Kupie sterownik szyb

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kupie sterownik szyb ten glowny od strony kierowcy
  
 
czyli panel przycisków z drzwi?
ile proponujesz?
  
 
Image Hosted by ImageShack.us">
  
 
Cytat:
2005-12-25 01:59:04, michał16v pisze:
Image Hosted by ImageShack.us">


NO ale ten na zdjęciu to jest do wersji angielskiej, do normalnejo go nie włożysz, przynajmniej nie bez wymiany obudowy

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
Cytat:
2005-12-25 02:45:49, Adam4302 pisze:
NO ale ten na zdjęciu to jest do wersji angielskiej, do normalnejo go nie włożysz, przynajmniej nie bez wymiany obudowy



Obudowe da sie spokojnie przelozyc,
gorzej ze byc moze inaczej ma podlaczone kabelki i przyciski nie beda sobie odpowiadaly. Ale to tez nie problem - wystarczy troche poglowkowac i pozamieniac styki w kosce.
  
 
Pobiezna analiza schematu mowi mi ze elektrycznie panele sie troszke roznia, tzn da sie podlaczyc i bedzie hulało, ale wyłącznik zasilania szyb bedzie działał na szybe kierowcy, a nie bedzie działał na szybe pasazera z przodu. Da sie z tym żyć.


[ wiadomość edytowana przez: Robert_S dnia 2005-12-25 11:54:38 ]
  
 
Panowie wszystko ok wytrzymam i naewt ta wersje angielska z inna instalacja Interesuje mnie jednaze cena bo wersja nie robi mi najmnniejszego problemu tylko aby byl sprawny i nie mial sniedziejacych stykow chyba ze ktos poleci mi instalascje na stycznikach rowniez jakas niedroga prosze kazdego z Panow o przeslanie ni swoich propozycji cenowych a wtedy rozpatrze najrosadniejsza Dziekuje i Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-12-26 00:08:25, LukaszRadomsko pisze:
Panowie wszystko ok wytrzymam i naewt ta wersje angielska z inna instalacja Interesuje mnie jednaze cena bo wersja nie robi mi najmnniejszego problemu tylko aby byl sprawny i nie mial sniedziejacych stykow chyba ze ktos poleci mi instalascje na stycznikach rowniez jakas niedroga prosze kazdego z Panow o przeslanie ni swoich propozycji cenowych a wtedy rozpatrze najrosadniejsza Dziekuje i Pozdrawiam



spróbuj przeczyścić styki papierem ściernym.

A jeśli chcesz rozwiązania typu 'raz a dobrze' to zajrzyj
tutaj
(trzeci post od końca)

[ wiadomość edytowana przez: Robert_S dnia 2005-12-26 00:39:24 ]
  
 
Wiec tak Panie Robercie S Kiedys wlasnie bawilem sie w czyszczenie tego ustrojstwa papierem sciernym pozniej nawet ilekko cyna pociagnalem styki powiem jedno Patent z cyna byl najbardziej udany a za czyszczenie papierem od kumpla elektryka dostalem niezle zjebki Stwierdzil On ze tak sie nie robi i wlasnie przekreslilem zywot stykow . Chodzi o to ze one maja miec jak najwieksza powierzchnie styku a po przeczyszczeniu takie juz nie beda po prostu nie beda rowne i nie beda idealnie stykaaly Dziekuje za porady a jesli chodzi o przekazniki to mam taki na 4 czy 5 ale najpierw go zeskanuje moze komus sie przyda jednak to rowniez nie jest takie proste rozwiazanie jak w poscie ktory mi poleciles ale za wszystko wielkie dzieki i nadal czekam na propozycje
  
 
Cytat:
2005-12-26 13:36:36, LukaszRadomsko pisze:
Wiec tak Panie Robercie S Kiedys wlasnie bawilem sie w czyszczenie tego ustrojstwa papierem sciernym pozniej nawet ilekko cyna pociagnalem styki powiem jedno Patent z cyna byl najbardziej udany a za czyszczenie papierem od kumpla elektryka dostalem niezle zjebki Stwierdzil On ze tak sie nie robi i wlasnie przekreslilem zywot stykow . Chodzi o to ze one maja miec jak najwieksza powierzchnie styku a po przeczyszczeniu takie juz nie beda po prostu nie beda rowne i nie beda idealnie stykaaly Dziekuje za porady a jesli chodzi o przekazniki to mam taki na 4 czy 5 ale najpierw go zeskanuje moze komus sie przyda jednak to rowniez nie jest takie proste rozwiazanie jak w poscie ktory mi poleciles ale za wszystko wielkie dzieki i nadal czekam na propozycje



W sumie z papierem ściernym masz racje... Ja czyściłem ostrym narzędziem, końcówką śrubokręta lub czymś takim. Pomagało, ale na krótko. Niektórzy stosują środki chemiczne rozpuszczające utlenioną powierzchnię styku.
Ja natomiast od jakichś dwóch lat (chyba) jeżdżę z zamontowanymi przekaźnikami i mam spokój. Nic na razie nie wskazuje żeby coś sie miało popsuć i jestem baaardzo zadowolony.
Moje rozwiązanie na przekaźnikach jest optymalne... nie da się tego w inny prostszy ani trudniejszy sposób rozwiązać. Można ewentualnie zamiast przekaźników samochodowch zastosować miniaturowe przekaźniki elektroniczne 'do druku' o odpowiednich parametrach (cewka 12V i obciążalność styków roboczych co najmniej 15A, choć lepiej chyba 20A).
  
 
Cytat:
2005-12-26 00:08:25, LukaszRadomsko pisze:
Panowie wszystko ok wytrzymam i naewt ta wersje angielska z inna instalacja Interesuje mnie jednaze cena bo wersja nie robi mi najmnniejszego problemu tylko aby byl sprawny i nie mial sniedziejacych stykow chyba ze ktos poleci mi instalascje na stycznikach rowniez jakas niedroga prosze kazdego z Panow o przeslanie ni swoich propozycji cenowych a wtedy rozpatrze najrosadniejsza Dziekuje i Pozdrawiam


A nie uważasz że skoro u Ciebie sie styki wypaliły to w innej używce będzie to samo. Jednak znów jestem zwolennikiem kupienia nowych części, lub ewentualnie zrobienie przeróbki zaproponowanej przez Roberta.

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
Adamie podziela Twoje zdanie ale na razie nie dysponuje taka iloscia gotowki a po drugie zgubilem jeszcze jakis zatrzask od blokowania szyb palacznikowsarzerow wiec i tak chcialbym aby ktos zaoferowal mi caly zestaw przelacznikow
  
 
Cytat:
2005-12-26 17:18:24, LukaszRadomsko pisze:
Adamie podziela Twoje zdanie ale na razie nie dysponuje taka iloscia gotowki a po drugie zgubilem jeszcze jakis zatrzask od blokowania szyb palacznikowsarzerow wiec i tak chcialbym aby ktos zaoferowal mi caly zestaw przelacznikow



Pewnie zgubiles taką malutką sprężynkę która utrzymuje przycisk w pozycji 'wciśnięty'
Ja też ją kiedyś posiałem i jeżdżę bez...