Odnosnie strumienicy Naddzwiekowej.........:)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam pytanko w którym miejscu najlepiej zamontowac strumienice naddzwiekowa ,czy w miejscu katalizatora czy moze w miejscu tłumika srodkowego?????
  
 
Majer lepiej nie matowac a jak juz jestes uparty to najlepiej zapytac sie kogos kto jadl zeby na twoim silniku pozdro
  
 
mój silnik to juz pzreszłosc serduko padło w escorcie czeka na przestrzep .Ja pytam ogólnie niezaleznie od marki samochodu a ni modelu gdzie prawidłowo sie montuje ta strumienice
  
 
W krótkim wydechu jak malec strumienica robi jako jedyny układ.
Generalnie ma ona przyspieszac spaliny.
Najlepiej nei montowac wogóle serio
  
 
A ja zamontowałem zamiast katalizatora i fajnie se gwizdzy
I czuć wyrażną poprawe osiągów, z 10 koni doszło i auto pali 2l mniej




[ wiadomość edytowana przez: Marek dnia 2006-01-13 22:07:01 ]
  
 
Marek to powazne forum
  
 
Ale ja na poważnie, auto jest dużo szybsze i pali jakieś 5l mniej.
A dlaczego ... ? ponieważ katalizator się rozsypał i "uszczelnił" wydech :d
  
 
z tymi 10 końmi to przegiecie ,owszem poprawia osiagi ale sam stumienica nic niedaje .Musi byc zrobiony dobzre układ dolotowy i układ wydechowy z tłumikiem przelotowym .Pozatym wazne jest aby ona byla zamontowna wodpowiednim miejscu u mnaie akurat zamiast kataczyli Tak aby zwęzka była od głowicy w odległości ok. 750 mm
  
 
Moim skromnym zdaniem poprawia, tyle ze samopoczucie kierownika . Ale ja w koncu nie wiem, nie znam sie >.. . Temat chyba zakonczony, bo juz wyjawiles gdzie to cudenko zakladasz .


P.S. A jednak bym chcial jeszcze zdanie Czeslawa uslyszec (Tomeq dla niewtajemniczonych). On mial tam kiedys jakies doswiadczenia z strumiennica ...



[ wiadomość edytowana przez: _Gallus_ dnia 2006-01-14 20:26:34 ]
  
 
Aghabhalajahaetasraj tak mi sie wydaje
Probowalem tez kiedys przey pomocy strumiennicy przyspieszyc wylot gazow trawiennych, udalo sie az nadto, podcisnienie 6barow uzyskalem na wlocie. Prawde mowiac to taka strumiennica nadaje sie wlasnie do tego co opisalem powyzej, wszelakie testy wskazuja wieksza moc po zastosowaniu prostej rury. Zreszta juz sama zasada dzialania strumiennicy mowi, ze nie moze ona poprawic niczego w szerokim zakresie obrotow, optymalny przeplyw turbulentny wystepuje tylko przy okreslonych obrotach. Jesli byloby to takie dobre rozwiazanie napewno stosowaliby je w s1600/f1 hondach itd.
  
 
Naprawdę ktoś napisał że strumienica dała mu 10 KM i spadło zuzycie paliwa? Niech potwierdzi bo chciałbym się przekonać, że nie śnię))
  
 
Cytat:
Naprawdę ktoś napisał że strumienica dała mu 10 KM i spadło zuzycie paliwa? Niech potwierdzi bo chciałbym się przekonać, że nie śnię))



Marek tylko sobie zartował ,daj spokoj jak by naprawde tyle mocy dawała ta strumienica do kazdy by leciał do sklepu jak poj....po to aby ja kupic .Te 10 koni jest ale w naszych niespełnionych marzeniachRzeczywistosc jest niestety przykra i cudów jak narazie nie ma
  
 
ej ja naprawde na poważnie
Napisze może jaśniej,
samochód astra 1.4 8lat, katalizator był nieruszany. Aż się rozsypał a jak wiecie jak jest zbudowany to zapewnie potraficie sobie wyobrazic ze kawalki ktore sukcesywnie sie z niego wykruszały leciały w wydech i przed koncowym tlumikiem na zagieciu wszystkie sie zatrzymywały i skutecznie zapychały wydech. wszystko działo się dość szybko, auto dostało niezłego muła, na obwodnicy ledwo łapała 130km/h i palila 15l/100
po wycieciu kata i wspawaniu strumienicy (bo tansza od kata) autko odzylo i bez problemu łapie ponad 150 i spalanie tez sobie spadło, więc pewnie z takich przypadków wziął się mit o fantastycznych działaniach strumienicy.
A z efektów ubocznych jej zamontowania powyzej 4000obr jest taki sympatyczny swist
  
 
cos tam napewno jest odczuwalne sam escort nawet mi troszku lepiej chodził i ten swist naprawde był fajny, ale 10 koni to jest nierealne marzenie


[ wiadomość edytowana przez: MAJER dnia 2006-01-17 13:11:34 ]
  
 
Moze cos i daje ale napewno nie wiecej niz seria
  
 
Cytat:
2006-01-18 17:21:03, Pingu pisze:
Moze cos i daje ale napewno nie wiecej niz seria



Dodam nawet wiecej . Bo komu z nas chodzi samochod jak seria?? Jak w danych statystycznych? . Tu juz nie chodzi o nabycie dodatkowych patatajow, tylko o utrzymanie tych zeby tak szybko nie spierdzielaly . Sad but true .

Pozdrawiam
  
 
A które z autek, jakby przeglądnąć bardzo solidnie przeszłoby badania techniczne?
  
 
hehe raczej niecała połowa autek
  
 
Tak z tym,ze przeglad techniczny to nie jest do konca przeglad techniczny ale przeglad prawa. Nie przejdzie go np nowe auto z zalozonymi dystansami czy przyciemnionymi szybami
  
 
No i troszkę w tym racji jest. Przyciemnione szyby to jeszcze pewnie by przeszły.
Myślałem raczej o rzeczach których absolutnie nie powinno być: łyse opony, problemy z hamulcami, brak świateł, przyciemnione tylne klosze, luzy kierownicy, cieknący olej, zepsuty głośny tłumik, brak klaksonu, pęknięta szyba, stare amorki.
Co do dystansów, to też sądzę że nie jest to bezpieczne, zależy co się zakłada.