeszcze czekamy aż przyjdzie paczuszka ze skrzynią z zastavy 750 i pierwsze testy . Ma ktoś może dobry patent na przerobienie tych pieprzonych zabieraków?? Bo ja dumałem nad nafrezowaniem grubszego wieloklinu na półosi i utwardzeniem go, do tego dotoczyć i nafrezować stalowe zabieraki i jakieś inne przeguby. Wrzucam kilka fot z początków prac, a w tym tygodniu postaram się porobić fotki wsztskiego co już mamy .
img217.imageshack.us/my.php?image=img23782rn.jpg img86.imageshack.us/my.php?image=img23806vn.jpg img86.imageshack.us/my.php?image=img23818jm.jpg img86.imageshack.us/my.php?image=img23693dz.jpg img56.imageshack.us/my.php?image=img23658nn.jpg img56.imageshack.us/my.php?image=img23841ts.jpg img56.imageshack.us/my.php?image=img23716nu.jpg img56.imageshack.us/my.php?image=img23747fs.jpg |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-03-26 20:55:54 Szyszy to standardowo po odpaleniu calosci zapodajesz osiagi jakie tam bedziesz miec
P.S:czym albo gdzie zrobiles kanaly ssace pod ten kolektor ssacy?? Ile wogole nieliczac gaznika wydales kasy na silnik a raczej jego przerobki?? |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2006-03-27 20:45:10 Szyszy bo ja zawsze biore pod uwage + 40% powiekszone koszty przynajmniej o jakies nieprzewidziane wydatki
Ale ceny widze i tak sa duzo lepsze w Twoim wypadku niz w moim(same tloki z pierscionkami i obrobka bloku ze szlifem min.600zeta) A wracajac do mojego pytania-co ja wkoncu mam zrobic z ta podstawka-polerowac czy nie. |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2006-03-27 20:58:54 mam ogromna prosbe? moze mi ktos powiedziec JAKA jest wysokosc Standartowej glowicy? w mm? |